כותרות אחרונות
Search

ה- "NEW YORK TIMES" קבע כי קיסריה בין עשרת אתרי התיירות המומלצים בעולם !

ה- "NEW YORK TIMES" קבע כי קיסריה בין עשרת אתרי התיירות המומלצים בעולם !

פרויקט הפיתוח ומרכז המבקרים שהקימה קרן אדמונד דה רוטשילד הפך את הגן הלאומי ונמל קיסריה ל– "פומפיי שעל הים" ויעד תיירותי היסטורי מוביל בעולם.

 

מיקומה של קיסריה בראש אתרי התיירות המובילים בעולם הופכת כבר קונצנזוס גלובאלי. שבועות אחדים לאחר שדורגה בין 50 המקומות המומלצים לביקור בשנת 2020, ע"י מגזין התיירות המוביל בתעשיית התיירות העולמית "Travel & leisure", מדרג בסוף השבוע גם ה- "NEW YORK TIMES" מכלי התקשורת המובילים בעולם,  את קיסריה במקום ה-10 מתוך 52 היעדים התיירותיים בעולם שהכי כדאי ומומלץ לבקר בהם במהלך השנה הקרובה.

 

מרכז המבקרים קמרונות נמל קיסריה – צילום: אסף פינצ'

 

"עבודות השיקום שהובלו ע"י הברונית אריאן דה רוטשילד, קרן אדמונד דה רוטשילד והחברה לפיתוח קיסריה בשנים האחרונות הפכו את קיסריה לאתר היסטורי מוביל בקנה המידה של האקרופוליס של אתונה" כותב הניו יורק טיימס ומציין כי לצד עתיקות רומיות מהמרשימות בעולם, תיאטרון, היפודרום  ובית כנסת עתיק ששוחזר, נפתח בקמרונות בני אלפיים השנים שבנה הורדוס בנמל, מרכז מבקרים חדשני הכולל תיאטרון ומגוון מהאוצרות הגנוזים שנחשפו בחפירות הארכיאולוגיות בקיסריה ובמימי הנמל העתיק. גם בניו יורק טיימס מדגישים, כי "מעבר לחוויה ההיסטורית-ארכיאולוגית, מזמנת קיסריה למבקרים בה  אפשרויות לינה, גולף וחוויה קולינרית ייחודית מחוץ לתל אביב".

 

ל- 52 אתרי תיירות בהם כדאי לבקר בשנת 2020 לחץ כאן !

 

מיקי קליגר, ס. יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד קיסריה, מציין כי "הכרה  בינלאומית מעיתון כמו "NEW YORK TIMES", העיתון החשוב בעולם היום  לפרוייקט השחזור והפיתוח של קיסריה, שאותו מובילה הברונית אריאן דה רוטשילד, הוא עדות נוספת לתרומתה האדירה והנמשכת של משפחת רוטשילד למדינת ישראל, לכלכלה הישראלית ולהשכלה הגבוהה בה בכלל ולמדעי הארכיאולוגיה בפרט. אנחנו כמובן לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים לחשוף את צפונות קיסריה, לטפח את האתר ולשדרג את חוויית המבקרים מהארץ ומהעולם כולו".

 

מרכז המבקרים קמרונות נמל קיסריה – צילום: אסף פינצ'וק

 

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה מוסיף: "קביעת ה- "NEW YORK TIMES". היא לא פחות מחזון וחלום שמתגשם עבורנו  והיא ממלאת אותנו בגאווה ישראלית ובסיפוק מקצועי אדיר. מרכז המבקרים במבנה ההרודיאני העתיק שחנכנו בקיץ האחרון במעמד הנשיא רובי ריבלין והברונית אריאן דה רוטשילד, הוא חלק מ"פרויקט קיסריה" אותו אנו מבצעים ב- 5 שנים האחרונות הכולל גם את  שימור ושחזור בית הכנסת העתיק של קיסריה, הקמת טיילת חוף מרהיבה, טיילת חומות וחשיפת השוק הצלבני, שיקום אמת המים הרומית  וחשיפה לקהל של פסיפסים נדירים. הפרויקט שידרג עוד יותר את המוצר התיירותי שלנו בקיסריה והגבירו מאוד את תנועת התיירים – שמגיעים אלינו מהעולם כולו, כמו גם ישראלים שמבקשים לעשות "קפיצה קטנה לחו"ל" לאחד המקומות היפים בעולם בלי לעלות על מטוס".  

 

"נימפאון" קיסריה/נמל קיסריה – צילום: סימנים יריב ויינברג

 

ההמלצות על קיסריה כאתר תיירות ייחודי מוביל בעולם, הופכות, כאמור, כבר קונצנזוס גלובאלי. כזכור, לפני שבועות אחדים קבע גם המגזין האמריקני היוקרתי  Travel& leisure  כי קיסריה נמנית בין 50 היעדים התיירותיים שהכי כדאי ומומלץ לבקר בהם בשנת 2020. "השילוב הייחודי בקיסריה בין עתיקות ומודרניות" מציינים ב- Travel & leisure, מזמן למבקרים חוויה ייחודית ומעצימה, עושר של ממצאים ארכיאולוגים המאפשרים הצצה נדירה לסיפורה ההיסטורי של קיסריה לאורך אלפי שנים. כל זאת, מציין המגזין, לצד מתחם בילוי ופנאי בשעות היום והלילה מהיפים ביותר בישראל המציע מרכז צלילה, מגוון גלריות לאומנות, חנויות בתי קפה ומסעדות משובחות, אל מול הים ובאווירה רומנטית נדירה.