כותרות אחרונות
Search

זאיד זאיד בעלים של קומפלקס אופנת הנשים T&E חתם על הסכם עם 7 מעצבים של בתי אופנה בסידני, לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, ודובאי…

זאיד זאיד בעלים של קומפלקס הנשים "T&E" – צילום יח"צ

 

זאיד זאיד בעלים של קומפלקס אופנת הנשים "T&E" בשפרעם חתם בימים אלו הסכמים עם 7 מעצבים של בתי אופנה בסידני, לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, ודובאי ועוד… לשיווק קולקציות שלהם בקומפלקס "T&E".‏

7 המעצבים של בתי אופנה אלו מצטרפים לכ-30 מעצבי אופנה מכל רחבי העולם שקולקציות שלהם מוצגות בקומפלקס האופנה  "T&E".

בקומפלקס "T&E" הינו מתחם אופנת הנשים הגדול בישראל ומוצגים בו מבחר ענק של למעלה מ-10,000 שמלות ערב ושמלות כלה.

 

זאיד זאיד בעלים של קומפלקס אופנת הנשים "T&E" בשפרעם חתם בימים אלו הסכמים עם 7 מעצבים של בתי אופנה בסידני, לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, ודובאי ועוד… לשיווק קולקציות שלהם בקומפלקס "T&E".

 

7 המעצבים של בתי אופנה אלו מצטרפים לכ-30 מעצבי אופנה מכל רחבי העולם שקולקציות שלהם מוצגות בקומפלקס האופנה  "T&E".

 

קומפלקס "T&E" נפתח לפני כ- 3 שנים משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעו כ-12 מיליון ₪ וזהו קומפלקס מפואר בעיצוב של מתחמי אופנה אקסלוסיבים לנשים בלאס וגאס בשדרה החמישית בניו יורק , מילאנו ופריז וכולל את מבחר ענק של למעלה מ-10,000 שמלות ערב וביגוד אלגנטי , כ-1,000 שמלות כלה.

 

זאיד זאיד בעלים של קומפלקס הנשים "T&E" – צילום יח"צ

 

בקומפלקס הוקם גם אספרסו בר המיועד לגברים שמלווים את הנשים שבמקום שילחצו כל הזמן על בנות הזוג לסיים את הקניות , הם יכולים לשבת, לשתות אספרסו או משקאות אחרים ולצפות מעל גבי מסכי טלוויזיה במשחקי ספורט/ סדרות מתח.

 

מאז הקמת קומפלקס האופנה "T&E" הפך למוקד משיכה לנשים מכל העדות ומכל המגזרים ובכל הגילאים ולאחרונה גם לקבוצות של תיירים במיוחד בצרפת.

 

בשנה האחרונה קומפלקס "T&E" הפך גם למוקד עלייה של מפורסמים רבים כגון: שגרירת קנדה בישראל, הגב' שרה נתניהו, קורין גדעון, רינה מצליח, דנית גרינברג.

 

וזאיד הוזמן לפגישה אישית עם סמנכ"לית פייסבוק העולמית הגב' שריל סנדברג שביקשה ללמוד על ההצלחה של המתחם (היא נפגשה רק עם 5 בעלי חברות ישראל שקומפלקס "T&E" היה אחד מתוכם).