כותרות אחרונות
Search

חברת אלוני משיקה את הטרנד המוביל לשנת 2017 – מיושן זה "החדש" החדש…

מיושן זה "החדש" החדש…

חברת אלוני משיקה את הטרנד המוביל לשנת 2017

אריחי פרימיום מגרניט פורצלן, המדמים מראה עץ עתיק ומיושן – סדרת  BLENDART ( בלנד ארט)

 

אחד הטרנדים הבולטים בעולם העיצוב לשנת 2017 הוא חזרתו של המראה העתיק, המיושן, הוינטאג'י, כזה שמזכיר טירות עתיקות באנגליה, אל קדמת הבמה.

צילום יחצ חול

חברת אלוני משיקה את קולקציית אריחי הפרימיום לחיפוי קירות ולריצוף, העשויה מגרניט פורצלן, ומדמה מראה עץ עתיק ומיושן – BLENDART ( בלנד ארט).  האריחים בעלי תו תקן R10 ( נגד החלקה)  ולכן מתאימים לכל חללי הבית כולל חדרי רחצה וחוץ, וניתן ליצור באמצעותם קיר כוח וכן לרצף ולהעניק מראה עוצמתי לכל חלל. צבעוניות האריחים ניטרלית של בז' או גוונים חומים.

צילום יחצ חול

בתיה מורנו , מנהלת רכש בחברת אלוני: " הישן הוא "החדש" החדש. כיום בעולם העיצוב אנו עדים להתרפקות על העבר, כמיהה לנוסטלגיה, למראה וינטאג', לרומנטיקה של פעם… אריחי גרניט פורצלן במראה עץ מיושן משתייכים למגמה זו. חיפוי קיר כוח בסלון או ריצוף חדרי הבית באריחים במראה עץ מיושן יעניק עוצמה ואופי לחלל. מראה העץ יחמם את החלל ויכניס הרגשה טבעית ותחושה של הכנסת החוץ פנימה והאופי העתיק של האריחים יעניק עומק וישאיר חותם."

 

מוסיפה בתיה:" היתרון באריחים אלו, שהם עשויים גרניט פורצלן ולא עץ ולכן אינם דורשים תחזוקה מיוחדת. ניתן לשטוף אותם במים כמו ששוטפים רצפה וניתן גם ליישמם במקומות כמו קיר האמבט מבלי לחשוש מלחות, טחב או רטיבות ."

צילום יחצ חול

מידות ב ס"מ-  90/90, 15/120

מחיר – החל מ 493 שח למ"ר

להשיג ברשת אלוני