כותרות אחרונות
Search

השחקנית ודוגמנית- רוסלנה רודינה, נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית קיץ 2019 של מותג בגדי הים ALMARIE תמורת כ- 150,000 ש"ח לעונה

השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה, תוביל את הקמפיין של מותג בגדי הים "ALMARIE"

השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית קיץ 2019 של מותג בגדי הים ALMARIE בבעלותה של המעצבת מארי כץ

רוסלנה תקבל כ- 150,000 ₪  לעונה!

 

מותג בגדי הים ALMARIE הינו בבעלותה של המעצבת מארי כץ . קולקציית קיץ 2019 מאופיינת בצבעוניות ובשלל טרנדים לוהטים בשילוב מנצח של סגנון, יופי ותחושת נוחות מרבית המותאמים באופן הנכון והמדויק ביותר לגוף האישה. הבחירה ברוסלנה כפרזנטורית, נולדה מתוך המסר של העצמת "האישה החדשה" של ימינו – "האישה החדשה" – הינה אישה חזקה, בשלה ורכה, המשלבת בין קריירה למשפחה ומקפידה על אורח חיים בריא, תזונה, ספורט ואימהות, לצד חיי חברה. היופי הפנימי מקרין על היופי החיצוני .

 

מארי מקפידה על בדים איכותיים ותפירה עילית (בייבוא אירופאי).  בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של ביקיני בדגמים צבעוניים ועדכניים בעבודת יד, דגמים בשילוב גימורים גיאומטריים המשלבים ראפלס ורקמות וחרוזים בשילוב תחרות. הגזרות נוחות וכוללות בטנה כפולה, גומי אלסטי המעניק גמישות, קשירה המאפשרת הגדלה והקטנה של רצועות בגד הים, מחשופים עמוקים ונשיים וגב פתוח.

 

בקולקציה, 3 קבוצות עיקריות המבוססות על הרשאותיה של מארי ממסעותיה ברחבי העולם : אווירה רומנטית, בוהו שיק, בייסיק וליין ייחודי לכלות ומסיבת רווקות -Bride to be   קולקציית בגדי ים לכלה ( ולא רק לה) החל ממסיבת הרווקות ועד ירח הדבש – בהשראה וינטג'ית הבאה לידי ביטוי ברקמות לבן על לבן, תחרות, קרושה, חרוזים, פייטים, וולנים ועבודת אפליקציה של טקסטורות שונות. הקולקציה כולה על טהרת הלבן, והשמנת במראה כלתי, רך וטבעי .

 

צילום: שי כהן ארבל

 

בוהו שיק – קולקציה רחבה בהשראת הסגנון הבוהמייני : בגדי ים בדפוסים אתניים עם רקמות בשילוב חרוזים עדינים וגימורי תפרים בקצוות,  פרנזים, קרושטים, מקרמה, קשירות חבל ורקמות עבודת יד צבעוניים .עומס הדקורציה ותשומת הלב לפרטים הקטנים היא עמוד הטווח של הסטייל הבוהמייני, המביא עמו משב רוח נעורים, מלא שמחת חיים, ביטחון ואופנתיות.

 

אווירה רומנטית של שנות ה- 70 – הסגנון הרומנטי עם גזרות נשיות כמו סטרפלס בשילוב רקמות, תחרה ואבנים קטנות ודפוס פרחוני רך .

 

הקולקציה מאופיינת בצבעים עדינים של מנטה, ורוד בייבי ונייבי לצד צבעוניות עזה כגון :צהוב בננה, אדום, פרחוני שחור ולבן .

 

מארי מקפידה להשתמש רק בבדים עשירים, רקמות, הדפסים וטקסטורות ייחודיות הנעשות על ידה. הנוחות בקולקציה היא ערך עליון בעיצובים ובהתאם למטרת העל של מארי – להמשיך ולספק לקהל הלקוחות הנשי שלה בגדי ים המיישרים קו עם עולם האופנה ועם שימת דגש לגוף האישה .


טווח מחירים:

בגדי ים שלמים: 550 ₪

חלק עליון: 350 ₪ – 180 

חלק תחתון: 300 ₪ – 170 

 

מידות: 

חלק תחתון  xs עד XL

חלק עליון  xs עד XL

ניתן להשיג בגדי ים גם בתפירה בהזמנה אישית.

 

אתר האינטרנט והסחר און ליין: www.almariebikinis.co.il 

חנות ברחוב סוקולוב 6 הרצליה

שירות הלקוחות : בטלפון 052-8991904

או

במייל info@almariebikinis.co.il