כותרות אחרונות
Search

חברות התעופה טורקיש אירליינס ו-IndiGo ההודית חתמו על הסכם Codeshare

חברות התעופה טורקיש אירליינס ו-IndiGo ההודית חתמו על הסכם Codeshare.!

חברה בStar Alliance, טורקיש אירליינס, המבוססת באיסטנבול וחברת התעופה המובילה של הודו, IndiGo, הודיעו היום על הסכם Codeshare"" ושיתוף פעולה.

 

הסכם ה-Codeshare בין שתי חברות התעופה, תאפשר לשני המפעילים לספק גמישות בחירה טובה יותר לנוסעים בטיסות בין הודו, איסטנבול ומחוצה להן.

 

צילום: יח"צ

 

זהו הסכם ה-Codeshare הראשון עבור IndiGo כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית שלה. באמצעות שיתוף פעולה זה, טורקיש אירליינס תציע יעדים חדשים בהודו כמובילת שיווק על טיסות IndiGo, בעוד לקוחות IndiGo יוכלו להגיע ליעדים אירופיים רבים באמצעות הרשת הנרחבת של טורקיש אירליינס.

 

הסדר גומלין זה יאפשר ל- TK ו- 6E לספק טיסות קונקשן ישירות ללקוחותיהם. IndiGo תציב את הקוד "6E" שלה על 20 נקודות מעבר לאיסטנבול המופעלות על ידי חברת התעופה הטורקית. באופן דומה, טורקיש אירליינס תשתמש בקוד שלה "TK" על טיסות IndiGo המופעלות בתוך הודו.

 

דלהי – אחמדאבאד
דלהי – אמריטסר
דלהי – בנגלור
דלהי – צ'נאי
דלהי – היידראבאד
דלהי – קולקטה
מומביי – אמריטסר
מומביי – בנגלור
מומביי – צ'נאי
מומביי – היידראבאד
מומביי – קולקטה

 

צילום: יח"צ

 

בילאל אקסי, מנכ"ל טורקיש אירליינס ויושב ראש הדירקטוריון אמר: "אנו שמחים מאוד לארח מפעילים חדשים במרכז הראשי שלנו באיסטנבול, IndiGo תהיה החברת התעופה ההודית הראשונה המפעילה טיסות לטורקיה וזה מאוד מבורך. אנו מאמינים כי זו תהיה הזדמנות נהדרת לשפר את שיתוף הפעולה שלנו עם שותף ה-Codeshare החדש שלנו IndiGo, אשר יספק שירותים ויעדים חדשים לנוסעים שלנו מ/להודו."

 

ראהול בהאטיה, מנכ"ל IndiGo אמר: "אנו נרגשים מאוד להשיק את הCodeshare הראשון שלנו עם טורקיש אירליינס: מלבד התמיכה בשירותים הישירים העתידיים שלנו לאיסטנבול, השותפות האסטרטגית הזו תרחיב את האפשרויות העומדות לרשות לקוחותינו לנסיעות מעבר לאיסטנבול, באמצעות הרשת הנרחבת של  טורקיש אירליינס. תתאפשר ללקוחות שלנו גישה למסלולי נסיעה לערים רבות באירופה דרך IndiGo, באמצעות טורקיש אירליינס ולחוות את השירות הנודע שלהם בטיסות."

 

אודות טורקיש אירליינס

כמי שנוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים, לטורקיש אירליינס (Turkish Airlines), החברה בסטאר אלייאנס, צי של 325 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-304 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 255 בינלאומיים ב-122 מדינות ו-49 בטורקיה. למידע נוסף על טורקיש איירליינס בקרו באתר החברה או ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ולינקדאין.