כותרות אחרונות
Search

כנס כלי טייס עסקיים פרטיים ייערך החודש בתל אביב

 

Jetsetter Business Aviation 2016

״ה-׳ביז–ג'ט׳, המטוס האזרחי בבעלות לא-מסחרית, הוא כלי עבודה לגיטימי ולא סמל ראוותנות״, אומר מארגן הכנס. האירוע שייערך ב-17 בינואר בתל אביב, ישמש כנקודת מפגש עם בכירי התעשייה העולמית, שידונו בעתיד שוק התעופה העסקית ובחידושי התחום. אורח הכבוד הוא דיק רוטאן (Dick Rutan), טייס שנכנס להסטוריה כאדם הראשון שהקיף את כדור הארץ ללא עצירה או תדלוק בדרך

airplen 5

Jetsetter Business Aviation 2016, הכנס השנתי המוקדש למטוסים הפרטיים העסקיים (ולבעליהם/מפעיליהם) ייערך ב-17 בינואר 2016, ב״בית על הים״, בתל אביב. האירוע, בו יקחו חלק כל המעורבים בישראל בתחום התעופה העסקית הפרטית, מיועד לבעלי מטוסים פרטיים ולאנשי מקצוע המעורבים בתפעול ומימון מטוסי סילון עסקיים.

אורח הכבוד של הכנס הוא דיק רוטאן (Dick Rutan), טייס שנכנס להסטוריה כאדם הראשון שהקיף את כדור הארץ ללא עצירה, או תדלוק בדרך. האירוע ישמש כנקודת מפגש עם בכירי התעשייה העולמית שידונו בעתיד שוק התעופה העסקית ובחידושי התחום. בין הדוברים יהיו נציגי החברות הגדולות בעולם בייצור מטוסים פרטיים, דוגמת גאלפסטרים, בומבארדייה, וטקסטרון, כמו גם נותנות שירותים גלובליות דוגמת חברת Jetcraft.

airplen 4

גל פלג, טייס קרב לשעבר

לדברי גל פלג, טייס קרב לשעבר, טייס מטוסי סילון אזרחיים ומנכ״ל חברת Jetsetter, שיזם את הכנס, בשנים האחרונות פורחת תעשיית מטוסי המנהלים והפופולריות שלהם גדלה בכל העולם וגם בישראל. לדברי פלג, בנתב"ג חונים דרך קבע בין 20-25 מטוסי מנהלים בבעלות ישראלית. ״ה-׳ביז–ג'ט׳, המטוס האזרחי בבעלות לא-מסחרית, הוא כיום כלי עסקי לכל דבר. כאשר מחשבים את הזמן היקר שחוסך מטוס מנהלים והעובדה שניתן להגיע איתו ליעדים שאינם נגישים על ידי החברות המסחריות, ניתן להבין מדוע מדובר כיום בכלי עבודה לגיטימי ולא בסמל ראוותנות״, אומר פלג.

הכנס הוא למוזמנים בלבד. למידע והרשמה: www.jetsetter.aero/event

airplen 2

אודות Jetsetter

Jetsetter עוסקת בניהול, מכירה וקניה של כלי טייס עסקיים וארגוניים. החברה נוסדה על ידי גל פלג כדי לספק מגוון שירותים לבעלים ולמפעילים של מטוסי סילון פרטיים, טורבופרופ ומסוקים, כשבין השירותים: ייעוץ לפני רכישה, הערכת שווי של כלי טייס, ניהול תפעולי, סיוע בגיוס צוותי אוויר וייעוץ משפטי הכולל ליווי תהליכי הרכישה. אתר: http://www.jetsetter.aero

airplen 3