כותרות אחרונות
Search

"ורובל אופטיק בוטיק" חנות הבוטיק למשקפיים בקניון דיזנגוף סנטר ת"א משיקה את ה – THEO 2017 COLLECTION צורות בהתהוות

T H E O צורות בהתהוות

"ורובל אופטיק בוטיק" חנות הבוטיק למשקפיים בקניון דיזנגוף סנטר ת"א משיקה את הקולקציה החדשה של המותג "תיאו" 2017  THEO  COLLECTION  

צורות בהתהוות  מובעת ב- 4 קווי קולקציה חדשה ומרתקת של המותג למשקפיים, "טאו"  ההשראות: שמורות טבע, נופי טבע פראיים, צבע כחומר גלם על יצירת אומנות או משחק צורות של ילדים משחקים במספרים 

Rebels\Rock Formations\ Limited Edition in black & gold – Pictures at an  Exhibition\ Eye-witness –kids play

werobal-5

צילום: אבי בר

THEO  הוא מותג משקפיים ,שמש וראייה , שנולד לפני כ 20 שנה בבלגיה  כמותג שביקש ל"שבור" את מוסכמות העיצוב של משקפיים שהיו נהוגות עד אז והתדמית הלא אופנתית של מי שמרכיב משקפיים. למותג  מעריצים כמו: אלטון ג'ון , ג'סיקה אלבה,  ג'ורג' מייקל, בנות "סקס והעיר הגדולה", ביל גייטס, השף אהרוני ועוד.

werobal-1

מימין לשמאל: מיק סומרס בעלים של מותג המשקפיים theo, אורטל ורובל מבעלי חהות המשקפיים werubel , עזרא ורובל בעלים של חנות הבוטיק למשקפיים werubel, יאניק פדין נציג המותג theo בספרד – צילום: אבי בר

Rock formations היופי שבטבע

מותג המשקפיים האוונגרדי טאו מקבל השראה מהטבע והפסלים שלו – ההרים ומקדיש קולקציה לשמורות טבע מפורסמות . כל  סידרה  בקולקציה כפני קווי המתאר של ההרים בשמורה כך לדוגמא פארק טיגסי במדגסקאר עם הרים עם פסגות מחודדות כחודי עיפרון או קירות גהורים וישרים של הפארק הלאומי ברייס ביוטה של ארצות הברית .

werobal-9

צילום: יח"צ

המורדים המודרניים

זרם האומנות שהתחיל את דרכו בשנות העשרים מהווה השראה לקו משקפיים של המעצב טים ואן סטנברג בו שם המעצב דגש על קוי מתאר המדגישים את הצורה של קו עיצוב מודרני.

werobal-10

צילום: יח"צ

חומרים: אצטט ומתכת אלחלד

קולקציה במהדורה מוגבלת מקולקציית המורדים Limited Edition  in black & gold – Pictures at an Exhibition.

בקולקציית 2017 הוקדשה מהדורה מוגבלת בשם שחור וזהב 24 קראט ועוצבה כעבודת אומנות בהשראת הצבע על גבי הציור. התמונה השלמה של יצירת האומנות היא כשהמשקפיים נמצאות על הפנים , אז והיצירה אישית מושלמת .

מחיר פריטים בקולקציה 3490 ₪

werobal-8

צילום: יח"צ

 קולקציית eye witness

קולקציה ילדותית המשתובבת עם מסגרות חציות בשני צבעים וקולקציית המשלבת מספרים על המסגרת ומדמה משחק ילדים בו צריך להשלים את הקווים.

טווח מחירים: החל מ 1990 ₪ – 3490 ₪ למסגרת משקפיים

werobal-7

צילום: יח"צ

 

http://www.theo.be/

את קולקציית המותג THEO ניתן להשיג בלעדית ב"ורובל אופטיק בוטיק".

.

על חנות הבוטיק למשקפיים של מותגים מובחרים מהעולם: "ורובל אופטיק בוטיק " יבואנים בלעדיים של מותגי משקפיים, מומחים בתחום הראייה, מעניקים  שירות מקצועי ואיכותי המתבסס על ניסיון של שנים ושימוש בידע ובמכשירים המתקדמים ביותר בתחום [מכיר האי- פרופיילר]. הקולקציות בחנות מציגות מותגים בינלאומיים מובילים מבניהם קולקציות בלעדיות של מותגי העל THEO וlindberg-  האהודות על גדולי עולם כמו האפיפיור , רוברט דה נירו, ביל גייטס, ופריס הילטון . כמו גם חנות עודפים "אופטיק סנטר אאוט לט" המציע עודפים של מותגי משקפיים ו"אופטיק ג'וניור"- חנות מתמחה למשקפיי ילדים [מתחם בילדים, דיזינגוף סנטר].

ורובל אופטיק בוטיק-דיזינגוף סנטר, שער 3, ת"א