כותרות אחרונות
Search

הקטנת חזה! על ידי מנתח מומחה בתחום כירורגיה פלסטית ואסתטית.

צילום:freepik

 

הקטנת חזה!

במידה ואת חשה כי השדיים שלך גדולים יתר על המידה וגורמים למבוכה או שיוצרים בעיות נשימה, כאבי גב וצוואר, הרי שניתוח הקטנת חזה הוא הפתרון עבורך. נשים רבות סובלות מחזה שהינו גדול מדי ובשל כך חוות כאבים פיזיים ומצוקה אישית וחברתית. ניתוח הקטנת חזה הינו הליך שיכול לשנות את חייך, להשיב לך את חופש התנועה, להפחית ואף להעלים כאבים פיזיים ולחסוך מבוכה חברתית. ההליך הניתוחי נועד להקטין את השדיים, אולם הוא מאפשר גם לעצב אותם, לשפר את צורתם, להבליט את החזה וליצור פרופורציות נכונות ביחס לגופך.

 

למי מיועד ניתוח הקטנת חזה?

המשוואה והחשיבה המקובלת של חזה גדול = חזה יפה חלפה מן העולם. כיום, יודע כי הסוד הוא פרופורציה וכי לכל אחת מתאים חזה שונה. במידה ואת חשה אי נוחות בשל חזה כבד או גדול מדי זה הזמן לעשות שינוי ולבצע ניתוח הקטנת חזה. לאחר שקיבלת את ההחלטה, חשוב לבחור מנתח פלסטי מיומן ובעל ניסיון עשיר בתחום. ההליך משלב בין יכולות וטכניקות רפואיות ופלסטיות לבין חוש אומנותי מפותח. שילוב נכון בין שני ההיבטים הללו יבטיח תוצאה איכותית ומושלמת. ניתוחי הקטנת חזה מתבצעים באמצעות טכניקות מתקדמות המותאמות באופן מדויק לצרכים ולהעדפות הייחודיים של המטופלת.

 

כיצד מתבצע ההליך הניתוחי?

נשים רבות בעלות חזה גדול, חולמות לבצע ניתוח להקטנת חזה אולם חוששות מהתערבות כירורגית וחשות כי חסר להם ידע ומידע בנושא. על מנת להפיג את החששות הללו, חשוב להבין כיצד מתנהל ההליך הניתוחי ולבחור מנתח מנוסה ומיומן. ניתוח הקטנת חזה מורכב ובנוי מכמה חלקים ושלבים: הקטנת נפח השד באמצעות הוצאת רקמת שד, הרמה של השד והפטמה ע"י הסרה של עודפי עור, מיקום מחדש של הפטמה והתאמת העטרת שלה לפרופורציות החדשות. ענף הכירורגיה הפלסטית מציע כמה שיטות לביצוע הניתוח, כאשר טכניקה של שני חתכים במקום שלושה נחשבת לחדשנית, איכותית וכזו התורמת להחלמה יפה וקלה יותר. החתך הראשון מתבצע מסביב לפטמה והחתך השני יורד כלפי מטה כאשר אין צורך בחתך שלישי רוחבי תחת השד כפי שמקובל בשיטות מיושנות יותר. פעולת החיתוך מספקת גישה לרקמת השד וזאת על מנת להסיר את הכמות העודפת. הרקמה שהוצאה נשקלת וזאת על מנת להשוותה לשד השני ולהבטיח קבלת תוצאה סימטרית.

 

החלמה קלה ומהירה:

הניתוח מתבצע בהרדמה כללית ונמשך כשעתיים עד שלוש שעות וזאת בהתאם למורכבות שלו. הפרוצדורה החדשנית כוללת שימוש בתפרים נמסים שאין צורך להוציאם. תהליך ההחלמה אורך מספר ימים ועשוי להיות מלווה במעט אודם ונפיחות באזור התפרים ומעט כאבים, לאחר כחודש ימים, ניתן לשוב לפעילות גופנית מאומצת. בימים הראשונים שלאחר הניתוח מומלץ לעשות שימוש בחזייה המספקת תמיכה ומומלץ שלא להיכנס להריון במשך שנה לאחר הניתוח וזאת על מנת להגיע להחלמה מלאה.

 

צילום:freepik

 

ד"ר אנדרי אופק מומחה בכיר בניתוחים לעיצוב הגוף והפנים:

ד"ר אנדרי אופק, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי אסף הרופא, הינו מנתח מומחה בתחום כירורגיה פלסטית ואסתטית המבצע שורה של טיפולים במרפאותיו בתל אביב, ראשון לציון וירושלים בהם: טיפולים וניתוחים פלסטיים לעיצוב החזה, פיסןל הפנים, אבחון וטיפול בגידולים שונים וצלקות ועוד. לד"ר אפק הסכמים עם חברות הביטוח השונות. אנט נשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי, אחריות ואמינות.