כותרות אחרונות
Search

הרשתות "סופר-פארם" ו"ארומה ת"א" מגיעות לראשונה לשכונות בדרום מזרח תל-אביב.!

הרשתות "סופר-פארם" ו"ארומה ת"א" מגיעות לראשונה לשכונות בדרום מזרח תל-אביב.!

הרשתות שכרו שטחי מסחר במרכז "כפיר" של קבוצת צליח-רוטשילד בשכונת נווה כפיר, תל-אביב

 רשת "סופר פארם" שכרה כ- 530 מ"ר לתקופה של 15 שנה.

 רשת "ארומה ת"א" שכרה כ- 160 מ"ר לתקופה של 15 שנה.

 

תומר צליח מבעלי קבוצת צליח-רוטשילד: "אנו שמחים ומודים לסופר-פארם ולארומה ת"א על הבעת האמון במרכז "כפיר". מדובר בבשורה של ממש לתושבי שכונות מזרח תל-אביב אשר יזכו ליהנות מהרשתות הגדולות שעד-כה לא פעלו באזור זה. המרכזים המסחריים השכונתיים נמצאים בפריחה בשנים האחרונות וכניסתן של "סופר פארם" ו"ארומה ת"א" אל מרכז "כפיר" היא הוכחה נוספת לכך".

 

הרשתות המובילות "סופר-פארם" ו"ארומה ת"א" נכנסות לראשונה לשכונות דרום-מזרח תל-אביב ויפתחו סניפים במרכז מסחרי "כפיר" של קבוצת צליח-רוטשילד הממוקם  בשכונת נווה כפיר במזרח העיר (רח' משה דיין 2).

 

מרכז מסחרי "כפיר" מקבוצת צליח-רוטשילד הינו מרכז מסחרי שכונתי בשטח של כ- 1,400 מ"ר אשר נבנה כחלק מפרויקט משולב מסחר ומגורים ומעליו מתנשא מגדל כפיר – מגדל מגורים הכולל 84 דירות ב- 18 קומות. הפרויקט כולו נבנה על-ידי קבוצת צליח-רוטשילד. מגדל המגורים אוכלס זה מכבר ואילו המרכז המסחרי כרגע בתקופת הרצה לקראת פתיחתו הרשמית הצפויה בעוד כחודשיים.

 

במרכז "כפיר" הקפידה קבוצת צליח-רוטשילד לייצר תמהיל של מגוון עסקים ההופכים את המרכז הן לאזור קניות והן לאזור בילוי ובין השוכרים במרכז ניתן כאמור למצוא את רשת "סופר פארם" ששכרה במרכז כ- 530 מ"ר לתקופה של 15 שנה, רשת "ארומה ת"א" ששכרה כ-160 מ"ר לתקופה של 15 שנה ולצידן, שכרו רשת "סיטי מרקט", רשת סופרמרקטים ארצית, סניף המשתרע על פני כ- 500 מ"ר וכן חנויות קטנות נוספות של בעלי עסקים מקומיים כגון, מספרה, חנות סלולר וחנות נוחות הנותנות מענה ראוי לחוסר ולצורך במרכז מסחרי שכונתי אמיתי המהווה הן אזור קניות והן אזור בילוי.

 

פתיחת סניפי הרשתות במרכז "כפיר" אף מהווה הבעת אמון של רשתות אלו בתנופת הפיתוח המואצת בשכונות מזרח תל-אביב המצויות בעיצומו של תהליך התחדשות והתפתחות מואץ ומושכות אליהן זוגות צעירים ומשפחות רבות. תנופת הפיתוח באזור זה ניכרת גם בתוכנית המתאר של העיר ת"א, כאשר בשנים הקרובות מרבית יחידות הדיור החדשות מתוכננות להיבנות בשכונות דרום ומזרח העיר.

 

צילום: תומר הררי

 

פתיחתם של סניפי הרשתות הגדולות במרכז "כפיר" מהווה הוכחה נוספת לאמונן של רשתות אלו במרכזים המסחריים השכונתיים ובמגמה ההולכת וגדלה של מעבר חנויות מהקניונים הגדולים אל מרכזי המסחר השכונתיים בקרבת הבית.

 

תומר צליח מבעלי קבוצת צליח-רוטשילד: "אנו שמחים ומודים לסופר-פארם ולארומה ת"א על הבעת האמון במרכז "כפיר". מדובר בבשורה של ממש לתושבי שכונות מזרח תל-אביב אשר יזכו להינות מהרשתות הגדולות שעד-כה לא פעלו באזור זה. המרכזים המסחריים השכונתיים נמצאים בפריחה בשנים האחרונות וכניסתן של "סופר פארם" ו"ארומה ת"א" אל מרכז "כפיר" היא הוכחה נוספת לכך.

 

בקבוצת צליח-רוטשילד, אנו מאמינים מאוד בפרויקטים הכוללים עירוב שימושים של מסחר ומגורים היוצרים הפרייה הדדית וסביבה אורבנית חיה ושוקקת."

 

לדברי הנהלת רשת "ארומה ת"א": "רשת ארומה בת״א שמחה לפתוח את הסניף במרכז כפיר במזרח העיר ת״א. הרשת מאמינה באזור המתפתח ובהתאם בונה סניף ייחודי ושונה עם היצע רחב ומגוון של מנות וקונדיטוריה. סניף זה יהא הסניף ה-43 בעיר ת״א, והמותג ארומה בת״א ממשיך להתחזק ולצמוח גם באזורים חדשים בעיר".

 

קבוצת צליח-רוטשילד בונה בישראל משנת 1972 ונמצאת בבעלותם של יוסף צליח ויאיר רוטשילד. הקבוצה פועלת הן כחברה יזמית והן כחברה קבלנית, היוזמת ומבצעת עצמאית את מרבית הפרויקטים ביוזמתה ומעניקה בכך לרוכשי הדירות ממנה מעטפת כוללת. בימים אלה, בונה החברה מספר פרויקטים גדולים למגורים ושטחים מסחריים ברחבי הארץ.