כותרות אחרונות
Search

חברת אביסרור משה ובניו מקימה במערב רחובות פרויקט מגורים יוקרתי המיועד לזוגות צעירים !

שכונת כפר גבירול ברחובות, נבחרה על ידי שמאי המקרקעין המוביל אוהד דנוס, לאחת מחמשת השכונות המבטיחות והמבוקשות ביותר בארץ, במסגרת פרויקט ייחודי לאתר "וואלה" אשר פורסם השבוע.

חברת אביסרור משה ובניו, הייתה היחידה שזיהתה את הפוטנציאל האדיר בבניה במערב רחובות והקימה את פרויקט הדגל מערב רחובות-431 הכולל קומפלקס יוקרה של 980 יחידות בלב פארק ירוק ופסטורלי המשתרע על פני 12 דונם.

פרויקט היוקרה מיועד לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות המבקשות להתגורר בקרבת המרכז ועדיין ליהנות מרמת חיים גבוהה ומאיכות בלתי מתפשרת

יורם אביסרור, מנהל השיווק של אביסרור משה ובניו, מובילי פרויקט הדגל מערב רחובות – 431:  "אחד האתגרים הגדולים ביותר שיש לחברת בנייה עם תכנון הפרויקטים הנו לאתר את הלוקיישן הטוב והנכון ביותר עבור לקוחותיה. לפני מספר שנים זיהינו את הפוטנציאל האדיר בשכונת כפר גבירול ברחובות הודות לקרבתה למוסדות חינוך וציבור מרכזיים וכן, הקרבה לצירי תנועה וכבישים מרכזיים כמו כביש 4 ו- 431 אשר מקלה על הנגישות לכניסה וליציאה מהעיר עבור דיירי השכונה".

יורם אביסרור, מנהל השיווק של אביסרור משה ובניו צילום: יח"צ.

עוד הוסיף אביסרור "תושבי העיר וגם תושבי המרכז השכילו להבין כי מדובר בבחירה חכמה של מיקום מבוקש ונגישות מרבית הן למוקדי תעסוקה בתוך העיר והן מחוצה לה, תוך כדי קבלת דירה בסטנדרט גבוה ביותר ובמחיר נמוך בכ- -30% ממקבילתה בעיר תל אביב. נוסף לכך, הנכס יוכל להניב תשואה עתידית רבה המהווה מערכת שיקולים מרכזית בעת רכישת דירה. פרויקט זה מהווה עבורנו הוכחה ניצחת כי גם פרויקט של פינוי בינוי עם חשיבה ותכנון מדויקים יכול למשוך אוכלוסייה חזקה ואיכותית אשר תהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור העיר רחובות. הודות להצלחתו הרבה של פרויקט זה ועם פתיחת שיווקו של הבניין התשיעי מתוך 12 מגדלים, אנו בוחנים לוקיישנים נוספים לבנייה בעיר לצורכי מגורים וממשיכים במרץ את עשייתנו הענפה".

צילום: יח"צ.

אודות פרויקט מערב רחובות- 431

פרויקט היוקרה כולל קומפלקס מושקע של 12 בניינים הנישאים ל- 20 קומות, כשבקרוב ייפתח שיווקו של הבניין התשיעי. בכל בניין לובי דו קומתי מפואר, חדר אופניים ועגלות, חדר דיירים וחניון תת קרקעי. המתחם המפואר כולל פארק פרטי רחב היקף של 12 דונם עם מדשאות ומשחקים לילדים, גן ילדים צמוד ובית כנסת לרווחת הציבור. פרויקט המגורים המושקע נוח ונגיש ליציאה לכביש 4 ולכביש- 431 וכן, ממוקם בסמיכות למוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בעיר.

 

מוצעות לשיווק דירות אחרונות בנות 4 חדרים בבניינים ה-7-8. הדירות בעלות מפרט עשיר הכולל: תריסים חשמליים, אסלות תלויות, מטבח מגוף סנדוויץ' כולל build-in, דלתות פנדור דגם יוניק ועוד.

צילום: יח"צ.

מחיר התחלתי לדירת 4 חדרים בקומה 1- החל מ- 1,690,000 ₪

5 חדרים בקומה 14+ מחסן וחניה עוקבת ל- 2 רכבים- החל מ- 1,910,000 ₪

לפרטים נוספים: *5508 /  אתר האינטרנט: www.avisror.com

 

אודות החברה

 אביסרור משה ובניו, הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור המשמש כיום כנשיא החברה ובניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה. כחברה משכנת

 

היא מסווגת בדירוג בסיווג בלתי מוגבל (דירוג ג') ובנוסף להיותה חברה קבלנית רשומה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח.

 

אביסרור משה ובניו, מהווה את חוד החנית הטכנולוגית בתחום הנדל"ן, מתמחה ובונה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם התואמות את תו התקן ISO9002 של מכון התקנים הישראלי, המבטיח בקרת איכות, תכנון לפרטים, סטנדרט של איכות ותודעת שירות מהגבוהות בענף.

 

החברה נמצאת בצמיחה מתמדת ובפריסה ארצית עם עשרות פרויקטים באזורי באר-שבע, רחובות, פתח תקווה, בת ים, מודיעין, ראש העין, יבנה ואשקלון. בקרוב תרחיב את פעילותה לערים נוספות באזור המרכז. במקביל לפעילותה הענפה ברחבי הארץ, מציעה החברה פרויקטים במסגרת "מחיר למשתכן" בגדרה, ראשל"צ ובאר-שבע.

 

החברה חרטה לה לדגל את נושא תודעת השירות ומשקיעה בכך משאבים רבים לרווחת קהל לקוחותיה. נוסף לכך, תרומה לקהילה מהווה נר לרגליה והיא פועלת רבות בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות מסקטורים שונים.

 

אביסרור משה ובניו, הנה נותנת החסות הראשית של אלופת ישראל בכדורגל, הפועל באר-שבע.