כותרות אחרונות
Search

זום מרחיבה את פתרון ״זום לבית״ גם למסכים החכמים של "אמזון", "פייסבוק" ו"גוגל".

 

 

״אלקסה, צרפי אותי לשיחה״:

זום מרחיבה את פתרון ״זום לבית״ גם למסכים החכמים של אמזון, פייסבוק וגוגל.

 

לאחר שביולי 20 השיקה "זום" (Zoom Video Communications, Inc.), את פתרון ״זום לבית״ (Zoom for Home) – קטגוריה חדשה של מערכת משולבת חומרה ותוכנה שתתמוך בעבודה מרחוק, מכריזה כעת החברה על הרחבת הפתרון לכמה מהמסכים החכמים שנמכרים בשוק, כולל ה- Amazon Echo Show, Portal של פייסבוק וה- Google Nest Hub Max.

 

Google Nest Hub Max

 

על ידי הוספת זום למסכים החכמים, משתמשים יוכלו לתקשר בקלות רבה יותר עם חברים, בני משפחה וחברים לעבודה ולסייע להם בפעילותם השוטפת. משתמשי ה״זום לבית״, בעלי המסכים החכמים, יוכלו מעתה בלחיצת כפתור אחת לשלב יומנים, לחלוק מסמכים ולהשתתף בשיחות וידאו בקלות רבה.

 

Portal from Facebook.

 

הצטרפות לפגישת וידאו באמצעות Amazon Echo Show יתאפשר מעכשיו בהנחיה קולית ישירה ל"אלקסה" ואם יומן המשתמש מסונכרן לאפליקציה של "אלקסה", היא תכניס את המשתמש – ללא ידיים – הישר לשיחה הבאה בתור. ב- Portal של "פייסבוק" תדרש רק לחיצה אחת למשימה והמצלמה החכמה של המכשיר תשמור את המשתמש אוטומטית במרכז התמונה וב- "Nest Hub Max" של גוגל החיבור יאפשר אף הוא הצטרפות קולית. הפתרונות יהיו זמינים מספטמבר הקרוב ועד סוף השנה.

 

Amazon Echo Show

 

על פי מחקר חדש של "Morning Consult", על עתיד העבודה, מספר האנשים העובדים אך ורק מהבית שילש עצמו מאז פרוץ הקורונה ושליש מהנשאלים הצהיר הצהיר שישמח לעבור לעבודה מהבית אם המעסיקים יממנו את המעבר. מחקר אחרון של גרטנר בקרב מנהלי חברות ציין כי כמעט מחצית מהנדגמים דיווחו שבכוונתם לאפשר לעובדים לעבוד מרחוק – במשרה מלאה.

 

ODED GAL – ZOOM PHOTO: Brandon Realmonte

 

לדברי עודד גל, סמנכ״ל המוצר הראשי של זום, אנשים מחפשים כעת, יותר מתמיד מסכים שקל לתפעל עבור שיחות הווידאו שלהם, הן לשימוש ביתי והן לשימושי עבודה. החיבור למכשירים הפופולריים ׳ישחרר׳ את המחשבים הביתיים למשימותיהם ויאפשר תקשורת מהנה ופרודוקטיבית למשתמשים.