כותרות אחרונות
Search

חברת אזורים מדווחת על מכירת 16 דירות בפרויקט אזורים השדרה במודיעין בעלות כוללת של כ-54 מיליון ₪

 

חברת אזורים מדווחת על מכירת 16 דירות בפרויקט אזורים השדרה במודיעין בעלות כוללת של כ-54 מיליון ₪.

הפרויקט קיבל טופס 4 ובימים הקרובים יחל באיכלוס.

3 דירות פרימיום אחרונות נותרו למכירה.

 

חברת אזורים מדווחת על הצלחה גדולה במכירת 16 דירות פרימיום מתחילת שנה בעלות כוללת של 54 מיליון ₪ בפרויקט היוקרתי אזורים השדרה הממוקם בלב שדרות החשמונאים במודיעין צמוד לשד' עמק בית שאן. המחיר הממוצע של הדירות שנמכרו הינו , 3,342,000 ₪.

 

הפרויקט כולל 4 בניינים בני 9 קומות, ובהם  30 דירות בכל בניין, מדובר על דירות ייחודיות מרווחות בינהן- דירות גן, מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים בנות 5 ו-6 חדרים במפלס אחד. בדירות המיני פנט ופנט יש רק 2 דירות בקומה מה שנותן פרטיות מקסימלית לדיירים. השבוע ניתן טופס 4 לפרויקט כך שבימים הקרובים צפוי להתחיל האיכלוס.

 

מודיעין השדרה צילום: DIVISION

 

בפרוייקט נותרו 3 דירות אחרונות ביניהן 2 פנט' מרוהטים שעוצבו ותוכננו ע"י האדריכל דודי סמרה וכוללים בין היתר ריהוט שהגיע מאיטליה וגינה תלויה עם נוף יוצא דופן.

 

בכל יחידה הנכללת בקומפלקס הושקעה מחשבה עיצובית ותכנונית מהמדרגה הראשונה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

 

העיצוב החדשני וסטנדרט הבנייה הגבוה והבלתי מתפשר, לצד איכות החיים שמציעה העיר מודיעין, הפכו את קומפלקס המגורים 'אזורים השדרה' לפנינה אורבנית ומשתלמת ביותר. יחידות הפרויקט הן בעלות מפרט עשיר ואיכותי במיוחד, הכולל מזגן בכל חדרי הדירה, ריצוף יוקרתי, מרפסת או גינה, ואף כניסה נפרדת לחלק מהדירות. היחידות הינן מרווחות, כך שכל אחת מהן משתרעת על שטח של בין 136 מ"ר לכ-180 מ"ר ומרפסות מרווחות ביותר. יתרונות נוספים של הפרויקט הינם מיקומו המרכזי, הפרויקט צמוד לרחוב בית שאן, סמוך לגן החרגול, באזור שקט ונעים, במרחק הליכה מהמע"ר הנבנה בימים אלה ויהיה מרכז העיר מודיעין. כמו כן, ישנה גישה מהירה לצירי התנועה המרכזיים, שמאפשרים יציאה קלה ומהירה מהעיר.

 

גיל גורביץ מנהל השיווק והמכירות של חברת אזורים מציין: " מתחם החשמונאים החדש מבסס עצמו כמרכז החדש של מודיעין, האזור מושך אליו משדרגי דיור מכל האזור. אנחנו מזהים שזוגות רבים מחפשים דירות במפלס אחד עם מרפסת גדולה ונוף פתוח וזה בא להחליף דירות צמודי קרקע נוכחיות עם 2-3 מפלסים באזורים ישנים יותר במודיעין".

 

מודיעין השדרה צילום: DIVISION3

 

'אזורים השדרה', נעשה בשיתוף פעולה מיוחד בין אזורים הנחשבת לאחת החברות הוותיקות והיציבות בענף הבניה והקבלן שלום את נתן. השילוב בין שתי החברות המובילות בתחומן, נבע מתוך הרצון ההדדי להצעיד את הפרויקט לפסגת האדריכלות והבניה בישראל. 

 

חברת 'אזורים', שהוקמה בשנת 1964, היא אחת החברות הוותיקות בתחום הנדל"ן בישראל. במהלך השנים שחלפו, יזמה, יוזמת ומתכננת החברה מאות פרויקטים בארץ במעל ל-100 ערים הפרוסים על עשרות אלפי דונמים ירוקים, פארקים, שבילי דרך, פינות חמד ומתקנים. כחצי מיליון איש במדינת ישראל נהנים מסטנדרטים של בנייה ללא פשרות, ומאיכות חיים באחת ממאות הקהילות שבפרויקטים השונים של חברת אזורים. כיום בונה אזורים עשרות פרויקטים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום.