כותרות אחרונות
Search

השכרת כספת בבנק מחיר וכל מה שצריך לדעת.

צילום: לשימוש חופשי מאתר "unsplash"

השכרת כספת בבנק מחיר וכל מה שצריך לדעת.

בעבר הלא רחוק האופציה של השכרת כספת בבנק הייתה מיודעת רק לבעלי הון. כיום ניתן לראות גם אנשים מן השורה משכירים כספות בבנקים מסיבות שונות. במקום לרכוש כספת ביתית, תוכלו להשכיר כספת שממוקמת בתוך הבנק בו מתנהל חשבונכם. להשכרה של כספת בבנק יש יתרונות רבים על פני השכרת כספות במקומות אחרים. עם זאת הסוגייה העיקרית שמעניינת את המשכירים תהיה סוגיית העלות הכספית. כמה באמת תצטרכו לשלם על השכרה של כספת בתוך הבנק? החלטנו להסביר לכם בדיוק כמה תצטרכו לשלם עוד לפני ההשכרה.

 

מי צריך להשכיר כספות בבנק?

השכרת כספת בבנק מיועדת לכולם, לכל מי שיש לו סכום של כסף בהישג יד. הרי לא תרצו לשמור את הכסף אצלכם בבית, אף אחד לא יהיה ערב לגביו. ברגע שאתם משכירים כספת ייעודית תוכלו להיות רגועים בהקשר הספציפי הזה. יש מי שישמור לכם על הכסף או כל פריט אחר יקר ערך שנמצא בבעלותכם. בסופו של יום לכל אחד יש את הדברים החשובים לו שאותם הוא הכי ירצה לשמור. אם יש לכם התלבטות תוכלו להתייעץ עם הבנק טרם ההשכרה.

 

מדוע לא לרכוש כספת ביתית?

רכישת כספת היא צעד שאותו מבצעים אנשים רבים מבלי להיכנס לעובי הקורה. המחשבה היא שתהיה לכם כספת בה הם יוכלו לשים את כל החפצים היקרים וסכומי הכסף הקיימים. עם זאת כספת ביתית תגביל אתכם, היא לא תאפשר לכם מרחב כפי שיש במקרה של השכרה. בהשכרה תהיה לכם אופציה לבחור את הכספת המתאימה בכל פעם מחדש. בסיטואציה אחרת בה תרכשו כספת תהיו מחויבים להתאים את עצמכם אליה. הכספות הביתיות יכולות להיות פריצות פי כמה לעומת הכספות הנמצאות בבנק.

 

צילום: לשימוש חופשי מאתר "unsplash"

 

מה היתרונות של השכרה בבנק?

יש כאלה שמעדיפים להשכיר בבנק בגלל שהם סומכים על הנפשות הפועלות בו. זה לא סוד כי תעדיפו להשאיר את הכסף במקום בו הוא נמצא בלי לקחת סיכונים מיותרים. בו בזמן בתוך הבנק תמצאו מגוון רחב של כספות שתוכלו להתאים אותן אליכם. לכל אחד יש העדפות שונות כאשר זה נוגע להשכרה של כספות. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו תהיה גמישות מרבית והתאמה של הכספת לצורך שלכם.

 

כמה עולה להשכיר כספת בבנק?

השכרת כספת בבנק מחיר משתנה בהתאם לכספת אותה תבחרו. יש מבחר ענק של כספות, לכל אחת מהן יהיה תג מחיר שונה. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו תשכירו כספת שלא מתאימה לכם. המחיר מתחיל מ1000 ₪ בחודש לכספת בסיסית, כזאת שמתאימה לשימוש רגיל. אם אתם רוצים כספת מיוחדת יהיה עליכם לקחת בחשבון כי המחיר עולה בהתאם. הגיעו עם תקציב ידוע מראש כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב בו תשלמו ביוקר ללא סיבה אמיתית.