כותרות אחרונות
Search

רשת המרכולים "יוחננוף" מכריזה על מפעל "משפחה אחת" – מפעל תרומות ארצי של סלי מזון לפסח.

רשת המרכולים "יוחננוף" מכריזה על מפעל "משפחה אחת" – מפעל תרומות ארצי של סלי מזון לפסח.

רגע לפני חג הפסח המזוהה עם ארוחת החג המשפחתית תתרום רשת יוחננוף 5,000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ

 

רשת "יוחננוף" סופרשוק לכולם משיקה לרגל הפסח מפעל תרומות חדש של סלי מזון למשפחות "קמחא דפסחא". מפעל התרומות מתחיל את פעילותו בפסח הקרוב בפעילות ארצית במסגרתה ייתרמו 5,000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מכינת "שובו אחים" שהוקמה לזכרם של שלושת הנערים: אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער ז"ל ומקדמת עשייה חברתית. החלוקה תתבצע בשלוש נקודות שונות: בתאריכים 9-10.4 חלוקה בדרום, 11-12.4 חלוקה בצפון וב14-15.4 חלוקה באזור רחובות מהמכינה הצבאית .

 

המצוקה המתחזקת בקרב מעמד הביניים המרחיבה את מעגל העוני ומתבטאת בנתוני דוח העוני השנתי של הביטוח הלאומי מעידה על הצורך הגדל. המצב הקיים והצורך בעוד סלי מזון למשפחות המתקשות לעבור את עונת החגים הוביל את איתן יוחננוף מנכ"ל ובעלים של רשת "יוחננוף" ליזום את המפעל החדש למשפחות. הפעילו תגיע גם לצפון ולדרום בהן מתקשות רוב עמותות הסיוע לפעול. בנוסף, רשת "יוחננוף" מקדמת פעילות בסניפים המשלבת את כלל ציבור הקונים ברשת כך שכל אחד יוכל לבחור להשתתף בתרומה בקו הקופות, בסיום כל קניה בכל סכום, החל משקל אחד בלבד.

 

המוצרים שיתרמו יארזו באמצעות מתנדבים מקרב הגרעין התורני והתלמידים במכינת שובו בנים בקרית משה ומתנדבים נוספים שיגויסו על ידם. סלי המזון יחולקו על ידי מאות מתנדבים בכל רחבי ישראל, כוללים מוצרים מיוחדים לחג: מצות, יין קידוש, בשר, אורז, שימורים ועוד. מפעל התרומות "משפחה אחת" מושק בימים אלו אך צפוי להיות תחילתה של פעילות לטווח ארוך לתקופת החגים.

 

 

 

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת "יוחננוף" מציין כי:" כל משפחה ראויה לארוחת חג ולצערנו הרב המציאות של קו העוני מתרחבת ועימה הקושי להתפרנס ולחגוג את פסח עם ארוחת חג מכבדת למשפחה. אנו גאים לתת לקהילה בחזרה והמפעל "משפחה אחת!" רואה את הערבות ההדדית של ישראל כנכס. הדאגה לכלל חלקי החברה הישראלית היא שמוציאה את הצדדים היפים של עמנו. עם ישראל תמיד מוכיח ברגעי קושי שהוא מצליח להתאחד. אני מאמין שגם הפעם התוצאות יהיו מעל ומעבר ונסייע למשפחות רבות לקיים את חג הפסח בכבוד, כמו שמגיע לכל אחד".

 

יוחננוף הוסיף: " אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המכינה הקד"צ "שובו אחים" ורואים בהם שותף לדרך של נתינה חזרה לקהילה ומודים על חלקם באריזת סלי המזון וחלוקתם למשפחות.

 

 אודות רשת יוחננוף:

רשת מרכולי הענק מונה כיום 25 סניפי סופר-שוק בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף. רשת מרכולי ענק כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפי הרשת עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף. בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי. סניפי הרשת מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים. צוות הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הקמעונאי, ועובר לאורך כל ימות השנה הכשרות מקצועיות המתמקדות גם בהיבט התפעולי וגם בהיבט השירות ללקוח. אתר רשת יוחננוף: www.yochananof.co.il, עמוד הפייסבוק : https://www.facebook.com/yochananof