כותרות אחרונות
Search

השף יונתן רושפלד פותח במתחם שרונה מרקט דוכן אוכל בסגנון הודי במחירים שווים לכל כיס

התמונה הועתקה ממרקע הטלויזיה

מתחם שרונה מרקט ממשיך להוות מוקד משיכה לשמות הבולטים ביותר בסצנה הקולינרית בישראל, עם הצטרפותו של השף יונתן רושפלד לנבחרת השפים היוקרתית הפועלת במתחם, וכוללת בין השאר את השפים ירון קסטנבוים, ישראל אהרוני ושגב משה.

רושפלד מבכירי השפים ומחלוצי המטבח העילי בישראל, משמש בשנים האחרונות שופט בתכנית הפופולארית "מאסטר שף". בעבור רושפלד, זו הפעם הראשונה בה פורצות המנות שלו את גבולות מסעדות היוקרה אותן ניהל ונמכרות לציבור הרחב באמצעות דוכן מזון מהיר במתחם אוכל שוקק כשרונה מרקט. ציבור הלקוחות בוודאי ישמח לשמוע כי נוכחותו של רושפלד במקום צפויה להיות מורגשת ביותר, כך שלא יופתעו כאשר את המנה יגיש להם רושפלד בעצמו.

רושפלד, בשותפות עם מוש בודניק ועמית לביד, מסעדנים בולטים בסצנת הקולינריה בישראל ומבעלי הסושיאל קלאב, יפתחו במקום דוכן בסגנון הודי תחת השם. התפריט יכלול מנות על בסיס אורז וירקות במגוון תיבולים וסגנונות, כך שיתאימו גם לצמחונים וטבעוניים. לקרניבורים מוצעות מנות בשילוב עוף ופרגית. מחירי המנות ינועו בין 45-60 שקל לאדם, מחירים המהווים הזדמנות ייחודית לציבור הישראלי ליהנות ממנות של אחד השפים המצליחים והטובים בישראל במחיר שווה לכל כיס.  

שרון מומן, מנכ"ל שרונה מרקט, מסר: "אנו שמחים שיונתן רושפלד בחר בשרונה מרקט תל אביב כמקום המתאים ביותר לפתוח את המקום החדש והמסקרן שלו. כעת, יוכלו סועדים רבים ברחבי הארץ ליהנות מהתחכום והאיכות שהינם שם נרדף למנות שמפיק רושפלד, ושעד כה היו זמינים אך ורק למבקרים במסעדות שלו ברחבי הארץ".

שרונה מרקט, פרויקט הדגל של החברה היזמית גינדי החזקות, ממוקם למרגלות פרויקט המגורים שרונה תל אביב, על פארק גני שרונה וסמוך לטמפלרים. בשטח של 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות מכל תחומי המזון, שרונה מרקט הינו המתחם הקולינרי המקורה המגוון, העדכני, הגדול והייחודי בישראל.

תמהיל העסקים בו כולל כ- 65% חנויות קמעונאיות המציעות חומרי גלם ומוצרי איכות בכל תחומי המזון (גבינות, בשרים, דגים, יינות, פסטות, ירקות, פירות, מתוקים, מאפים, גלידריות, קפה ועוד) וכ-35% מתחמי הסעדה, מעדניות מתמחות, עמדות שף, ברים, דוכני אוכל, מאפיות ועוד. ההיצע והמגוון של החנויות במתחם רוכזו על מנת להבטיח תחרות באיכות ובמחירים, עם אפשרויות רבות העומדות בפני הלקוח בכל אחת מקטגוריות המוצרים. מנעד המחירים הרחב במתחם מאפשר לכל מבקר למצוא סל מוצרים המותאם לטעמו ולכיסו.

שרונה מרקט שאב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו בלונדון, צ'לסי בניו יורק, לה בוקריה של ברצלונה ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס. השוק מקבץ, בין היתר, בעלי עסקים מהשווקים המובילים בארץ – שוק מחנה יהודה בירושלים, שוק הכרמל, שוק נמל תל אביב, שוק התקווה, שוק לוינסקי, שוק ואדי ניסנאס בחיפה ושווקים נוספים. 

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות ודוכני האוכל של המרקט אפשר למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, החומוס של עלי קראוון (אבו חסן) מיפו, המוצרים האיכותיים של מעדניית העל פושון פריז, הגבינות של באשר פרומג'רי, המעדנים של צדקיהו ממחנה יהודה בירושלים והחלבה של ממלכת החלבה. לצדם יפעלו שורה של יזמי קולינריה צעירים אשר מביאים לשוק קונספטים רעננים וחדשניים של קנייה, צרכנות ובילוי – בר דגים ופירות ים מבית סיטארה שעובד בשת"פ עם החנות דגים של זיקו דגים, קרטיבים מפירות טריים בעבודת יד ודוכן טעימות יין שבו ניתן להתרשם מ-40 סוגי יינות בוטיק, ואף להסתובב במתחם עם כוס יין למילוי חוזר.