כותרות אחרונות
Search

וואווי ממשיכה להפתיע ומשיקה בתערוכה בלאס וגאס את ה- Mate 8 היוקרתי

לאס וגאס, נבאדה – בתערוכת CES 2016, השיקה ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי,  את מכשיר הדגל החדש שלה, Huawei Mate 8

מכשיר הדגל החדש של וואווי מציג טכנולוגיית סמארטפונים מתקדמת יותר:  ביצועים מצוינים, חיי סוללה ארוכים ומצלמה איכותית. הביצועים של  ה-Mate 8 קובעים רף חדש וגבוה בתעשיית הטלפונים הניידים החכמים

ה-Mate 8 של וואווי הוא הסמארטפון המושלם לאיש המקצוע המודרני, הנמצא בפעילות מתמדת. כל זאת  הודות  למעבד  העוצמתי של המכשיר, הקיבולת המרשימה של הסוללה שלו ועיצובו האופנתי. ה- Mate 8  תוכנן ועוצב במחשבה על פרודוקטיביות מקסימאלית; הן החומרה והן התוכנה שלו מכוונות לחוויית משתמש יעילה ואלגנטית. המכשיר מושק גם בצבע חום-מוקה עשיר וייחודי.

קווין הו, נשיא היחידה העסקית של מכשירי הטלפון בוואווי: "ה-Mate 8 הוא מכשיר העונה על צרכי סגנון העסקים החדש. מדובר בסמארטפון מהיר ומעוצב להפליא, שיאפשר למשתמשים לעבוד ביעילות רבה יותר ולפנות זמן יקר לבילוי עם חברים ומשפחה, ולתחומי עניין אישיים אחרים"….., "ה-Mate 8 הוא סמארטפון היוקרה האולטימטיבי. הוא קולע לאיזון המושלם בין ביצועים מעולים לחיי סוללה ארוכים, ומאפשר לאנשים להישאר מחוברים ולהיות פרודוקטיביים יותר בכל היבט בחייהם."

mets8 1

סמארטפון שכולו ביצועים ויעילות
ה-Mate 8 מצויד במפרט פורץ דרך, והוא הסמארטפון הראשון הפועל על ערכת השבבים Kirin 950, שמבטיחה  עלייה של 100 אחוזים בביצועי המעבד, עלייה של 125 אחוזים בביצועי המעבד הגרפי, ועלייה של 70 אחוזים ביעילות צריכת החשמל, בהשוואה לערכת השבבים Kirin 925. הארכיטקטורה של המכשיר מאזנת בין יעילות צריכת אנרגיה לבין ביצועים מעולים, בזכות ארבעה מעבדי A72 – 2.3 ג'יגה הרץ כל אחד, וארבעה מעבדי A53 – 1.8 ג'יגה הרץ כל אחד.

סוללה חזקה, צריכת חשמל נמוכה וטעינה מהירה
המכשיר החדש מגיע עם סוללת 4000 מיליאמפר בעלת דחיסות גבוהה במיוחד, המאפשרת חיי סוללה של מעל יומיים בשימוש רגיל. זהו  אורך חיי הסוללה המוביל בתעשייה כיום. בנוסף, טכנולוגיית הטעינה המהירה מאפשרת לטלפון להיטען ליום שלם של שימוש תוך 30 דקות בלבד, מהר יותר ב-105 אחוזים מה- Plus iPhone 6s   של אפל. למעשה, ה- Mate 8 מאפשר למשתמשים  ליהנות מ-2.36 ימים של שימוש רגיל או 1.65 ימים של שימוש כבד במכשיר, ללא טעינה. ה-Mate 8 כולל גם טכנולוגיית מכאניקה טרמית בת שש שכבות, לפיזור חום יעיל יותר, חוויית שימוש מצוינת וצריכת חשמל נמוכה יותר.

סמארטפון שכולו פרודוקטיביות
מערכת ההפעלה של וואווי, EMUI 4.0, המבוססת על Marshmallow 6.0 של אנדרואיד, מציעה מאות פיצ'רים המשפרים  את חוויית המשתמש, בהם שירות דפרגמנטציה אוטומטי שממשיך לשפר את ביצועי המערכת כל העת. בנוסף, ה-Mate 8 כולל מצב "מסך מפוצל" למולטיטסקינג משופר ומעבר יעיל יותר בין אפליקציות.

mets8 2

סמארטפון חכם ומאובטח
ה- Huawei Mate 8מציג דור חדש של טכנולוגיות קריאת טביעות אצבע, לאבטחה משופרת. החיישן העגול משפר את יעילות זיהוי טביעת האצבע בכ- 10 אחוזים. בנוסף, המכשיר מצויד בטכנולוגיית התאמת תבנית טביעת אצבע בת שלושה שלבי אבטחה, המספקת למשתמשים רמת הגנה גבוהה יותר. העיצוב החדש של החיישן משפר גם את מהירות פתיחת הנעילה ב- 100 אחוזים.

