כותרות אחרונות
Search

חברת "ש.י.ר שלמה" מציגה את ה – "אופל אסטרה" החדשה – משפחתית ללא פשרות

אופל אסטרה החדשה
משפחתית ללא פשרות

חברת "ש.י.ר שלמה" משיקה בישראל את "אופל אסטרה" החדשה, שנבחרה למכונית השנה באירופה לשנת 2016 והמכונית הטובה ביותר שאופל בנתה מעולם. אופל אסטרה החדשה היא דור חמישי לשושלת ה"אסטרה" המצליחה ועד היום נמכרו למעלה מ-12 מיליון מכוניות "אסטרה" ברחבי העולם.

opel 5

 

"אופל אסטרה" המכונית המשפחתית החדשה של אופל נחשפת עם מראה אלגנטי מרשים ביותר.  האופל החדשה שעברה  דיאטה חריפה והפחיתה ממשקלה 200 ק"ג מציגה חידושים משמעותיים בהם: יחידות הנעה חדשות, דשבורד מסודר ועם פחות שעונים, מערכת מולטימדיה עם סנכרון מיטבי עם מכשירים ניידים של אפל (בעתיד הקרוב גם עם אנדרואיד) ואפילו תאורת לד אדפטיבית.

הדיאטה החריפה שעברה האופל החדשה תביא ללא ספק  לשיפור בנתוני צריכת הדלק ולביצועי כביש טובים יותר. עם הפחתת המשקל העצמי ושינויים קלים במבנה, האסטרה החדשה היא יותר ספורטיבית, יותר דינמית ומתכתבת עם הכביש ועם הנהג טוב יותר.

 

opel 9

"אופל אסטרה" החדשה של אופל, הדור ה-11 של המשפחתית, מעלה את הרף עם טכנולוגיה מתקדמת, משקל קל ומנועי טורבו יעילים ושקטים

האסטרה החדשה תוכננה מאפס תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב והדגש של אופל על איכות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר. האסטרה החדשה הציבה סטנדרטים חדשים בקטגוריית המשפחתיות בתחומי הטכנולוגיה, האיכות, האבזור והבטיחות ובזכות כך זכתה ה"אסטרה" על ידי 58 עיתונאי רכב באירופה  בתואר היוקרתי "מכונית השנה באירופה" לשנת 2016.

opel 11

מימין: אילן טל מנכ"ל אופל ישראל, אסי שמלצר יו"ר יו”ר קבוצת שלמה – צילום: אבי בר

האסטרה החדשה צפויה להמשיך את תנופת ההצלחות של אופל בשוק הישראלי. אופל תציע ללקוחותיה חבילה יוצאת דופן של ביצועים

אופל אסטרה החדשה – קלה יותר, אווירודינמית יותר, מעוצבת יותר !

opel 4

עיצוב אלגנטי ויוקרתי
האסטרה החדשה מביאה איתה סגנון עיצוב דינאמי יחד עם נגיעות ייחודיות מקוריות. חרטום האסטרה החדשה מציג את החזית העדכנית של המותג שלא ניתן לטעות בה, עם שבכה רוחבית חדשה ויחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות. צלילית האסטרה מתאפיינת בקו חלונות עולה וקו גג משתפל. הפגישה של שניהם בקורה האחורית יוצר מראה יוצא דופן, המעניק אשליה של גג "צף" וקורה אחורית משולשת.

תכנון חכם, חיסכון במשקל
יעילות, ביצועים וחיסכון מושפעים ישירות ממשקל ואווירודינמיות, שני תחומים בהם האסטרה החדשה ביצעה זינוק ענק. לאופל אסטרה החדשה מרכב אחוד חדש לחלוטין, המשלב בתוכו תרכובות פלדה מתקדמות בחוזק מתיחה גבוה, המעניקים למרכב קשיחות מוגברת לצד חיסכון במשקל. התכנון החכם בשילוב המתכות המתקדמות, אפשרו למהנדסי אופל להגיע לחיסכון של בין 120 ל-200 ק"ג במשקלה הכולל של המכונית, כאשר משקל מעטפת השלדה ירד מ-357 ל-280 ק"ג בלבד תוך השגת קשיחות מבנית גבוהה מבעבר.

