כותרות אחרונות
Search

השחקנית אגם רודברג תוביל את קמפיין הנשים של סקצ'רס לשנת 2018

! SHE'S BACK

אגם רודברג חוזרת לסקצ'רס 

השחקנית האייקונית תוביל את קמפיין הנשים של סקצ'רס לשנת 2018

 

סקצ'רס פווטור בע"מ, השותפה של סקצ'רס USA בישראל הודיעה היום על חזרתה של  השחקנית, אגם רודברג למותג סקצ'רס לאחר 12 שנים להוביל את קמפיין הנשים לשנת 2018.

 

רודברג ייצגה את המותג הבינלאומי בשנים 2004-2006. המראה הצעיר והאופנתי שלה בשילוב האישיות הבוגרת, החזקה והעוצמתית שלה תואמים גם היום את ערכי הליבה של המותג.  בין הקולקציות שאגם תצלם נוכל לראות אותה נועלת גם Skechers D’Lites  אותו הסטייל שהיא השיקה בקמפיין הראשון שלה לסקצ'רס ופרץ חזרה לעולם האופנה לאחרונה.

אגם רודברג הפרזנטורית של מותג SKECHERS צילום גיא כושי ויריב פיין

"אנחנו מתרגשים מאוד לעבוד שוב  עם אגם אחרי כל השנים" , אמרה היום עדי מוליוב, מנהלת מותג SKECHERS בישראל.  הקמפיין הראשון של אגם היה אחד הקמפיינים האהובים ביותר על הלקוחות שלנו ויצר ענין רב. חיכינו להזדמנות לשיתוף פעולה נוסף וההתעוררות של ה D’Lites  וטרנד הסניקרס המאסיביות הן הזדמנות מושלמת".

 

אגם משחקת בשנים האחרונות בשלל פרויקטים גדולים ואיכותיים, בסדרות הצליחות "מתים לרגע" ו"פצועים בראש", ובהצגות בתיאטרון בית לסין "מלך הכלבים", "הוא לך בשדות", "אילוף הסוררת" ועוד..

 

"אני כל כך שמחה לעבוד שוב עם סקצ'רס", הוסיפה אגם רודברג.  "גם כשלא עבדנו יחד סקצ'רס תמיד הייתה משפחה בשבילי וזה כבוד גדול לחזור ולשתף פעולה בשנית עם מותג בינלאומי בסדר גודל כזה ולהוביל את הקמפיין בישראל . דבר אחד שלא שכחתי מהפעם הראשונה  זה כמה נוחות הנעלים!"

 

קולקציית  Skechers D’Lites  חזרה והיא פופולארית היום יותר מתמיד שכל העולם מאמץ את טרנד נעלי הסניקרס המאסיביות. מותג סקצ'רס ממשיך להתחזק בשוק הבינלאומי ובישראל ובהמשך השנה תיפתח החנות העשירית.

אגם רודברג הפרזנטורית של מותג SKECHERS צילום גיא כושי ויריב פיין

SKECHERS Footwear Ltd

סקצ'רס פווטוור בע"מ פועלת בבעלות משותפת בין חברת Skechers USA, Inc ליבואן הותיק MGS . בנוסף לחנות האאוטלט החדשה בכנות, לרשת יש כיום עוד 8 חנויות ריטייל ביניהם ירושלים ותל אביב ובנוסף פעילות סיטונאית ענפה בחנויות המובחרות.

 

את הקמפיינים הנודעים של Skechers  מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון זמרת הפופ המובילה קמילה קבאלו – הפרזנטורית הנוכחית של החברה, הזמרת מייגן טריינור השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, השחקן רוב לאו , המתאגרף האגדי שוגר ריי וזוכה מרתון בוסטון Meb Keflezighi שעל שמו עוצבה נעל הריצה המקצועית GO MEB.

 

חנויות סקצ'רס: 

תל אביב – נמל תל אביב, דיזינגוף סנטר

ירושלים – רח' יפו 44

רמת גן – קניון אילון

רחובות – קניון רחובות

חולון – המכתש 6

אשדוד- סטאר סנטר

באר שבע – גרנד באר שבע

OUTLET  כנות – אדום 35 כנות,

רשת מגה ספורט ובחנויות המובחרות.

 

FACEBOOK: SKECHERS

INSTAGRAM:  Skechers_il