כותרות אחרונות
Search

השנה גם שומרי כשרות יוכלו לחגוג את יום הבייקון הבינלאומי בסניפי "ברגר קינג" !

 

 

השנה גם שומרי כשרות יוכלו לחגוג את יום הבייקון הבינלאומי.

ברגר קינג תאפשר להוסיף את הבייקון הכשר החדש שלה לכל המנות בתפריט ביום הבייקון העולמי.

 

לרגל יום הבייקון הבינלאומי, שחל ביום שני ה-30.12.19, סועדי ברגר קינג יוכלו ליהנות מהבייקון הכשר שהשיקה הרשת לאחרונה, כתוספת לכל המנות שירצו. אם עד כה ניתן היה ליהנות מהבייקון הכשר, העשוי מהודו, ב-3 המנות החדשות בייקון קינג, דאבל בייקון קינג ושניצל בייקון קינג, ביום הבייקון העולמי ניתן יהיה להוסיף את הבייקון גם למנות האחרות בתפריט, בתוספת של 3 שקלים בלבד. ניתן יהיה לממש את המבצע בכל סניפי הרשת, כשהבייקון של ברגר קינג בעל כשרות רגילה.

 

מלך בקמפיין הבייקון הכשר ברגר קינג – צילום: אלמוג גבאי

 

למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.

 

על BURGER KING®:

מותג BURGER KING® נוסד בארצות הברית ב-1954. כיום BURGER KING® היא הרשת השנייה בגודלה בעולם למזון מהיר בתחום מסעדות ההמבורגרים. רשתBURGER KING® העולמית, ביתו המקורי של ה- WHOPPER®, מפעילה למעלה מ-14,000 סניפים בכ-100 מדינות. כמעט כל מסעדות BURGER KING® נמצאות בבעלות זכיינים ומופעלות על ידיהם, רבים מהם עסקים משפחתיים שעובדים עם הרשת כבר כמה עשורים. מותג BURGER KING® נמצא בבעלותRestaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR; TSX: QSP), אחת מחברות מסעדות המזון המהיר הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של למעלה מ-23 מיליארד דולרים ומעל 19,000 מסעדות.

 

בייקון קינג – צילום: ברגר קינג

 

מידע נוסף על מותג BURGER KING® מוזמנים לבקר באתר המותג www.bk.com או לעקוב אחריהם ב-Facebook וב- Twitter