כותרות אחרונות
Search

הקמת פלטפורמה חדשה של מערכת הבריאות הציבורית בבשקריה בהשקעה מוערכת של כ- 100מיליון דולר.

בצילום מימין לשמאל: מר מקסים זבלין שר הבריאות של בשקיריה , עו"ד דנה הירשברג, מר רדי חבירוב ראש ממשלת בשקיריה, עו"ד אריקה סלומון, ד"ר רומן ברק יועץ רפואה של בשקיריה בישראל. צילום: מורג ביטן.

 

הקמת פלטפורמה חדשה  של מערכת הבריאות הציבורית בבשקריה בהשקעה מוערכת של כ- 100מיליון דולר.

עו"ד דנה הירשברג ועו"ד אריקה סלמון מנכ"ליות חברת "כארדיל" עמדו בראש משלחת שנפגשה עם מר רדי חבירוב ראש ממשלת בשקיריה שבפדרציה הרוסית.

 

עו"ד דנה הירשברג ועו"ד אריקה סלומון מנכ"ליות חב' "כארדיל", עמדו בראש משלחת של מערכת הבריאות בישראל, שכללה נציגים של בית החולים רמב"ם, בית החולים שיבא, ונציגים של מכבי שירותי בריאות, שיצאה לרפובליקה בשקיריה ( בשקורטוסטן) שבפדרציה הרוסית, לפגישות עם צמרת הממשל המקומי, בראשותם של מר רדי חבירוב ראש הממשלה ומר מקסים זבלין שר הבריאות, במטרה להקמת פלטפורמה חדשה של מערכת הבריאות בבשקיריה, בשלב הראשון מדובר בהשקעה של כ- 100 מיליון דולר כמו כן בשירותי יעוץ וליווי שוטפים של נציגים מערכת הבריאות בישראל ושל מכבי שירותי בריאות.

 

בצילום מימין לשמאל: מר מקסים זבלין שר הבריאות של בשקיריה , עו"ד דנה הירשברג, מר רדי חבירוב ראש ממשלת בשקיריה, עו"ד אריקה סלומון, ד"ר רומן ברק יועץ רפואה של בשקיריה בישראל. צילום: מורג ביטן