כותרות אחרונות
Search

"וואלה!שופס" פותחת חנות חשמל חדשה באילת.

 

 

"וואלה!שופס" פותחת חנות חשמל חדשה באילת.

מעכשיו אפשר לקנות ב"וואלה!שופס" ללא מע"מ כל השנה.

ניתן להזמין מראש מהבית או מהדרך ולאסוף בצורה עצמית בחנות מבלי לעמוד בתור.

 

"וואלה!שופס", אתר הסחר המוביל בישראל פותח לראשונה חנות פיזית למוצרי חשמל בעיר אילת. החנות אשר ממוקמת בשדרות הרויאל גארדן של בתי המלון תעניק מענה ל"תיירות המע"מ" באילת וללקוחות אשר מגיעים לנופש בבתי המלון ורוכשים מוצרים ללא מע"מ.

 

צילום: יח"צ "וואלה!שופס"

 

היתרון ברכישה בחנות "וואלה!שופס" אילת היא האפשרות לעשות הזמנה מראש באתר מכל מקום עוד טרום ההגעה במחירים שמוצגים כבר מראש ללא מע"מ, עם איסוף עצמי בסניף בקביעה של תאריך ושעה לנוחות הרוכשים וללא המתנה בתור.

 

החנות החדשה מציעה מגוון מוצרים, כולל מוצרי סלולר, מחשבים, מוצרי חשמל לבית ולמטבח, גאדג'טים, בשמים, קונסולות ומשחקים שואבי אבק ועוד. הפרשי המע"מ במוצרים כדוגמת דייסון או מחשבים וסלולר יכולים להגיע למאות שקלים.

 

צילום: יח"צ "וואלה!שופס"

 

רון שולויס, מנכ"ל "וואלה!שופס" מציין כי: "מהיום  ל- 2 מיליון הלקוחות המבקרים באתר החברה בכל חודש נפתחה הזדמנות להזמין את אותם מוצרים שהם צריכים, בלי לשלם את המע"מ במידה והם או משפחתם יבקרו באילת. את ההזמנות אנו שומרים ללקוחות, לאיסוף בסניף וכך הנופשים יכולים גם להזמין מוצרים ללא מע"מ וגם לנצל את  החופשה באילת עד תום מבלי לבזבז זמן יקר על עמידה בתור וסקירת מדפים"