כותרות אחרונות
Search

הפקת בר מצווה בכותל ההבדל בין יום מרגש ליום סיוט.

צילום:freepik

 

 

הפקת בר מצווה בכותל ההבדל בין יום מרגש ליום סיוט.

המרכז לצילום אומנותי הינו מרכז לצילום ותיק המספק שירותי צילום וידאו, סטילס, מגנטים, מצגות. אנחנו נותנים את השירות הטוב ביותר בארץ וזה מתבטא בניסיון הרב שלנו בסוגי הצילומים שניתן להתרשם מהם באתר. 

 

מעבר היותינו צלמים אנו גם מפיקים בר מצווה בכותל

אחת האופציות שנדבר עליו במאמר זה זו ההפקה של בר מצווה בכותל, זהו שירות שניתן אצלנו מא' עד ת' ואתם באים כאורחים לאירוע שלכם. מה שנשאר לכם זה רק להביא מצב רוח שמח. 

 

אוטובוס – הסעה לכותל

בבוקר העלייה לתורה בכותל מארגנים לכם הסעה שיוצאת ממקום מוסכם מראש ועל מנת שלא יהיו איחורים אנו ממליצים למי שתכנן להגיע ברכב לכותל אנו ממליצים להשאיר אותו בסמוך למקום העלייה לאוטובוס מהסיבות: יום כזה מתוכנן על פי לוח זמנים מתואם מראש עם כל ספקי האירוע והתוכניות שיש. איחור של חצי שעה בגלל שחיפשתם חנייה יכול להוביל לדחייה של אטרקציות בהמשך ויובילו לתסכול שלא נרצה שתחוו ביום הזה. כמובן שלאוטובוס יתלווה צלם. 

 

ארוחת בוקר בלטרון

כאשר המשפחה והחברים קמו מוקדם בבוקר להתארגן ליום החשוב הזה, עליתם לאוטובוס ולפניכם הטקס והסיור במנהרות הכותל אתם זקוקים לארוחה קלה שתעזור לכם להחזיק עד לארוחת צהריים במסעדה ולכן כחלק מהפקת הבר מצווה אנחנו מארגנים לכם ארוחת בוקר קלה בלטרון לפני ההגעה לטקס בר מצווה בכותל, כמובן שהארוחה לפי בקשת הלקוח חלבי, צמחוני, בשרי או טבעוני ואנו דואגים לכם גם לאספקה של בקבוקי מים ממותגים לאורך כל היום. כמובן שגם כאן יתלווה אליכם צלם בר מצווה אשר יצלם אתכם בעצירה הקצרה הזאת שיארך כ 40 דקות.

 

 

תהלוכת שופרות ומתופפים 

הגענו לכותל ונער הבר מצווה מתרגש ואנו רוצים שישבר הקרח ושהנער יהנה לכן הפקת בר מצווה תעשה כל מאמץ שיהיה שמח וילוו אותו מתופפים וסקסופון ולקול תקיעת השופר הנער צועד תחת חופה ובליווי משפחתו לרחבת לכותל, כחלק מההפקה גם מחולקים כיפות מעוצבות כרצונכם ובכל הזמן הזה צלם מתעד בווידאו וסטילס את השמחה. 

 

צילום:freepik

טקס בר מצווה בכותל

שיא היום שלשמו התכנסתם המשפחה והחברים וזהו טקס הנחת התפילין וקריאה בתורה ואנחנו במרכז כחלק מהפקת בר מצווה בכותל יש לנו אופציות לדאוג גם למדריך שילמד את הנער בר מצווה את הפרשה וכן למי שאינו יודע מהיכן לקנות את התפילין אנו בקשר עם אנשי דת אשר יודעים היכן ניתן לקנות תפילין וציצית. אנחנו אחראים גם לדאגה להוצאת ספר התורה בכותל מאחר שאנחנו גם מתאמים לכם את ההגעה לטקס בר מצווה בכותל אז במקום כבר מודעים לטקס שלכם והם מתארגנים בהתאם. 

 

סיור במנהרות הכותל

אחת ההמלצות של הפקת בר מצווה בכותל היא לשלב את הסיור במנהרות הכותל של הקרן למורשת הכותל. סיור במנהרות הכותל הוא אחד המקומות שכל יהודי חייב לבקר בו. בחפירות במנהרות התת קרקעיות של הכותל נחשפו חייהם של היהודים באותה התקופה וזהו מעין מסע בזמן אל תקופות בית מקדש ראשון ושני ותקופה של הכיבוש המוסלמי ביזנטי את ירושלים. צמוד לכותל המערבי התגלו בחפירות רחוב מרשים ורחב מתקופת בית המקדש והוא היה הרחוב הראשי ולחשוב שרבי עקיבא ורבי יוחנן בן זכאי צעדו שם זה מרגש. 

 

צילומים משפחתיים ברחבת הכותל

אין בר מצווה ללא הצילומים המשפחתיים ועם החברים. אני למשל עד היום מביט מדי פעם באלבום מבר המצווה שנערך לפני כ 20 שנה והזכרונות מציפים ואחד הדברים שאני מודה עליהם זה שהוריי בחרו צלם לבר מצווה מקצועי. אנחנו צוות בעל ניסיון עשיר בתחום וניתן גם להתרשם גם באתר שלנו מאופי התמונות והסגנון. האם התמונות עוברות עיבוד: כן הן עוברות עיבוד תוך כדי שימוש בתוכנות עריכה מתקדמות הכולל: סינון, תוספת צבע ובהירות. 

 

ארוחת במסעדה

היום לקראת סיום ואתם רעבים? צוות הפקת בר מצווה בכותל ידאג לכם למסעדה לבקשתכם בין אם מסעדת בשרים או חלבית או צמחונית ניתן לתאם לכם במרחק נסיעה קצר את הארוחה שרציתם כדי שתוכלו להנות. לסיום כמה דגשים. חשוב לא לאחר לאוטובוס ההסעה מכיוון שאיחור של חצי שעה יכול ליצור "פקק" בדרך שבסופו של דבר גורם לסתם באסה והרגשה של פספוס של חלק מהיום. אנחנו במרכז לצילום אומנותי מאחל לכם מזל טוב וניפגש בשמחות.