כותרות אחרונות
Search

השקעה אסטרטגית של סטרטסיס בסך 10 מיליון דולר בסטארטאפ Axial3D תכניס חיים למודלים אנטומיים שהודפסו בתלת-ממד.

"סטרטסיס" ספקית מובילה של מדפסות תלת ממד – צילום: "סטרטסיס"

 

השקעה אסטרטגית של סטרטסיס בסך 10 מיליון דולר בסטארטאפ Axial3D תכניס חיים למודלים אנטומיים שהודפסו בתלת-ממד.

החברות מתכננות להפוך הדפסה בתלת-ממד של מודלים אנטומיים לדרך הפעולה המקובלת, בעיקר במוסדות טיפוליים ויצרני OEM של מכשור רפואי

 

סטארט-אפ המד-טק, Axial3D, הודיע ​​על סגירת סבב השקעה של 15 מיליון דולר בהובלת השקעה אסטרטגית בסך 10 מיליון דולר על ידי סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים. זוהי ההשקעה הראשונה של סטרטסיס ב-Axial3D, שמתמחה בייצור מודלים אנטומיים של גוף האדם. החיבור בין שתי החברות יאפשר להציע לבתי חולים וליצרני מכשור רפואי פתרונות הדפסת תלת-ממד המיועדים למטופל כמו גם למטפלים.

 

"סטרטסיס" ספקית מובילה של מדפסות תלת ממד – צילום: "סטרטסיס"

 

מודלים אנטומיים מודפסים תלת-ממדיים המותאמים אישית משמשים כיום לתכנון ולמגוון שימושים אבחוניים טרום ניתוחיים, כדי לשפר את תוצאות הניתוח, תוך קיצור זמן השהייה בחדר הניתוח. הם משמשים גם בחינוך והדרכה ובמהלך תהליכי פיתוח מכשור רפואי. יצירת מודל מודפס בתלת-ממד מנתוני סריקה של מטופל אורכת בדרך כלל מספר שעות ודורשת רמה גבוהה של מומחיות טכנית ורישיונות תוכנה יקרים. האלגוריתמים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שפיתחה Axial3D מאפשרים לספקי שירותי בריאות לפלח סריקות CT ו-MRI עבור מודלים אלה ללא השקעות משמעותיות בזמן, מיומנויות מיוחדות ועלויות גבוהות מראש.

 

"סטרטסיס" ספקית מובילה של מדפסות תלת ממד – צילום: "סטרטסיס"

 

סטרטסיס היא ספקית מובילה של מדפסות תלת-ממד, חומרים ותוכנות למודלים אנטומיים, כשמדפסות אלה, דוגמת  J850 Digital Anatomy של החברה, מאפשרת ללקוחות רפואיים ליצור מודלים שלא רק מייצגים במדויק את המראה של רקמות אנושיות, אלא גם מציאותיים מבחינה ביומכנית בתהליכי תפירה, חיתוך או החדרה ופריסה של מכשירים רפואיים. מגוון מדפסות וחומרים של סטרטסיס עומד בתקנים המחמירים של ה-FDA  ואושר בשימוש עם תוכנת Axial3D כדי לייצר מודלים אנטומיים לתכנון ניתוחי ושימוש אבחונים טרום ניתוחיים על פני התמחויות מרובות.

 

"סטרטסיס" ספקית מובילה של מדפסות תלת ממד – צילום: "סטרטסיס"

 

בסטרטסיס מעריכים את ההזדמנות הגלומה בהדפסת תלת-מימד רפואית בכ-2.8 מיליארד דולר. "רבים מבתי החולים המובילים בעולם כבר נהנים ממדפסות התלת-ממד שלנו למודלים רפואיים", אמר ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס. "אנו מאמינים שעל ידי עבודה משותפת עם Axial3D, נוכל להסיר את חסמי הכניסה עבור הרוב הנותר של בתי החולים במדינות רבות ברחבי העולם, ולהגדיל באופן דרמטי את השימוש בהדפסת תלת-ממד בתכנון טרום ניתוחי, כך שזה יהיה באמת חלק סטנדרטי של טיפול בחולה. מדובר במתן פתרון מלא מותאם ללקוחות ומהיר, אוטומטי וניתן להרחבה".

 

סרטון:

https://youtu.be/_g4oPFkJqro

 

אודות סטרטסיס (Stratasys):

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.