כותרות אחרונות
Search

וואווי משיקה בישראל את Huawei Watch – השילוב המושלם בין אופנה לטכנולוגיה

huawei_watch_01

לשעון של וואווי, שזוכה לתשבחות רבות ברחבי העולם, רזולוציית מסך הגבוהה ביותר הקיימת כיום. השעון מושק במסגרת שבוע האופנה גינדי TLV בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם המעצבת הנודעת שני צימרמן, אשר עיצבה קולקציית רצועות ייחודית ומרהיבה לשעון. הודות לשיתוף הפעולה עם גוגל, שעון וואווי יכול לשרת הן משתמשי אנדרואיד והן משתמשי iOS של אפל.

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי השיקה היום (21.10) בישראל את ה- Huawei Watch, שעון חכם שמשלב אסתטיקה עיצובית קלאסית עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות הרכבה ללא פשרות. תכונות אלו הפכו את השעון החכם של וואווי לפריט אופנתי מהשורה הראשונה. השעון הושק בעולם בקמפיין מיוחד אותו צילם צלם האופנה המפורסם בעולם, מריו טסטינו, ובו כיכבו דוגמנית העל קארלי קלוס והדוגמן שון אופריי. קמפיין ההשקה הישראלי של השעון ממשיך את הקו האופנתי של הקמפיין העולמי, בהשקה מיוחדת במסגרת שבוע האופנה בתל אביב ושיתוף פעולה מיוחד עם המעצבת המובילה שני צימרמן. השעון יימכר בישראל במחיר אטרקטיבי של 1,799 ₪ החל מהשבוע הראשון של נובמבר.

wawi 4

אסתטיקה עיצובית קלאסית

השעון החכם של וואווי נחשב לשעון המרשים ביותר מבחינה עיצובית, בין השאר, לאור העובדה שוואווי החליטה להשאירו בצורתו הקלאסית העגולה (ולא מרובעת, כפי שעשו אפל וסמסונג). על כך זכתה החברה לביקורות נלהבות רבות ברחבי העולם.

קוטרו של שעון וואווי הוא 42 מ"מ, בדומה לשעוני יד מסורתיים. פני השעון עוצבו בהשראת שעונים שוויצריים. כפתור כיוון נוח ללחיצה בצידו הימני העליון של השעון, ידיות רצועה בצורת קשת ואפילו מארז השעון, כולם שומרים על המראה הקלאסי של שעון פרמיום מסורתי.

השעון של וואווי הוא שעון האנדרואיד הראשון בעולם אשר פניו עשויות זכוכית ספיר, החומר החזק בעולם אחרי יהלום.

מסגרת השעון עשויה מפלדת אל חלד קשיחה, עמידה בפני שריטות. צרכנים יוכלו לבחור מתוך מגוון מסגרות בגוונים שונים, ביניהם זהב, ורוד, פלדה ושחור; ו- 40 סגנונות עיצוב ללוח המחוגים, הכוללים עיצובים קלאסיים, יוקרתיים, עסקיים, מודרניים ומינימליסטיים, אשר מתאימים גם לנשים וגם לגברים.

בתחום הרצועות, ניתן יהיה לבחור מבין עיצובי "רשת" מפלדת אל חלד, שרשרת חוליות פלדה, זהב וורוד או ציפוי שחור, ועור שחור או חום. הרצועות קלות מאוד להחלפה, וניתן לחבר לשעון כל רצועת שעון סטנדרטית שרוחב הידיות שלה הוא 18 מ"מ. בנוסף לרצועות שעוצבו על ידי המעצבים של חברת וואווי, בישראל ניתן יהיה לרכוש גם רצועות מיוחדות שעוצבו במיוחד עבור וואווי, על ידי המעצבת שני צימרמן.

huawei_watch_04

ייצור קלאסי

השעון החכם של וואווי כולל מסך AMOLED בגודל 1.4 אינטש, רגיש למגע בעל ציפוי קריסטל ספיר נוגד שריטות (הבחירה המועדפת על יצרני השעונים השוויצריים), ומסגרת פלדת אל חלד מיוצרת בחישול קר.

רזולוציית המסך היא 400 x 400 פיקסלים, הרזולוציה הגבוהה ביותר מבין כל שעוני האנדרואיד כיום, עם צפיפות פיקסלים של ppi286 ויחס ניגודיות מרשים של 1:10,000. תכונות אלו הופכות את מסך השעון של וואווי למסך המרהיב ביותר מבין כל שעוני האנדרואיד.

סוללת השעון (300mAh) מספיקה ל- 1.5 ימי עבודה מלאים. מטען מגנטי תומך בטעינה מהירה של 80% מהסוללה בפחות מ- 45 דקות. לשעון זיכרון פנימי של 4GB ג'יגה בייט וזיכרון עבודה של  512MB  מגה בייט.