תכנון אווירודינמי מתקדם
מעצבי האסטרה החדשה השקיעו שעות רבות במנהרת רוח, כדי להפוך את מרכב האסטרה לבעל התנגדות נמוכה לאוויר. התוצאה היא מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.285 CD, שהושג הודות לעיצוב מוקפד וצללית נמוכה. הצללית הנמוכה והזורמת הושגה באמצעות הקטנת המידות החיצוניות, כשהאסטרה החדשה נמוכה ב-2.5 ס"מ מקודמתה, קצרה ב-5 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים שהתקצר ב-2 ס"מ ל-266.5 ס"מ.
*הנתונים מתייחסים לגרסת ההאצ'בק. האופל החדשה מגיעה למהירות 100 קמ"ש תוך 8.5 שניות.

opel 3

תא נוסעים מרווח ואיכותי
למרות המידות הקטנות יותר, האסטרה החדשה מציעה מרווח פנים משופר לנוסעים מלפנים ומאחור, הודות לתכנון חכם ויעיל של תא הנוסעים וניצול מרחב מקסימלי. תא המטען הוא מהגדולים בקבוצתו והוא בנפח של 370 ליטר, כשעם קיפול המושבים מתקבל חלל עצום בנפח של 1,210 ליטר. האסטרה ספורט טורר אורכה ב-33 ס"מ מהאסטרה האצ'בק ומעניקה שימושיות גדולה עוד יותר, עם תא מטען גדול ומרווח ונפח הטענה מרבי של 1,570 ליטר.

לאסטרה החדשה לוח מכשירים חדש המשלב חומרים איכותיים, רכים ועמידים שנראו עד כה רק במכוניות גדולות ויקרות. זאת לצד הקפדה על איכות ההרכבה ואבזור שופע הופכים את תא הנוסעים של האסטרה החדשה לחוויה של איכות ונוחות לכל המשפחה.

opel 10

אופל אסטרה החדשה – עוצמתית וחסכונית יותר
אופל אסטרה החדשה מונעת על ידי מנוע 1.4 ליטר חדש ועוצמתי, המשלב מגדש טורבו והזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה. אלו מאפשרים למנוע האסטרה להפיק הספק מרבי של 150 כ"ס ו-25 קג"מ המתקבלים על פני רצועת כוח רחבה שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד. זמינות הכוח המרשימה של המנוע החדש מגובה בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית חדשה מבית ZF. לתיבת ההילוכים  שישה יחסי העברה ואפשרות לתפעול ידני, כשהיא מאפשרת העברות הילוכים חלקות ומהירות, זאת לצד ניצול מקסימלי של עוצמת המנוע בעל תנאי הדרך.

המנוע החדש של האסטרה תוכנן ליעילות תרמודינאמית גבוהה. כתוצאה מכך האסטרה החדשה לא רק חזקה ועוצמתית אלא גם ידידותית לסביבה. צריכת דלק נמוכה במיוחד ועומד על 18.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (בתנאי מעבדה), כשפליטת מזהמים נמוכה משייכת את האסטרה החדשה לקבוצת זיהום 4.

אופל אסטרה החדשה – סטנדרט חדש בבטיחות
אופל אסטרה החדשה היא המכונית הבטוחה ביותר שייצרה אופל מעולם, כשהיא זוכה בציון מרבי של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP. כמו כן אודות למערכות הבטיחות המתקדמות הכלולות באופל אסטרה החדשה, זוכה המכונית לציון של 6.5 בדירוג אביזרי הבטיחות של מרד התחבורה.  נוסף לשלדה הקשיחה המשלבת אזורי קריסה חכמים לספיגת ותיעול אנרגיית ההתנגשות, מצוידת האסטרה החדשה במגוון מערכות בטיחות מתקדמות, שחלקן היו מקובלות עד כה רק במכוניות יוקרה גדולות. 6 כריות אוויר הינן ציוד סטנדרטי באסטרה החדשה.

