כותרות אחרונות
Search

מותג משקפי השמש IRRESISTOR מגיע לראשונה לישראל

הקוריאנים מכים שנית: מותג משקפי השמש IRRESISTOR מגיע לראשונה לישראל

מותג משקפי השמש IRRESUSTOR , שמגיע מאסיה הרחוקה והפך למותג החדש והבועט של עולם האופנה מגיע לראשונה לישראל בקיץ הקרוב!

optic 2

"IRRESISTOR" הינו מותג משקפי שמש דרום קוריאני מקורי שחרט על דגלו את מושג האומנות לצד חדשנות. דגמי משקפי השמש מתאפיינים בצבעוניות בולטת, עיצובים אמנותיים, מסגרות בצורות מיוחדות, משחקי שקיפות ומשלבים חומרים איכותיים כגון טיטניום.

הקולקציה מתאפיינת במסגרות אוברסייז דרמטיות בשילוב עדשות מראה, צבעוניות מטאלית, עדשות שטוחות עם מסגרת עדינה סביבן ומסגרות מרובעות בעיצוב ייחודי. פן עיצובי נוסף שניתן למצוא בקולקציה הינו נגיעות עדינות על המוטות המשלבות טקסטורות שונות שמוסיפות טאץ' טרנדי ועיצובי.

optic 3

ארז כהן מנכ"ל ובעלים משותף דיוק אופטיקס: "  לאחר ביקורים בתערוכות האופטיקה האחרונות ברחבי העולם ניתן לסמן בבירור שהקוראנים מעוניינים להשתלט על שוק המשקפיים. המגמה החלה בקיץ הקודם עם הבאת המותג החלוצי ג'נטל מונסטר ארצה, שהפך לפופולרי מאוד בקרב הישראלים. קיץ 2016 צפוי להיות קוריאני וצבעוני במיוחד עם מסגרות יוצאות דופן שכבר כבשו את בירות האופנה העולמיות."

מחיר: 1800-2500 ₪

להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות

optic 1

חברת דיוק אופטיקס

דיוק אופטיקס, החברה ליבוא והפצת מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם, חרטה על דגלה להציג בשורה אופנתית חדשה לעולם האופטיקה בישראל. משקפיים, הפכו בשנים האחרונות, לאביזר אופנתי בעל אמירה אישית. מתוך הבנה זו החברה מקפידה לייבא את מותגי המשקפיים המובילים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על חדשנות, יצירתיות, ושירות אמין ומקצועי.