כותרות אחרונות
Search

וועידת האדריכלים השנתית בהובלת החברות "קליל", "אבן קיסר" ו"טמבור"

בועידת האדריכלים השנתית השתתפו כ-1,000 אדריכלים ומעצבים מובילים.

בועידת האדריכלים השנתית שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב בהובלת החברות "קליל", "אבן קיסר" ו"טמבור" הוצגו חידושים ומגמות בעולם העיצוב לשנת 2019.

 

בועידת האדריכלים השנתית שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות כ-1,000 אדריכלים ומעצבים מובילים הציגו החברות "קליל", "טמבור" ו"אבן קיסר" את כל החידושים בענפי החלונות והדלתות, טרנדים בנושא הצבע ואת קולקציית "אבן קיסר פורצלן". 

 

עידת האדריכלים . מימין דודי פרידמן, מנכ"ל "אבן קיסר ישראל", מיכה שרייר מנכ"ל חב' טמבור, אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל "קליל" – צילום: מורג ביטן

 

אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל חב' "קליל" ציין, שבשנת 2019 תשיק החברה את קולקציית חלונות הבאוהאוס – חלונות בסגנון העיצובי האהוב המתאים לפתחים גדולים עם קוים מינימליסטיים ומוצרים ברמת אטימות גבוהה ביותר עם זיגוג בטכנולוגיות מתקדמות לבידוד תרמי ואקוסטי, וכל זאת בתזמון מושלם לאור העובדה ששנת 2019 היא שנת ה-100 לתנועת הבאוהאוס העולמית.

 

דודי פרידמן מנכ"ל חב' "אבן קיסר ישראל" הציג את הבשורות העיצוביות של החב' הכוללות את קולקציית הקוורץ לשנת 2019 – קולקציית אבן קיסר פורצלן המיועדת למשטחי עבודה למטבח , לחיפוי וריצוף פנימי וחיצוני של פרוייקטים בהם החב' מציעה לראשונה פתרון כולל של התקנה בתפירה אישית.

 

מיכה שרייר מנכ"ל חב' "טמבור" ציין, ש"טמבור" מציבה בראש סדרי העדיפויות שלה את המחקר והפיתוח ואת שיפור טכנולוגיות הייצור שלה, כל זאת בכדי להתאים את עצמה לצרכים המשתנים של קהל הלקוחות שלה והשווקים בהם היא פעילה.