כותרות אחרונות
Search

ורנר קליניק מציגה, SILHOUETTE SOFT, טיפול בחוטים להרמת פני, טיפול חדשני בעל אפקט כפול של הרמה ושימור הקולגן בפנים

בתמונה: ד"ר אינס ורנר

ורנר קליניק מציגה טיפול בחוטים להרמת פנים, "SILHOUETTE SOFT", טיפול חדשני להרמה ושימור הקולגן בפנים.

עם הגיל ישנם מספר גורמים המשפיעים על שינויים שהגוף עובר החל מאיבוד נפח, כיווץ שרירים, רפיון העור ודקיקותו עם השנים וכמובן השפעת כוח המשיכה שהיא כבר כותרת לתחומים גדולים יותר. כיום ניתן לטפל באובדן הנפח על ידי חומרי מילוי מכל הסוגים, בכיווצי שרירים ניתן לטפל בבוטולינום טוקסין, מכשור אסתטי מתקדם יטפל ברפיון העור וימצק אותו- אך מה על כוח המשיכה?  בצניחה הנובעת מכוח המשיכה ניתן לטפל היום על ידי הרמה באמצעות חוטים- חוטים חדישים המוכנסים לרקמה מתחת לדרמיס, המסוגלים להרים את הרקמה על ידי זיזים בצורת משולשים קטנים מעוגלים.

ines 1    ines 2

 אחרי                                          לפני

SILHOUETTE SOFT- הוא שם הטיפול – מדובר בטיפול בעל אלמנט כפול לביצוע שתי פעולות: הרמת פנים (מתיחה) וייצור הקולגן בעור. הטיפול מיוצר בארה"ב והוא פרי פיתוח של ניסיון בשימוש חוט silhouette t באסתטיקה משמרת וניתוחית.

הטיפול מעניק:

  • אפקט הרמה טבעי, מיידי

  • שימור הולך ומתגבר של הקולגן

  • עשוי מחומר נספג לגמרי

  • 30 דקות טיפול ללא חתך

  • אפקט ארוך טווח של עד 18 חודשים.

תכונות אלו הופכות את SILHOUETTE SOFT לפתרון האידיאלי להרמת פנים ללא ניתוח.

ines 3

ד"ר אינס ורנר

הנה תשובות לשאלות הרבות  שקיבל כתבנו
התשובות ניתנו על ידי ד"ר אינס ורנר
כיצד הטיפול עובד?

מדובר בפעולה מאוד מתוחכמת מצד אחד ולא פולשנית כלל מצד שני. בעזרת שתי דקירות קטנות, נוצר פתח מזערי דרכו נכנסים החוטים ועם מחט מיוחדת- מעבירים את החוט בתוך רקמת העור ממש בדומה לתפירה.  לאחר העברת כל החוטים, מרימים את הרקמה למיקומה החדש והרצוי,  ממש כמו בהרמת פנים ומותחים קלות את הפנים לגובה הרצוי בשני צדי הפנים. לאחר המתיחה גוזרים את שארית החוטים והפנים נשארות מורמות. חשוב לציין כי החוטים הן חוטים מתפרקים, נמסים, כמו בחוטים רפואיים בניתוח – לכן השימוש בהם בטוח מאוד.

מה לגבי החלמה מהטיפול ?

כמעט ואין. בטיפול מהסוג הזה אין חיתוך אלא רק מעבר של החוט על ידי מחט- לכן הריפוי לאחר הפעולה קצר ביותר. תוך כמה ימים, התחושה רגילה וקלילה לחלוטין והשגרה מתקיימת כסדרה- רק עם פנים מורמות. בימים הראשונים ישנה תחושה של חוטים אך זו נעלמת תוך פחות משבוע.

למי מתאים טיפול בחוטים?

הטיפול הולם את מי שמעוניין בהרמה של הגבות, הרמת לחיים , שיפור צניחת החלק התחתון של הפנים, הרמה של הצוואר, רפיון עור הפנים ומראה עייף ועוד.

לכמה זמן מחזיק מעמד?

הטיפול מחזיק מעמד כשנה וחצי. מספר חודשים אחרי הטיפול- התוצאה משתפרת עוד ועוד אך על מנת לשמור על מראה מורם, מוצק ומתוח יש להקפיד לשלב הזרקות בוטוליניום וחומרי מילוי למען שימור של מראה צעיר ככל הניתן.

דרך נוספת אחרת להארכת משך זמן התוצאה הינה טיפול על ידי גלי רדיו למיצוק הרקמה.  באמצעות מכשור מתקדם נתין לשלב בדרך כלל טיפול על ידי חוטים גם עם טיפול גלי רדיו.  כך הרקמה מתחזקת והתוצאה של הרמת הפנים על ידי חוטים נשארת לאורך זמן.

הטיפול מתבצע במרכז ורנר קליניק לאסתטיקה, לייזר ודרמטולוגיה על ידי ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת עור. טיפול מותאם באופן אישי  באזורי הפנים: לסת תחתונה, צוואר, קו המריונט או הגבות.

לאתר ד"ר אינס ורנר: www.ines-verner.com מרפאה: 03-6353183