כותרות אחרונות
Search

הקוסמטיקאית הלגה רקנטי משיקה את ספרה "ליופי חוקים משלו", ספר מקיף ביותר על תחום הקוסמטיקה ומדע טיפוח העור.

שופכים אור על מדע העור !

הלגה רקנטי משיקה את ספרה "ליופי חוקים משלו", ספר מקיף ביותר על תחום הקוסמטיקה ומדע טיפוח העור.

 

צילום: יח"צ

 

בימים אלו משיקה הלגה רקנטי את 'ליופי חוקים משלו' – הספר המקיף ביותר שנכתב בישראל בתחומי הקוסמטיקה ומדע טיפוח העור, המבוסס על 25 שנות מחקר ופיתוח, בהסתמך על עקרונותיה הטיפוליים הייחודיים של Helga  – שיטת טיפול פורצת דרך המחוללת מהפיכה תפיסתית בתחום. השיטה החדשה מתבססת על מעטפת הוליסטית של מוצרים וטיפולים המספקים פתרון כולל – רפואי, אסתטי, תזונתי ונפשי, בשילוב בין עבודה חיצונית לפנימית, ובין הרפואה המערבית לרפואה הסינית.

 

הלגה רקנטי – צילום: יח"צ

 

הלגה רקנטי: "בעשור האחרון שינה תחום הקוסמטיקה את פניו ועבר מהפכה מדעית. קוסמטיקאית מודרנית, צריכה לדעת ולספק לך את כל התשובות בתחומים בהם הקוסמטיקה פוגשת את המדע והרפואה. היא צריכה להתעדכן בכל החידושים הרפואיים והפרא-רפואיים הקיימים, להפגין בקיאות בהרכב התכשירים ובהשפעתם על בעיות עוריות שונות, כמו גם בתופעות הלוואי האפשריות, ולהכיר את מגוון הטיפולים הרפואיים וטיפולי הרפואה המשלימה. הספר 'ליופי חוקים משלו' נועד לספק מידע מסודר ואמין על מדע הקוסמטיקה המתקנת ולהעניק לקוראים כלים להתמודדות עם המגוון העצום של הטיפולים המוצעים כיום".

 

שיטת "Helga"  היא שיטת טיפול שפותחה באופן בלעדי על ידי הלגה רקנטי, ומציגה באופן פרטני ומעמיק, בספר 'ליופי חוקים משלו' (המתפרס על פני שבעה פרקים ו-155 עמודים) את כל שיטות הטיפול ואופן ניהולם ברמה היומיומית, עד לירידה לפרטים המדוקדקים ביותר. מדובר בספר הטיפולים המובנה והמקיף ביותר שנכתב בישראל בנוגע לתהליכי העבודה והטיפול בתחום. שיטת Helga מבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה משלבת בין תוספי מזון, תפריטים ושינוי תזונתי, קרמים ופורמולות מתקדמות, וייעוץ רפואי מערבי בשילוב הרפואה הסינית, לבין סדרות של טיפולים המותאמים אישית לכל מטופל, כולל הנחיות מדויקות עבור המטפלות והקוסמטיקאיות כיצד לנהל וליישם כל אחד מהטיפולים.

 

צילום: יח"צ

 

לתחום הקוסמטיקה המתקנת נמשכה הלגה רקנטי כבר מראשית ימיה כקוסמטיקאית, דרך הקשבה למאות מטופלות ומטופלים שהניעה אותה ללמוד את התחום לעומקו. בתחילת שנות ה־ 90 ' השתלמה בכימיה ורפואה קוסמטית באוניברסיטת תל אביב, בהם למדה את בעיות העור השונות ואת התהליכים הסמויים הגורמים להן, כמו גם את ההרכבים הכימיים של תכשירי היופי, ואת המכשור הטכנולוגי המשמש במקצוע. ככל שהרבתה בחקר הפרטים, כך חשה בחסרונו של מידע הוליסטי, המתייחס לאיזון בין גוף לנפש, ופנתה לתחום הרפואה הסינית, דרך השתלמותה במכללת "מדיסין" ברפואה משלימה, לימודי שיאצו ורפואה סינית. בשנת 1995 החלה ללמוד ולהתמחות בכל הקשור לקוסמטיקה פרא-רפואית וסיימה את הכשרתה בקורס העוסק בתרופות ובהשפעתן על העור, בהנחייתה של ד"ר רחל פורמן.

 

במהלך שנות עבודתה הרחיבה הלגה את שיתוף הפעולה עם אנשי מקצוע מתחומים משלימים, כגון תזונאים, מומחים ברפואה סינית ופלסטיקאים. בשנת 1996 סיימה לימודים כקוסמטיקאית פרא-רפואית, והוסמכה כ־ P.M.E (קוסמטיקאית שעובדת לצד רופא). מאז היא עוסקת בקוסמטיקה מתקנת, יועצת לקוסמטיקאיות בתחום זה ומרצה בימי עיון ולקהל הרחב. בימים אלו מושק מרכז הטיפולים החדשני HELGA REKANATY  במגדל העסקים עזריאלי ראשונים, בו היא מכשירה קוסמטיקאיות ומטפלות בשיטת הקוסמטיקה הפרא-רפואית. הצוות המקצועי של המכון עובר הכשרות ישירות תחתיה, וכל שיטות הטיפול והחומרים במכון הן פרי הניסיון והידע שצברה במהלך יותר מעשרים שנות עבודתה בתחום.

 

סיפור חייה של הלגה מהווה מקור השראה של אישה אמיצה שהתמודדה עם כל הקשיים וניצחה. אביה עזב את הבית מיד עם לידתה ומאז לא נפגשו. במהלך לימודיה התגלה בגופה גידול כתוצאה ממחלת קסטלמן, שהוביל לשרשרת תלאות קשה וממושכת של ניתוחים וטיפולים הפרוסים על פני שנים, שבסופם התגברה על המחלה והבריאה. לאחר הניתוחים הקשים שעברה עקב המחלה, הכריזו בפניה הרופאים שסיכוייה להרות שואפים לאפס, ולמרות זאת הביאה לעולם בהמשך את ביתה דניאל ואת שני בניה, עומר ואלדד, שבמשך שנים התמודד עם מחלת הסרטן ולבסוף החלים ממנה.

 

כדי לקדם את עסקיה בתחום הקוסמטיקה נכנסה הלגה לתהליך מקיף של ייעוץ עסקי, דרך לימודי ניהול בהרבארד קולג' למנהל, שחשפו בפניה את השיטה העסקית של רון הבארד אותה היא מיישמת בעבודתה עד היום. לפני מספר שנים הקימה את אקדמית HELGA REKANATY, בה למדו יותר מ-700 מטפלות וקוסמטיקאיות את שיטת הניהול הייחודית אותה פיתחה, וכיום הפכו לעסקים עצמאיים, המיישמים את השיטה במכוני הטיפול שפתחו.

 

עלות 129 ₪

הספרים נמכרים בסטימצקי ובצומת ספרים