כותרות אחרונות
Search

השת״פ הצבעוני של העונה.! חברת "Epson" תסייע לקבוצת "סירק דו סוליי" להגדיר מחדש את העתיד של החוויות האימרסיביות (האופפות).

צילום: ״סירק דו סוליי״.

 

השת״פ הצבעוני של העונה.!

"Epson" תסייע לקבוצת "סירק דו סוליי" להגדיר מחדש  את העתיד של החוויות האימרסיביות (האופפות).

 

המותג שנחשב לאחד המובילים בעולם הבידור ה׳חי׳, מאמץ את "Epson "כספקית טכנולוגיות ההקרנה. "עם ההקרנה המתקדמת של מוצרי "Epson" והמומחיות בתעשייה, נוכל לעצב ולהעניק תחושה של כניסה אמיתית לתוך אלמנטים ויזואליים יצירתיים שלא דומה לשום דבר שעשינו בעבר".

 

צילום: ״סירק דו סוליי״.

קבוצת "סירק דו סוליי", מהמותגים המובילים בעולם של הבידור החי, מינתה את "Epson" לשותפתה הרשמית בכל הכרוך בהקרנות. "Epson" שידועה כספקית טכנולוגיית הקרנה עם נוכחות גלובלית חזקה, תסייע לקבוצה, שאחראית על המופע המפורסם והצבעוני שמושך צופים מכל העולם, להגדיר מחדש את העתיד של החוויות הסוחפות, האימרסיביות (האופפות).

 

 

צילום: ״סירק דו סוליי״.

\

 

קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה בחברת Epson ישראל: "שילוב של מקרני לייזר 3LCD בעלי ביצועים גבוהים של "Epson" עם המוח והיצירתיות מאחורי כושר ההמצאה התיאטרלי של "סירק דו סוליי" ייצר שותפות שתוכל לחולל מהפכה בז'אנר של ׳בידור סוחף/עוטף׳ (immersive entertainment) ולהאיר את החזון היצירתי של סירק דו סוליי בדרכים חדשות".

 

צילום: ״סירק דו סוליי״.

 

לורן הארט, ראשת אסטרטגיית שותפות בקבוצת סירק דו סוליי: "כמובילה ותיקה בבידור חי וטכנולוגיית הקרנה חדשנית, "Epson" היא השותפה האידיאלית לתמוך במאמצים שלנו להביא חוויות מיוחדות במינן לאורחים שלנו. עם ההקרנה המתקדמת של מוצרי Epson והמומחיות בתעשייה, נוכל לעצב ולהעניק תחושה של כניסה אמיתית לתוך אלמנטים ויזואליים יצירתיים שלא דומה לשום דבר שעשינו בעבר. הצוות שלנו מצפה בכיליון עיניים להזדמנות לחקור את כוח ההקרנה "Epson" ממקור ראשון".

 

מוסיף קובי כהן: "שותפות זו מספקת הזדמנות עבור "Epson" לשתף פעולה עם מותג בידור חי בעל שם עולמי ולהפגין את העוצמה של מערך מקרני הלייזר הגדולים של Epson. התמזגות של הקרנה מתוחכמת עם הדמיון המרשים של "סירק דו סוליי" מאפשרת יצירת חוויות יוצאות דופן, סוחפות וייחודיות. אנו מצפים לעזור להם להגשים את הקונספטים היצירתיים שלהם."

 

סרטון

https://youtu.be/dM1AfLc5f0Y?feature=shared