כותרות אחרונות
Search

גלי לב-חיימוב, מונתה למנהלת השיווק של חברת הכפתור

גלי לב-חיימוב, מונתה למנהלת השיווק של חברת הכפתור, מערכות בטיחות וחירום לרכב בטכנולוגיות eCall  מקבוצת COBRA מערכות מיגון לרכב

 גלי לב-חיימוב, מונתה למנהלת השיווק של חברת הכפתור, מערכות בטיחות וחירום לרכב בטכנולוגיות eCall. במסגרת תפקידה תנהל את מערך השיווק והפרסום הדיגיטלי בחברה. כמו כן, תהיה אמונה על יצירת שיתופי פעולה מסחריים.

לב-חיימוב (34, נ+2) כיהנה בתפקידים רבים בתחום התקשורת ביניהם הייתה עוזרת עורך המהדורה המרכזית, רכזת מוסף הצרכנות "ברקוד" וכתבת בנושאים חברתיים, צרכניים וכלכליים בחדשות ערוץ 10. בנוסף שימשה גלי לב-חיימוב כיועצת תקשורת בחברת יחסי הציבור קרמר דוידוביץ' GCS  ועבדה עם לקוחות בתחומי הכלכלה, החינוך, התעשייה והרווחה. לב-חיימוב, אוחזת בתואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה.

גלי לב-חיימוב, מונתה למנהלת השיווק של חברת הכפתור – צילום: טלי שגיא.

טובי כהן, מנכ"ל הכפתור מסר "אנו שמחים לצרף את גלי לב חיימוב לשורותינו כחלק מצעדי התרחבות וצמיחה מתמידים של החברה. אנו מאמינים כי עם הניסיון והידע שצברה תוכל להצעיד את חברתנו למחוזות חדשים לאור השקות טכנולוגיות עתידיות הצפויות בטווח הקצר".

אודות חברת הכפתור:

חברה מובילה המפעילה מערכות בטיחות וחירום לרכב בטכנולוגיות eCall תחת תו תקן אירופאי הפועלת משנת 2014. החברה, מקבוצת COBRA הפועלת מזה 30 שנה בתחום מוצרי מיגון, מולטימדיה נוחות ובטיחות לרכב עם חברות יבואניות ויצרניות מובילות בענף הרכב והן עם לקוחות קצה פרטיים.

 

החברה מתמחה בניהול מצבי חירום בזמן נהיגה ברכב לרבות תאונות דרכים, מצוקה רפואית ואירועי ביטחון ובנוסף במתן שרותי דרך בזמנים הקצרים ביותר בממוצע של חצי שעה. חברת הכפתור מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות ומוקד חירום מקצועי ומיומן הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע במשך 364 ימים בשנה ומעניק שירות אמין ומציל חיים.

 

חברת הכפתור מאגדת עבור לקוחותיה את מערך השירות והחירום באמצעים טכנולוגים מהמתקדמים בעולם ובהתאמה אישית בהתחשב בצרכי הלקוח בין אם מדובר בלקוחות עסקיים, ציי רכב ובין אם בלקוחות פרטיים כאחד.