עידן חדש של טכנולוגיות ספורט

השעון של וואווי כולל חיישן דופק מובנה (PPG) בעל יכולת מדידת דופק מדויקת. החיישן בולט מעט מגוף השעון, כדי ליצור מגע טוב יותר עם העור ולהגיע לדיוק רב יותר.

חיישן התנועה של השעון מודד תנועה בשישה צירים ומצויד בגירוסקופ ומד תאוצה, כך שהוא מסוגל להבחין בין סוגים שונים של פעילות גופנית, ביניהם ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, טיפוס הרים ואפילו שינה. למעשה, המשתמש יכול לעקוב אחר הכול: כמות הקלוריות שהוא שורף, קצב הלב, גובה טיפוס, מספר צעדים ומרחק הליכה.

huawei_watch_06

פונקציות השעון

השעון של וואווי מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך תומך גם במשתמשי מערכת ההפעלה iOS של אפל.

הוא מאפשר קבלת התרעות על שיחות נכנסות ומענה דרך הסמארטפון, דחיית שיחה נכנסת, קישור ליומן הפגישות, לפייסבוק ולשירות "Google Now", כמו גם קריאת וכתיבת הודעות SMS, דוא"ל וסטטוסים בפייסבוק באמצעות פקודות קוליות ואייקוני אימוג'י. השעון מתפקד גם כשעון "רגיל" המאפשר לדעת מה השעה וכולל קישור לשעון עולמי.

קישוריות בלוטות' ו-WIFI  מתקדמת מאפשרת שימוש באוזניות אלחוטיות ושיתוף והורדת קבצי מוזיקה. 

השעון תומך בפקודות קוליות לשליטה בהשמעת מוזיקה או חיפוש מקומות וניווט אליהם. בנוסף, פונקציות אנדרואיד שונות, כמו "מצא את הטלפון שלי", "מצלמה" אפליקציית חייגן ועוד מעניקות לשעון שימושים נוספים ומגוונים.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, אמר כי, "השעון החכם שהשקנו הבוקר הוא השילוב המושלם בין אופנה לטכנולוגיה, מכיוון שהוא משלב את כל הפונקציות המתקדמות של שעון חכם עם העיצוב הקלאסי והעל-זמני של שעוני הפרמיום השוויצריים. תכונות אלו הפכו אותו לפופולארי לא רק בקרב אוהבי הגאדג'טים, אלא גם בקרב חובבי אופנה מושבעים. מחירו של השעון בישראל זהה למחירו בחו"ל."

נקודת מכירה: חברת אלפא טלקום תשווק את השעון בחלק מהמפעילות ובנקודות מכירה רבות בשוק הפתוח החל מהשבוע הראשון של נובמבר.

מפרט טכני:

גודל

קוטר – 42 מ"מ

עובי – 11.3 מ"מ

משקל

65 גרם

מסך

1.4 אינץ' תצוגת EMOLAD 

רזולוציה

400 x 400

מעבד

1.2GHzSnapdragon 400

מערכת הפעלה

Android 4.3+ / iOS 8.2+

זיכרון עבודה (פנימי)

4 ג'יגה בייט

נפח זיכרון (חיצוני)

512 מגה בייט

סוללה

300 מיליאמפר

huawei_watch_01

באותו אירוע, וואווי השיקה גם את ה- Huawei Mate S, סמארטפון פרמיום 5.5 אינץ' שמשלב עיצוב יוקרתי עם איכות צילום גבוהה במיוחד וטעינה מהירה.

אודות Huawei

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) היא יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם. נכון לסוף 2014, המוצרים והשירותים של וואווי פרוסים ביותר מ- 170 מדינות, ומשרתים יותר משליש מאוכלוסיית העולם. החברה נוסדה ב- 1987 ומעסיקה כ- 150,000 עובדים. ב- 2014 בלבד מכרה החברה 75 מיליון סמארטפונים מסביב לעולם, עליה של כ- 45% מהשנה שעברה. מדובר במותג הסלולר הסיני היחיד שהצליח להתבסס בצורה משמעותית מחוץ לסין, ובחברה הסינית היחידה שהתברגה במדד ה- Fortune 500.

עם כמעט 30 שנה של מומחיות וניסיון עסקי עשיר בסקטור טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT), וואווי היא יצרנית תשתיות התקשורת הגדולה ביותר בעולם (לאחר שעקפה את אריקסון השבדית בשנת 2012). החברה אחראית כיום ל– 110 מתוך 204 רשתות סלולר דור רביעי שפרושות בערים מרכזיות ברחבי העולם. וואווי אף הכריזה לאחרונה שהיא מתכננת להשיק רשת סלולר מהדור החמישי G)5) ראשונה מסוגה בעולם עוד ב- 2018, בזמן משחקי גביע העולם בכדורגל ברוסיה.

החברה הקימה 16 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא רושמת עשרות אלפי פטנטים טכנולוגיים על שמה כל שנה. http://consumer.huawei.com/cn