כותרות אחרונות
Search

חברי כנסת במכתב בהול לממונה על רשות התחרות: בבקשה לא לקבל שום החלטה בנוגע להפרטת שב"א ומס"ב עד לדיון מסודר בועדות הכנסת.

 

חברי כנסת במכתב בהול לממונה על רשות התחרות: בבקשה לא לקבל שום החלטה בנוגע להפרטת שב"א ומס"ב עד לדיון מסודר בועדות הכנסת.

חברי הכנסת מתן כהנא (ימינה) ומיכאל מלכיאלי (ש"ס) שלחו בשבוע שעבר מכתב לממונה על רשות התחרות מיכל הלפרין בדרישה לעצור את הפרטת חברות שב"א ומס"ב עד להקמת ממשלה חדשה והבאת הנושא לדיון בכנסת.

 

 במכתב ששלחו השניים לגב' הלפרין הם מפרטים את הסיבות לעצירת ההפרטה. "כנבחרי ציבור מטרתנו בראש ובראשונה לשקול את כלל השיקולים הציבוריים ולכן אנו חשים צורך לכתוב לך מכתב זה ידיעה מלאה כי הוא לבטח יגיע לאוזניים קשובות".

 

במכתב מפרטים מלכיאלי וכהנא כי:  "הגיע לידיעתנו מידע כי בכוונתך להפריד בין חברות שב"א ומס"ב דבר הנוגד לעניות דעתנו את האינטרס הציבורי ומסקנות ועדת שטרום  ובעיקר את היכולת להגן על הצרכנים ובתי העסק שהם הנהנים העיקריים מכך שהחברות פועלות יחדיו".

 

 לטענתם, מדובר בשינוי נוהל שקיים כבר למעלה מ 40 שנה "ואין סיבה שדווקא עכשיו בזמן ממשלת מעבר תתקבל החלטה מהותית שכזו  מבלי שתינתן אפשרות אמיתית לדון בסוגיה קריטית זאת. אשר על כן נבקש מכבודה בכל לשון של בקשה שלא לקבל שום החלטה בנדון עד אשר תוקם ממשלה והכנסת תשוב לעבודתה השוטפת ותדון בסוגיה זאת בכובד ראש.

 

 זוהי החלטה שאסור להעלים מעיני הציבור וממקבלי ההחלטות שנבחרו על ידו ולעשותה "כמחטף" עקב חוסר משילות" סיכמו השניים.