ה-Mate 8 משתמש בשני תקנים לזיהוי טביעות אצבע, Fast Identity Online (FIDO) ו-Android M Standards, כדי לספק חווית תשלום ברמת אבטחה גבוהה  למשתמשים שמבצעים תשלומים דרך הסמארטפון. המעבד העוצמתי תומך גם בקידוד אחסון מלא בזמן אמיתי, להגנה משופרת על הנתונים. ה-Mate 8 מגיע עם אפשרות נעילת כרטיס ה-MicroSD בסיסמה, המונעת גישה בלתי מורשית לנתונים השמורים על הכרטיס. במקרה של גניבת המכשיר, הגנב לא יוכל לגשת לנתונים.

צילומים עוצרי נשימה
במהלך שלוש השנים האחרונות, וואווי השקיעה 98 מיליון דולר בפיתוח מעבד חיישן תמונה משלה, המאפשר  מיקוד מהיר יותר, בהירות גבוהה יותר והצללת צבעים מדויקת יותר. החברה הקימה צוות מהנדסים מוביל בצרפת במטרה לשפר את מהירות העיבוד של המצלמה, שהצליח  להגדיל את רוחב הפס של תהליך עיבוד התמונה פי ארבעה, ולהגיע לדיוק של 14 ביט.

כמו כן, ה-Mate 8 מאמץ את המצלמה המהפכנית החדשה של סוני, IMX298,המצלמת תמונות בגודל 16 מגה פיקסל ומצוידת בחיישן גדול יותר ב- 23 אחוזים לצילומים עוצרי נשימה. ה-Mate 8 כולל גם מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל עם מנגנון ייפוי תמונה חדש לצילום הסלפי המושלם.

mets8 3

שיחות וועידה יעילות ונוחות
ה-Mate 8 החדש של וואווי מצויד בתכונת דיבורית המשתמשת בטכנולוגיית "Super Hands-Free 3.0" לתפעול  נוח של המכשיר ללא שימוש בידיים. כעת, משתמשים יכולים לנהל שיחות בנוחות וליהנות מאיכות שמע מעולה ממרחק של עד 3 מטרים מהמכשיר, בין אם הם נמצאים ברכב, בחדר ישיבות או במסיבה רועשת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לנהל שיחות וועידה ביעילות ובבהירות  גבוהות מתמיד, מכל מקום, הודות לזווית הקליטה הרחבה של המיקרופון – 120 מעלות – ומצב סינון הרעשים הכיווני של המכשיר.

ה-Mate 8 מאפשר גם הקלטת אודיו רב כיוונית והשמעה כיוונית. שלושת המיקרופונים של המכשיר מזהים מקורות קול באופן אוטומטי ומקליטים קולות מכל הכיוונים. בזמן ההשמעה, אנשים יכולים לבחור את הכיוון הספציפי אותו הם מעוניינים לשמוע. בנוסף, ה-Mate 8 כולל מצב "צילום מסמכים", המיישר אוטומטית תמונות שצולמו בזווית אלכסונית לצפייה נוחה יותר.

קישוריות גלובאלית
ה-Mate 8 תומך בקישוריות גלובאלית ובמספר רשתות גדול יותר מכל סמארטפון שתומך ב-SIM כפול ב-217 מדינות שונות ו-1,334 הגדרות רשת. זהו המכשיר המושלם לאנשי עסקים המרבים לטוס ברחבי העולם.

mets8 4

עיצוב יפהפה
ה-Mate 8 מתהדר בעיצוב מעודן ואלגנטי, המדגיש את המסך המרשים שלו – מסך 6 אינץ' בעל ניגודיות גבוהה. עם יחס גוף-מסך של 83 אחוזים, המכשיר החדש נשאר קומפקטי ואסתטי מבלי להקריב את גודל המסך.  חלקו הקדמי של המכשיר מצופה בזכוכית קמורה 2.5D בחיתוך יהלום וגופו עשוי ממתכת אלומיניום חזקה במיוחד בה עושים שימוש גם בתעשיית התעופה והחלל. הזכוכית והמתכת מתחברים אחד לשני בצורה חלקה וללא תפר, מה שמספק למכשיר יופי ופרקטיות גם יחד.

ניתן יהיה להשיג את ה- Huawei Mate 8 החדש  ב כ- 30 מדינות,
המכשיר יעלה כ- 599 יורו ל – 32 gb  ו כ- 699 יורו ל 64 gb 
המכשיר יוצע בארבעה צבעים אלגנטיים: זהוב-שמפניה, כסוף-ירח, אפור-חלל וחום-מוקה