כותרות אחרונות
Search

הפעלות מיוחדות ומבצע אטרקטיבי בחג השבועות בפארק הטרמפולינות SKY JUMP ברעננה!

הפעלות מיוחדות ומבצע אטרקטיבי בחג השבועות בפארק הטרמפולינות SKY JUMP ברעננה!

מסיבות "פול מון" של ציורי פנים וגוף זוהרים, תחרויות ומשחקים היתוליים בהנחיית צוות בידור, ומבצע בילוי חינם באטרקציית הקולנוע הר ב חושי – 7D-MAX!

צילום – פארק SKY JUMP

 

פארק הטרמפולינות Sky Jump ברעננה מזמין את כל המשפחה לבלות בחג השבועות בפארק! ומארגן הפעלות מיוחדות ומבצע סרט במתנה בימי החג – 31.5.17–1.6.17. הפארק מארגן מסיבות "פול מון" זוהרות לאורך כל היום. כולם מוזמנים להצטבע בצבעים זוהרים בעמדות צביעה מיוחדות בפארק ולקפוץ ולרקוד ברחבת הטרמפולינות במסיבת דיסקו עם תאורת אולטרה סגול. כמו כן, צוות בידור יפעיל את הקופצים בשלל תחרויות ומשחקים היתוליים נושאי פרסים.

 

בנוסף, לרגל החג יוצא הפארק במבצע אטרקטיבי במיוחד בסימן החג – כל מי שיגיע לבוש בחולצה לבנה, או עם זר פרחים על הראש, ויקנה כרטיס לטרמפולינות, מוזמן לבלות באטרקציית הקולנוע 7 ממדים 7D-MAX שבמתחם הפארק – ללא תשלום! 7D-MAX הוא קולנוע רב חושי עוצמתי המשלב סרט תלת ממד עם שלל אפקטים מדליקים המעצימים את החוויה – כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה, רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד.

צילום – פארק SKY JUMP

לכבוד החג תעוצב בפארק "מסגרת סלפי" מיוחדת ברוח החג לצילום תמונות חגיגיות.

 

פארק SKY JUMP מציע חוויה כיפית ומקפיצה לכל המשפחה – לילדים, לנוער ולמבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור – מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים;  Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; ג'מפולינה – חוויית קפיצה המותאמת לילדים קטנים בני 6-3; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!

צילום – פארק SKY JUMP

בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד.

 

בפארק מזנון עשיר המציע אוכל קל, שתייה, חטיפים, גלידות ועוד.

 

שעות פתיחה בחג ובחופשת בית ספר: 9:00–22:00. בערב החג: 9:00–18:00.

 

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה בימי החג: 55 ₪.

מחיר לשעת קפיצה לגילאי 3–6: 27 ₪.

 

כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה.

 www.skyjump.co.il     

https://www.facebook.com/skyjumpranna/