כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – יוסי חזאי מונה ליו"ר "אקומיוניטי" – תאגיד חברתי למחזור פסולת אלקטרונית.

צילום: יח"צ "אקומיוניטי"

 

יוסי חזאי מונה ליו"ר "אקומיוניטי" – תאגיד חברתי למחזור פסולת אלקטרונית.

במסגרת כהונתו מתכוון יוסי חזאי להגביר את המודעות הציבורית בחשיבות  העסקתם הישירה של אנשים עם מוגבלות בכלל ובענף מחזור פסולת אלקטרונית בפרט.

יוסי חזאי הוא מייסד ובעלים של חברת אבטחת מידע וסייבר Genero Cyber Security , אשר חלק ניכר מפעילותה פונה לתעשיית    IT המגזר העיסקי, הממשלתי והביטחוני.

 

חזאי  שימש כיועץ בכיר לשר גלעד ארדן במשרדי הגנת הסביבה והתקשורת. במסגרת תפקידו יזם וקידם חוקים כלכליים וחברתיים. אחד החוקים עליהם היה אמון הוא  החוק למחזור פסולת אלקטרונית וקידום סעיף 25 לחוק הדן בתיעדוף ושילוב אנשים עם מוגבלויות בתחום מחזור פסולת אלקטרונית.

 

סגן אלוף במיל', מילא בעברו שורת תפקידים ניהוליים בכירים עבור מגוון חברות כלכליות ומוסדות ציבוריים בעל תואר ראשון במדעי המדינה וקרימינולוגיה, בוגר ניהול עסקי בכיר ולימודי מנהל ציבורי.

 

מכהן כמנכ"ל 'שמורת הקופים' – חווה המטפלת בכ- 1,100 קופים שניצלו מניסויים רפואיים. במסגרת תפקידו פעל אל מול גורמי הממשל הרלבנטיים למען הכרה, תמיכה ותקצוב השמורה.

 

צילום: יח"צ "אקומיוניטי"

יוסי חזאי, יו"ר "אקומיוניטי" : אני מאמין שחוסנה, כוחה וחוזקה של חברה נמדד בראש ובראשונה באחריות החברתית שלה דווקא לשכבות החלשות שלה ולפי כך אני מתכוון להוביל מהלך שבתוך כ-שנה נצליח להכפיל את מספרם של בעלי מוגבלויות המועסקים בענף וזו תהיה ברכה אמיתית למשק הישראלי, לחברה בישראל ולרווחתם האישית של העובדים ובני משפחותיהם.   אני פועל מתוך אמונה מלאה בשילוב מובנה שבין חברה,  כלכלה וסביבה ומאמין שהשוק וראשי המשק ישמחו לקחת חלק בסיוע לבעלי מוגבלויות להשתלב בכח העבודה לצד שמירה על הסביבה בה אנו פועלים וחיים.