מערכות בקרת יציבות (ESP), מערכת בקרת משיכה (TC), מערכות חלוקת בלימה בפניה (CBC) וחלוקת מומנט בפניה (CTC) מבטיחות אחיזת כביש מרבית בכל תנאי הדרך, גם בכבישים חלקים מיוחד ותחת עומס גבוה. סייען בלימה (BAS) מבטיח עוצמת בלימה מרבית בבלימת חירום ממערכת סיוע בזינוק בעליה (HAS) עוזרת לזינוק חלק והחלטי גם במעלות תלולים במיוחד.

opel 8

OpelEye  – חבילת בטיחות אקטיבית מתקדמת בלעדית בקטגוריה
האסטרה החדשה מציגה את חבילת ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות המתקדמת ביותר בתעשייתה רכב הנסמכת על ראדר חכם ומערך מצלמות, באמצעותם מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת מערכת התראות מקיף לנהג על סכנות בדרך. חבילת ה-OpelEye שהיא ציוד סטנדרטי ברמת גימור Enjoy Plus כוללת את המערכות הבאות:

התרעת התנגשות (FCA) והתרעת שמירת מרחק (FDI)
ראדאר המכונית מנטר את המרחק מהרכב והעצמים שמלפנים, כשהמערכת מתריעה מפני אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות.

LSCMB – מערכת עזר לבלימה אוטונומית עד מהירות 30 קמ"ש
מערכת המאפשרת בלימה עצמאית ומונעת התנגשות חזיתית במהירויות עירוניות במידה והנהג לא מגיב לסכנה.

LDW- התרעת סטייה מנתיב
זיהוי את נתיב הנסיעה ומתריעה אורקולית על סטיה ממנו במהירויות של 60 עד 180 קמ"ש.

LKA – בקרת שמירה על נתיב
מערכת המשלימה את פעולת מהערכת ה-LDW ושומרת על המכונית בתוך נתיב הנסיעה באמצעות פעולות היגוי אקטיביות.

TSA – זיהוי ותצוגת תמרורים וסימני דרך
מערכת המזהה את תמרורי הדרך והמהירות ומציגה אותם במרכז המידה הדיגיטלי בלוח המחוונים

opel 6

אופל אסטרה החדשה – סטנדרט חדש באבזור

מובילה בתקשורת
אופל גאה להציג באסטרה החדשה את הדור הרביעי של מערכת ה-Intellink שהיא יותר מסתם מערכת מולטימדיה, היא מערכת תקשורת ובידור שלמה. Intellink 4.0 כוללת תמיכה מלאה בממשק ה-Apple CarPlay בעברית, זאת יחד עם הצגת ספר הטלפונים וההודעות בעברית על המסך*. מערכת ה-Intellink כוללת מסך מגע חד ואיכותי בגודל 8 אינטש** ומשלבת קישורית Bluetooth מלאה יחד עם חיבורי Aux ו-USB  עבור נגני מדיה חיצוניים. *באמצעות חיבור לטלפון החכם ובהתאם ליכולתו  ** ברמת גימור Enjoy Plus

opel 7

רמת אבזור גבוהה במיוחד
נוסף למערכת ה-Intellink כוללת האסטרה החדשה רשימת אבזור עשירה הכוללת כסטנדרט בכל הדגמים מערכת בקרת אקלים עם שליטה נפרדת על הטמפרטורה לנהג ולנוסע, בקרת שיוט עם מגביל מהירות הנשלטת מגלגל ההגה, חיישן תאורה להפעלה אוטומטית של אורות הדרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים ומראה מרכזית מתכהה נגד סינוור בלילה.

מחיר: 131.900 ש"ח לרמת גימור רגילה ועד 134.900 לרמת גימור גבוהה