כותרות אחרונות
Search

הצלחה של "סאני תקשורת" במכירת ה-NOTE 8 מסדרת ה-S8

הצלחה  של "סאני תקשורת" במכירת ה-NOTE 8 מסדרת ה-S8

חברת "סאני תקשורת" מדווחת על ביקוש שיא ומכירות של כ-18,000 מכשירי not 8 בסך כולל של כ-55 מיליון שקל

 קצב המכירות משקף גידול של 160% בהכנסות לעומת מכירות ה- NOTE 5 בתקופה המקבילה ב- 2015

בשלב המכירה המוקדמת נמכרו כ-5,000 מכשירים, גידול של כ-200% לעומת המכירה המוקדמת של מכשירי ה-NOTE 7

החברה נערכת לפתיחת 7 נקודות מכירה נוספות ועד סוף 2018 תגיע החברה ל-25 נקודות מכירה בפריסה ארצית

 

סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות קפיטל מדווחת על ביקוש שיא למכשירי סמסונג NOTE 8 ומכירה של כ-18,000 מכשירים בסך של כ-55 מיליון שקל למן השקת המכשיר החדש, ב-25 בספטמבר, ועד היום. קצב המכירות משקף גידול של 150% בכמות המכשירים וגידול של 160% בסך ההכנסות ביחס למכירות מכשירי סמסונג NOTE 5 (הדגם האחרון של סמסונג בסדרה זו שנמכר במשך שנה מלאה) בפרק זמן זהה בשנת 2015. החברה מעריכה כי המכירות בחודש הראשון יסתכמו בכ-25 אלף מכשירים בסה"כ. סדרת מכשירי ה-NOTE מהווה את מנוע הצמיחה השני בחשיבותו של סאני תקשורת לאחר סדרת הדגל של מכשירי ה-Galaxy S.

 

יצוין כי במהלך ה-Pre-sale של מכשירי ה-NOTE 8, קיבלה סאני הזמנות מחייבות בכמות של כ-5,000 מכשירים המשקפת גידול בשיעור של כ-200% ביחס להזמנות בתקופת ה-Pre-sale של מכשיר ה-NOTE 7 באוגוסט אשתקד. כמות ההזמנות המוקדמות למכשיר ה-NOTE 8 מהווה ביקוש שיא מאשר הושקה סדרת מכשירי ה-NOTE וזאת בקורלציה לביקושים המדווחים בעולם ע"י סמסונג.

צילומים: יח"צ

סאני גיבשה בשנה האחרונה אסטרטגיה לתמיכה בשותפי ההפצה של החברה המשווקים את מוצרי סמסונג, והרחיבה את שירותי התמיכה הטכנית והתיקונים הניתנים במסגרת רשת החנויות שבבעלותה. לסאני רשת חנויות המונה כ-18 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ובכוונת החברה להמשיך במגמת הצמיחה ולהרחיב את הפריסה הארצית ב-7 נקודות מכירה נוספות במהלך שנת 2018.

 

לסאני שיתוף פעולה מלא עם חברת סמסונג העולמית אשר הוביל להגדלת נתח השוק וחדירה למגזרים חדשים ולסגמנטים בתחום הלקוחות העסקיים, ארגוני עובדים ומועדוני צרכנות. סאני, המשמשת כמשווקת המורשה של סמסונג העולמית בישראל בשוק הפתוח, מצליחה להשיג בשוק המקומי נתחי שוק הגבוהים, במונחי כמות מכשירים נמכרת, בהשוואה לנתחי השוק המקובלים בעולם.

 

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית אמר "קצב המכירות של מכשירי ה-NOTE 8 בשבועות הראשונים מאז ההשקה הרשמית מבטא האמון ושביעות הרצון של הצרכנים בישראל ממכשירי הסלולר של מותג סמסונג. זהו המשך ישיר להצלחה חסרת התקדים של סדרת מכשירי ה-S8 אשר השפיעה באופן משמעותי על התוצאות העסקיות של סאני כפי שבאו לידי ביטוי ברבעון השני. לצד זאת, סאני ממשיכה במאמציה להרחיב את פריסת נקודת המכירה והשירות שלה ברחבי הארץ ולאור הצלחת נקודת המכירה האחרונה שפתחנו בקניון G בכפ"ס, אנו מתכוונים לפתוח עד סוף השנה הבאה 7 נקודות מכירה נוספות ולהגיע לפריסה ארצית של 25 חנויות ונקודות מכירה בסה"כ, במטרה להמשיך במגמת הצמיחה ולמקסם את הפוטנציאל העסקי בשוק המקומי. הצלחת מותג סאני הנה תוצאה המשלבת את הקשר הפורה עם סמסונג העולמית לצד שיתופי פעולה אסטרטגיים מול כלל המשווקים והזכיינים בישראל וכן נגישות גוברת של רשת סאני לצרכנים במתן שירותים מקיפים."