כותרות אחרונות
Search

ורד ראובן מונתה למנהלת המגזר הציבורי והביטחוני בחברת "רימיני סטריט" !

ורד ראובן מונתה למנהלת המגזר הציבורי והביטחוני בחברת "רימיני סטריט" !

חברת Rimini Street (רימיני סטריט) ספקית מובילה של שירותי תמיכה לתוכנות אורקל וסאפ מכריזה על מינוי ורד ראובן לתפקיד מנהלת המגזר הציבורי והביטחוני.

 

בשנתיים האחרונות שימשה ורד, כמנהלת מכירות ושימור לקוחות בחברה לפני כן עבדה במכירות תמיכה באורקל ומנהלת ייצוא ויבוא בחברת "אודיוקודס". לורד נסיון של מעל 20 שנים בתעשיית ההייטק.

 

ורד הינה בוגרת תואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק של המרכז ללימודים אקדמיים. מינוי זה הוא חלק מהרחבת פעילות רימיני סטריט בישראל וחיזוק הקשרים עם קהל הלקוחות ההולך וגדל של החברה בארץ.

 

צילום: רועי פרי

 

חברת רימיני סטריט (Nasdaq: RMNI) היא ספקית גלובלית של שירותים ומוצרי תוכנה ארגוניים, הספקית המובילה של שירותי תמיכה לתוכנות אורקל וסאפ ושותפה של חברת סיילספורס. 

 

החברה מגדירה מחדש את התמיכה בשירותים ותוכנות מאז 2005 ומאפשרת לארגונים בעלי רישיון ל-IBM, Microsoft, Oracle, Salesforce, SAP וספקי תוכנה ארגונית אחרים לחסוך עד ל-90 אחוז מעלויות התחזוקה. לקוחות יכולים להישאר עם התוכנות הקיימות שלהם ללא שדרוגים נדרשים עד ל-15 שנה.

 

מעל 1,850 ארגונים מרשימת Fortune 500, בגודל בינוני, במגזר הציבורי ואחרים בטווח רחב של מגזרים מסתמכים על רימיני סטריט כספקית תמיכת צד שלישי שלהם.