כותרות אחרונות
Search

הצלחה למהלך גיוס ההמונים לסטארטאפ הישראלי של חברת "Upstep".

מימין: אביעד רז אורן רז לימור כץ  – צילום: יח"צ "Upstep"

 

הצלחה למהלך גיוס ההמונים של חברת "Upstep"- סטארטאפ ישראלי שעשה בשנים האחרונות מהפכה בשוק המדרסים בארה"ב.
תוך מספר שבועות גויסו כ- 5.5  מליון ₪ מתוך 6.5 מליון ₪ שביקשו לגייס.

תהליך הגיוס מסתיים ב 23.8.

 

הסטארט אפ "Upstep" הושק בשנת 2017 בארה"ב ע"י 3 אחים : לימור כץ, אביעד רז ואורן רז, והוא מבוסס על פריצת דרך בתחומי האורטופדיה, הייצור וחוויית הלקוח בענף המדרסים המותאמים אישית.

 

הצלחת מהלך גיוס ההמונים נובע במיוחד מהתוצאות העסקיות של החברה בחודשים האחרונים בארה"ב (גם בשל תקופת הקורונה), צמיחה של למעלה מ200% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד (בחודש יולי הגידול הגיע ל260% לעומת חודש יולי בשנה הקודמת).

 

תהליך גיוס ההמונים הינו חלק ממערך אסטרטגי של החברה להשקת אפליקציית תלת מימד לסריקת כף הרגל. פריצת דרך נוספת להזמנת מדרסים באון ליין.

 

הסטארט אפ Upstep שכובש את ארה"ב הושק בשנת 2017 בארה"ב אחרי תהליך של כשנתיים וחצי של מחקר ופיתוח,  שכללו 6 פיילוטים ואלפי מדרסים, הקמת מפעל ובניית מערכת שיווק מתקדמת.

 

מימין: אביעד רז אורן רז לימור כץ  – צילום: יח"צ "Upstep"

 

"Upstep" הוקמה ע"י 3 אחים : לימור כץ , אביעד רז ואורן רז במטרה לשנות לחלוטין את שוק הענק של מדרסים המותאמים אישית (כ-77% מהאנשים בעולם סובלים מכאבי רגליים- נתון ממחקר איגוד הפודיאטרים בארצות הברית).

 

 במהלך 3 שנים לפעילות החברה בארה"ב הפכה לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 לטיפול בכאבי רגליים מבלי שלקוחות יצאו מהבית ובמחירים הזולים בכ-50% ממחירי המדרסים בתהליך הרכישה המסורתי.

 

ב-3 החודשים האחרונים של משבר הקורונה בארה"ב גדלה פעילות החברה בכ-200% וזאת בשל העובדה שהלקוחות יכולים להזמין מדרסים אורטופדים מקצועיים מותאמים 100% לכף הרגל בהזמנת אונליין מבלי צורך לצאת למדידות ובדיקות.

 

עד כה מכרה החברה מעל 30,000 זוגות מדרסים ומדי חודש המכירות עולות באופן סיסטמטי.

 

שוק המדרסים רק בארה"ב מוערך בכ-2 מיליארד דולר בשנה ועפ"י סקר של איגוד הפודיאטרים האמריקאי כ-250 מיליון אמריקאים סובלים מכאבי רגליים.

 

לימור כץ, מבעלי החברה מציינת שחברת Upstep פועלת במודל דומה לזה של חברת SmileDirectClub שפיתחה בארה"ב שירות ראשון מסוגו להזמנת פלטות ליישור שיניים המותאמות אישית דרך האינטרנט. החברה הונפקה בספטמבר 2019 ושווי השוק שלה כיום הינו כ-4 מיליארד דולר.האחרונות מהפכה בשוק המדרסים בארה"ב.

תוך מספר שבועות גויסו כ5.5 מליון ₪ מתוך 6.5 מליון ₪ שביקשו לגייס (תהליך הגיוס מאפשר הזמנת מדרסים מותאמים אישית באונליין תוך אבחון ברמת דיוק גבוהה מאפייני כף הרגל של הלקוח, הכאבים מהם הוא סובל והתאמה באופן מדויק של המדרסים לכף הרגלו ולצרכיו של הלקוח, באם לשימוש יומיום או ספורט.