כותרות אחרונות
Search

חברת אבלנץ' מציגה חדשנות פורצת דרך, משיקה קולקציית מוצרים ייחודים וחדשניים, פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגנים על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות.

תמונת השער לקוחה מדף הפייסבוק של החברה – לדף הפייסבוק לחץ כאן

 

תמונת השער לקוחה מדף הפייסבוק של החברה – לדף הפייסבוק לחץ כאן

 

חברת "אבלנץ'" מציגה חדשנות פורצת דרך בתכשירים השומרים על השיער

מדובר בערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות

 

צילום שי סבג

 

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'. החומרים הפעילים במוצרים הכימיים השונים חודרים אל עומק סיב השערה ומשנים את המבנה הכימי שלהם. הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השערה בזמן הטיפולים הכימיים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים.

 

צילום שי סבג

 

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם בגוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער. המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.

 

מהות החומרים הפעילים ואופן הטיפול:

חומר מס' 1, בערכה שנמכר למעצבי שיער הוא למעשה, חלבון שהייחודיות שלו היא העמידות לסביבה בסיסית. החלבון יוצר שכבת הגנה על השיער ומאפשר להבהיר או להחליק אותו בביטחון מלא. בנוסף, המוצר מכיל פולימר שמגן גם הוא על השיער ועוד רכיבים ייחודיים החודרים אל עומק השערה ושומרים עליה.

 

חומר מס' 2, מיועד לשימוש לאחר שטיפת השיער. יש למרוח את החומר המכיל חומרי ריכוך והזנה ורכיבים כגון שמן ארגן, בטאין, ויטמין E וכן חומרים להחזרת רמת ה- PH של השיער ועור הקרקפת.

 

חומר מס' 3, לאחר ששוטפים את חומר מס' 2 מהשיער, יש למרוח את חומר מס' 3, המבוסס על רכיב "הממליס" התורם לכיווץ הנקבוביות בעור הקרקפת, ניקוי השיער והסרת קשקשים.

 

מימין לשמאל: איציק הבי מבעלי החברה, יוגב אסור מעצב שיער מכפר סבא, אורן נתח מבעלי החברה – צילום: אבי בר

 

אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת המהפך במספרות וסלוני היופי עצמם, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית ולכן השיקו גם מוצרים איכותיים להמשך טיפול מחוץ למספרה. הערכה לשימוש ביתי כוללת גם היא שני חומרים המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.

 

מימין לשמאל: ליאור להב מעצב שיער מאשקלון איציק הבי מבעלי החברה, אורן נתח מבעלי החברה, גולן נהרדעא מנהל יחסי הציבור של החברה –  צילום: אבי בר

 

שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער.

 

מימין: ליאור להב מעצב שיער מאשקלון, אורן נתח ואלי קאו מעצב שיער שמבצע עבור החברה הדרכות בניו יורק –  צילום: אבי בר

 

ראיון קצר עם אורן ואיציק בעלי החברה בישראל 

 

ש. האם התכשירים מתאימים לכל סוגי השער ?

ת. הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער במיוחד לשיער פגום. כיוונו את המוצרים לשיער הישראלי כך שהמוצרים מתאימים גם לשיער מרדני.

 

ש. האם התכשירים מתאימים לכל סוגי צבעי השער ?

 

ת. הם מתאימים לכל סוגי הצבעים, הבהרות, החלקות, פרמננט ובעצם כמעט כל פעולה. מוצר‏ מספר 1 בערכה הוא חומר עם חלבון ייחודי אשר יודע להיכנס לסיב השערה בזמן פעולה כימית, ובסיום התהליך הוא יודע להחזיר את הסערה למקומה וכך השיער נראה בריא, מבריק וקצוות לא מפוצלים. בערכה יש מסכה מסיבית עם החלבון הייחודי אשר רוב הלקוחות משתמשים בה גם בבית. המסכה יודעת לשקם שיער פגום. נציין שהן במסכה והן בשמפו יש חומר שנקרא "מאמליסט" אשר מרגיע את הקרקפת ושמני אגוז אפריקאי. במקביל יש לנו את ערכת S.O.S. אשר מורכבת מאמפולה עם החלבון הייחודי אשר נועדה לטיפול מסיבי ומתאימה לפעם בחודש. כמו כן יש גם את הסרום של אבלנץ שמשתמשים בו לפני פן או אחרי פן או סתם כשרוצים לצאת מהבית ורוצים לעצב קצת את השיער.

 

ש. האם התכשירים הם היפו אלרגנים ?

 

ת. המוצרים הינם היפוראלרגניים. המרכיבים הם אורגניים וידידותיים מאוד לשיער ולקרקפת.

 

ש. היכן מיוצרים התכשירים ?

 

ת. התכשירים מיוצרים פה בישראל. הסדרה היא כחול-לבן, ממש גאווה ישראלית. נכון להיום אנחנו משווקים את המוצר במספרות בישראל, מיאמי, ניו-יורק, רומניה, באקו, גרמניה ובקרוב גם בספרד.

 

 ש. קצת על עצמך וכיצד הגעת לתחום טיפוח השער ?

 

ת. אני בתחום כבר 10 שנים. תמיד שאפנו לפתח מוצרים לבריאות השיער ולהרחיב לספרים את האופקים ביחס למוצרים השונים. 

 

ש. האם בכוונתכם לפתח מוצר לשימוש ביתי ?

 

ת. חלק מהמוצרים מתאימים גם לשימוש ביתי על ידי הלקוחות למעט מוצר שנקרא "Hair Savior" אשר מיועד לשימוש במספרות בלבד.