כותרות אחרונות
Search

זכוכיות חכמות "קליל גלאס", הפתרון המושלם לבידוד תרמי בימי החורף הקרים ושמירה על חום הבית !

חב' "קליל" פיתחה בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח את  הזכוכיות החכמות "קליל גלאס" – המגוון הגדול ביותר של פתרונות בענף הזכוכית הכולל כ-40 פתרונות בסיסיים ב-4 קטגוריות."קליל גלאס" כולל את הקטגוריות : "קליר" – לשקיפות מרבית,  "אנרג'י" – לסינון אנרגטי , "אקוסטיק" – לבידוד אקוסטי משופר, ו"מולטי" – המשלב בין היתרונות, בתוספת  שדרוגים.

 חב' "קליל" שהינה החב' המובילה בישראל בתחום מערכות אלומיניום מתקדמות לבנייה , תעשייה ומגורים מרחיבה את פעילותה ונכנסה לתחום הזכוכיות החכמות . החברה פיתחה בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח את המותג "קליל גלאס" המציע את  המגוון הגדול ביותר של פתרונות בענף הזכוכית הכולל כ-40 פתרונות בסיסיים ב-4 קטגוריות:

"קליר" – לשקיפות מרבית בשילוב בידוד תרמי משופר לשמירת  הטמפרטורה בבית.

"אנרג'י" – לסינון אנרגטי  בשילוב בידוד תרמי משופר.

"אקוסטיק"– לבידוד אקוסטי משופר.
"מולטי" – המשלב בין היתרונות, בתוספת שדרוגים.

klil 7

מערכות "קליל גלאס" מתוכננות ומעוצבות עם מספר ערכים פונקציונאליים מהותיים – החדרת אור טבעי, סינון אנרגטי, בידוד תרמי ואקוסטי, חשיפת קרני UV, חשיפת נוף במרחב הפנים וקישור הפנים לחוץ.

מסקר שבוצע באמצעות מכון גאוקרטוגרפיה במטרה לבחון מהו האלמנט המועדף ביותר ע"י הציבור בתחום החלונות עולה כי: 55.7% ציינו שהחלונות יבודדו היטב את הבית מחום בקיץ ומקור בחורף ו 37.2% ציינו שהחלונות יבודדו היטב את הבית מרעשים בחוץ.