כותרות אחרונות
Search

הקרקס הסיני המלכותי מגיע בפעם הראשונה לישראל

 

"THE IMPERIAL CIRCUS OF CHINA PRESENT:  "The Mystery of China

הקרקס הסיני המלכותי מגיע בפעם הראשונה לישראל

לסדרת מופעים עוצרת נשימה בחול המועד סוכות:

5-7 באוקטובר היכל מנורה מבטחים תל אביב

8-10 באוקטובר היכל רוממה חיפה 

http://www.imperialcircus.co.il

מפיק בישראל ואחראי על הבאת המופע לישראל: אודי אפלבויים  -קונצ'רטו

צילומים: יח"צ

לאחר שנקנה על ידי "דיסני", ענקית הבידור העולמית למופעי פארק ברחבי ארה"ב, הקרקס הסיני המלכותי יגיע לראשונה לישראל ל-10 מופעים בחול המועד סוכות.

 

50 אמנים סינים בהם אקרובטים, פעלולנים, רקדנים ושחקנים, חבריCIRQUE DU SOLEIL לשעבר מבצעים תרגילים מסוכנים ומורכבים המתבססים על מופעי הקרקס המסורתי של סין העתיקה ויוצרים יחד מופע אקלקטי עוצר נשימה המשלב את בין מסורת ומורשת לבין עכשוויות המתורגמת למלתחה של תלבושות ססגוניות וצלילי מוסיקה סינית מתובלת באקורדים קצביים. המופע משלב תרגילים של אומנות לחימת הקונג פו, ריקוד האריות, צלחות מסתובבות באוויר, מופע שדונים, לוליינים על טישיו, קטעי שירה מהאופרה הסינית ועוד.

לינק למופע :  https://youtu.be/jDBtsHWIpyU

https://www.youtube.com/watch?v=bbXttLpvgOg&feature=youtu.be

 

כרטיסים למכירה החל מ 4.8.17

מחירי כרטיס נעים בין 99 ₪ -149 ₪

ניתן לרכוש כרטיסים ביינות ביתן ובמגה בעיר במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ49.90 ₪ ועד 69.90 ₪

לרכישת כרטיסים בתל אביב: קופות לאן באתר  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

לרכישת כרטיסים בחיפה : קופות ברק באתר https://barak-tickets.co.il/ או בטלפון 04-8377777

על הקרקס הסיני

הקרקס הסיני המלכותי הוא הרבה יותר ממופע של לוליינים ואקרובטים – מדובר באחד המופעים הווירטואוזיים המסעירים ביותר בעולם, הסוחף את קהל הצופים וגורם לו להחסיר פעימה בכל פעם מחדש. במהלכו נחשף הקהל לאמנויות הקרקס הסיניות המרתקות. המופע הוכתר לאחד הקרקסים הטובים ביותר בעולם הן מבחינת הרכב המשתתפים והן מבחינת הבימוי, העלילה והביצוע.

 

מסורת הקרקס הסינית מוצאת את ראשיתו לפני יותר מאלפיים שנה בתקופה של המדינות הלוחמות. אמנים סינים, אקרובטים  התגלו בממצאים עתיקים כבר בתחילת השושלות של צ'ין והאן. רישומים היסטוריים, שרידים עתיקים, גילופי תבליט על קברים, אבן ולבנים, ציורי קיר במקדשים ובמערות ודפוסים דקורטיביים על כלי מטבח מציגים את ההיסטוריה המודרנית שבמשך מאות בשנים הוקסמו קהלים בהופעות המרתקות של אמנים סינים, אקרובטיקה וקרקס.

 

למרות שפעולות רבות של אקרובטיות היו קיימות בתקופת שושלת צ'ין (255-207 לפנה"ס), היתה זו שושלת האן שראתה את צורת האמנות מגיעה לגבהים חדשים ונהפכת לצורה פופולארית של בידור. רוב הלהקות נוצרו לאורך אותם שנים , פיתחו מיומנויות ושגרה אשר עם כמה שינויים, עדיין מבוצעות היום. במהלך תקופה זו הקרקס התפתח ומורכב מגוון רחב של אקרובטיקה, להטוטנות ומעשי קסמים.

 

ענף האקרובטיקה ממלא מאז ומתמיד תפקיד חשוב בחילופי תרבויות בין סין לבין מדינות המערב. האקרובטים הסינים נחשבים למוכשרים והאמיצים ביותר בענף הלוליינות עם יכולות נועזות, מיומנויות אתלטיות וגמישות יוצאת דופן.

 

אתם מוזמנים לצפות בבלתי יאומן ,להביט מקרוב באלה הנוגעים בקצה גבול היכולת האנושית, מאחד הקרקסים הגדולים והידועים בעולם הפועל למעלה מ-2000 שנה, שישאיר אתכם פעורי פה