כותרות אחרונות
Search

הרהיטים של מותג חדרי הילדים YOYO גדלים עם הילדים

YOYO עיצוב חדרי ילדים

הרהיטים של מותג חדרי הילדים YOYO גדלים עם הילדים

חדר הילדים נעשה בשנים האחרונות לאחד החדרים החשובים בבית, בו מתעצבת דמותם של הילדים ובו הם שוהים זמן רב במשחק שינה וחלום. ככל שנקדיש יותר תשומת לב לחדר הילדים, כך חשיבותו בעיני הילדים והרצון שלהם לבלות בו יתעצמו, ויהפכו את החדר לאהוב יותר, שימושי יותר ולזיכרון מתוק בחייהם.

yoyo-7-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a0%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%a4%d7%a8

צילום: יח"צ

 "יו-יו ילדים" היא חברת בוטיק יצירתית לרהיטי ילדים, המתאימה את החדר לצרכי הילד לגילו ולצרכי המשפחה. המחשבה של חברת "יו-יו ילדים" על חדרי ילדים היא כוללת ומבוססת על התאמתו של החדר לפעילות הילדים לאורך כל היום ולהפיכתו למוקד-חיים עבור הילדים. החדרים מתוכננים באופן המאפשר להם לצמוח עם הילדים ולהעניק להם אווירה מעוצבת ונעימה, מדויקת ושמחה.

הילד צמח והשולחן קטן עליו בחברת "יו-יו ילדים" חשבו על זה וכבר משלב ייצור השולחן, המיטה, הארון וכל השאר,  יש הכנה מוקדמת להגבהת רגלי השולחן והמיטה. הצבע ילדותי, הילד כבר בוגר, חלקים שונים בארונות , במגירות וביתר הרהיטים, ניתנים להחלפה בצורה קלה לצבעים המתאימים לגילו של הילד המתבגר.

yoyo-12-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a0%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%a4%d7%a8

צילום-ענבר-שפר

לעיתים קרובות מדי וללא כוונה רעה, הורים משקיעים המון אנרגיה וממון בעיצוב המטבח והסלון וחדר השינה שלהם, אך מנגד מזניחים את חדר הילדים, שנותר מחוץ לתקציב ונעשה כלאחר יד. כך במקום לפרגן לנו ולילדים שלנו אנו מחמיצים את התרומה החשובה שחדר אהוב ומתוכנן היטב יכול להעניק לילדינו, ומפספסים את ההשפעות החיוביות שיש לחדר כזה על הילד. כיוון החשיבה צריך להיות כך שהילד ירגיש שייכות לחדרו, יאהב אותו וירצה מאד להיות בו,

בחברת "יו-יו ילדים" מציעים לכם ההורים מחשבה עיצובית ייחודית שונה והתאמה פונקציונלית מרבית של חדרי הילדים שיתאים לסגנון החיים שלכם, תוך יצירת שילוב מוצלח בין תחכום לתמימות ובין הידור לפשטות. חברת "יו-יו ילדים" מפגישה בין המגע המקומי, לבין ניחוח של עיצוב בינלאומי ומראה חו"לי הנכנס לתוך ביתכם ומתייחס לחדר הילדים ולחלומות שלכם ההורים ברצינות הראויה.

yoyo-11-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a0%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%a4%d7%a8

צילום-ענבר-שפר

בחנות הבוטיק  של "יו-יו ילדים" בכפר מל"ל, בונים יחד אתכם את החדר הנכון לילדכם ולכם, תוך השקעת מחשבה על כל פרט בחלל הכולל לא רק ריהוט אלא גם פריטים משלימים, עד הפיכתם  לכזה היוצר תחושה שהרהיטים קדמו לקירות. הליווי האישי והצמוד של החברה לאורך כל התהליך מבטיח דקדקנות בעיצוב ושלמות בביצוע. יש חשיבות רבה ביצירת חדר ילדים מעוצב אך גם אישי, ייחודי אך לא מצועצע.

yoyo-14-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%a8

מימין יפעה רותם – השימשוני יחד עם אורית סלעי בעלת המשרד ליחסי ציבור "אורית סלעי" – צילום: אבי בר

חברת "יו-יו ילדים" היא תוצר מופלא של חזון וחלום שהתגשם של יפעה רותם – השימשוני,  יפעה רותם מעצבת רהיטים, בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית ועיצוב רהיטים באוניברסיטת "גילדהול (Guildhall) בלונדון, אנגליה. כאשר החלה יפעה לחפש רהיטים לילדים שלה וגילתה כי היא לא מוצאת משהו שבאמת מוצא חן בעיניה, היא החליטה לעצב לבד את הרהיטים לחדרי הילדים שלה, ראתה כי טוב, התאהבה בתחום והפכה אותו לעסק משגשג ומיוחד.

כבר במהלך לימודיה בלונדון, ידעה יפעה שהיא רוצה להעביר את חדר הילדים בבית הישראלי מהפכה וגיבשה קו יצירתי וייחודי המשלב תפיסה עיצובית מינימליסטית יחד עם שמחת חיים של ילדים,

בעשור האחרון היא הצליחה להפוך את חזונה למציאות והטמיעה אותו בהצלחה מרובה בבתיהם של מאות ילדים וילדות מאושרים.

יפעה נשואה ואימא לשלושה בנים, מבהירה כל מי ששואל שכל עיצובי חדרי הילדים, נוסו על ילדיה בהצלחה מרובה ומעל למשוער.

 

Yo- Yo , עין חי 45, כפר מל"ל

www.yo-yo.co.il