כותרות אחרונות
Search

השחקנית – דוגמנית דר זוזובסקי נבחרה להוביל את המותג הבינלאומי מיבלין ניו-יורק בישראל

לראשונה בוחר המותג מייבלין ניו -יורק בישראל דוברת מקומית

הדוגמנית ושחקנית הטלוויזיה דר זוזובסקי (24) נבחרה על ידי מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק, להיות הדוברת המקומית של המותג בישראל

גדית עמר-מלכי, מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "ראינו בדר זוזובסקי סמל לדור הצעיר, דר מציגה מה היא הצלחה לנשים צעירות ומהווה אייקון חיובי המתאים כל כך למותג מייבלין ניו-יורק – אופנה, נשיות, חיוביות ותעוזה כאחד."

במייבלין ניו-יורק חיפשו אישיות ישראלית מפורסמת, אופנתית, מלאת חן וכריזמה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, אהודה ונערצת על ידי נשים צעירות, המהווה מודל חיובי לחיקוי שתוביל את המותג לשיאים חדשים.

darz 1

דר זוזובסקי דוברת המקומית של מייבלין ניו יורק צילום גיא כושי וירין פיין .

דר זוזובסקי: "זה כבוד גדול בשבילי להתחיל לעבוד עם מייבלין ניו-יורק. זה מותג כל כך אייקוני ואני נרגשת להיבחר לדוברת המקומית הראשונה של המותג."

הקמפיין החדש של מייבלין ניו-יורק עם הכוכבת החדשה  דר זוזובסקי  יעלה בתחילת חודש אפריל, לרגל השקת מוצרים חדשים, הראשון מבניהם  השקת  מסקרה לאש סנסשיונאל.

הקמפיין עם זוזובסקי יכלול בין היתר: קמפיין אינטרנט רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות מכירה.

דר זוזובסקי, 24, דוגמנית ושחקנית ישראלית, כיכבה בתוכנית הטלוויזיה המצליחה לילדים "החממה" וכן בסדרות למבוגרים "פצועים בראש", "ניו יורק", "בני ערובה" ועוד. כמו כן השתתפה בהפקות אופנה נחשבות במותגים המובילים בארץ ובעולם. בנוסף להיותה שחקנית ודוגמנית, מחזיקה זוזובסקי בזוגיות מתוקשרת וצמודה,  עם ליבי רן אחד האמנים המוכשרים והפופולריים ביותר בישראל, אף הוא מכוכבי חממה. לאחרונה הוא דורג במקום השישי ברשימת הרווקים הנחשקים בארץ.