כותרות אחרונות
Search

השקה מיוחדת לחג ט"ו בשבט: "פרי free" – סדרת חטיפי פירות מיובשים בהקפאה

בשורה חדשה בעולם החטיפים!

השקה מיוחדת לחג ט"ו בשבט: "פרי free" – סדרת חטיפי פירות מיובשים בהקפאה – טעימים ומזינים, המכילים 100% פרי, ללא כל תוספות!

יבואנית המזון "טי שייפ" מביאה בשורה חדשה בעולם החטיפים, לכבוד חג ט"ו בשבט: "פרי"free  – סדרת חטיפי פירות קראנצ'ים וטעימים, המיוצרים מ- 100% פרי בטכנולוגיה ייחודית של ייבוש בהקפאה, השומרת על הערכים הבריאותיים של הפרי.

סדרת "פרי "free כוללת 4 סוגי פירות – ליצ'י, בננה, אגס ואננס. החטיפים מכילים מרכיב אחד בלבד – הפרי עצמו! ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא חומרי טעם וריח, וללא גלוטן. כמו כן, הפירות לא עברו שום תהליך של אפיה, טיגון, ניפוח וכד'. על החטיפים מסומן תו הטבעונות –Vegan-Friendly.

החטיפים מיוצרים בתהליך ייחודי של ייבוש בהקפאה – בטכנולוגיה מתקדמת בתעשיית המזון. נאס"א משתמשת בטכנולוגיה הזו על מנת לאפשר לאסטרונאוטים לאכול אוכל מזין בחלל.

pri 2

חטיפי הפירות "פרי free" מיוצרים כך: הפירות הטריים, הנבחרים בקפידה, נשטפים, עוברים חיטוי, מקולפים ונפרסים לפרוסות על גבי מגשים. המגשים מוכנסים למקפיא ומשם הם מועברים לתא ואקום שמאדה את הפרי באיטיות (בטמפרטורה של 30 מעלות), כך שהפרי מאבד 95% מהנוזלים שבו. בתהליך זה (הקרוי "המראה" – מעבר ממוצק לגז בצורה ישירה) – מופסקים כל פעולות האנזימים, מה שמונע את התיישנות הפרי ושומר על הפרי בצורתו המקורית – טעים, פריך ובריא לזמן ארוך (לכשנתיים!). כמו כן, שיטת הייבוש ב- 30 מעלות בלבד מאפשרת שמירה על מירב הערכים התזונתיים של הפירות.

מכיוון שבמהלך תהליך הייבוש הוצאו 95% מנוזלי הפרי, משקלו יורד. כך שלהכנת שקית של 20 גרם פרי נדרש כ- 300 גרם פרי טרי. כלומר – חטיף ליצ'י מיוצר מ- 10 ליצ'י טרי, וחטיף אננס מיוצר מכ- 440 גרם אננס טרי. חטיף "פריfree " מהווה למעשה ריכוז מיטבי של הפרי, עם מירב הערכים הבריאותיים שלו. הערך הקלורי של הפרי בכל אריזה (במשקל של 20 גרם) הוא כ- 70 קלוריות בלבד.

pri 3

החטיף מהווה מנת אנרגיה חיונית, בריאה וטעימה, וגם קלה לנשיאה – לנשנוש בכל עת – בבית הספר, בבית, בטיולים, לפני או אחרי פעילות גופנית, כקינוח טעים לאחר הארוחה, בצבא, בזמן הצפייה בטלוויזיה, בזמן דיאטה ועוד.

 המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ – חוג חתם סופר בני ברק.

מחיר: 9.90 – 11.90 ₪ (לאריזה של 20 גרם).

להשיג ברשת סופר פארם, ניצת הדובדבן, לגעת באוכל, טבע קסטל, ספייסס, בתי טבע, בתי מרקחת מובחרים וחנויות נוחות.

לפרטים נוספים:  www.prifree.co.il