כותרות אחרונות
Search

הדירות בפרויקט "אשטרום" קריית היובל בירושלים ממשיכות להיחטף.

צילום: קבוצת "אשטרום" בע"מ.

 

הדירות בפרויקט "אשטרום" קריית היובל ממשיכות להיחטף.

כמעט כל הדירות בפרויקט נמכרו! 12 דירות נמכרו בשבועות האחרונים בעלות כוללת של למעלה מ 29 מיליון ₪ . נותרו 3 דירות אחרונות בלבד של 5 חדרים ו-2 פנטהאוזים מדהימים לאכלוס מיידי.

 

"אשטרום מגורים" מדווחת כי הצליחה למכור כמעט את כל הדירות בפרויקט קריית היובל וכי החלה באכלוס. 3 הדירות האחרונות ו 2 הפנטהאוזים הן האחרונות שנותרו.

 

חברת "אשטרום" ממשיכה לדווח על הצלחה גורפת בפרויקט "אשטרום קריית היובל". "אשטרום" מכרה למעלה מ- 96% מהדירות בפרויקט, כאשר רק בשבועות האחרונים נמכרו 12 דירות בעלות כוללת של למעלה מ 29 מיליון ₪. כעת נותרו למכירה 3 דירות של 5 חדרים עם 2 חניות במחיר של החל מ 3,690,000 ש"ח ו 2 דירות פנטהאוז במחיר החל מ  6,900,000 ₪ כולל 2 חניות תת קרקעיות ומחסן, לאכלוס מיידי.

 

צילום: קבוצת "אשטרום" בע"מ.

 

הפנטהאוזים מצויים בקומה ה 22 העליונה והאחרונה בבניין. מדובר בפנטהאוזים ענקיים בשטח העולה על 160 מ"ר עם מרפסות רחבות בשטח של למעלה מ- 90 מ"ר, המשקיפים לנוף פנורמי עוצר נשימה.

 

"אשטרום קריית היובל" הינו פרויקט ייחודי המציע בית ירושלמי חדש לצד שדרת חנויות בוטיק ואווירה קהילתית צעירה, הכל במתחם אחד גבוה מעל כולם עם נוף שאין שני לו.

 

הפרויקט כולל מגדל ובו 132 יחידות דיור של 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם כל המרחב והנוחות לחיים מאושרים. מכל אחת מהדירות נוף פנורמי- לכיוון מערב לעין כרם ולהרי ירושלים, ולכיוון מזרח לעיר והעיר העתיקה. 

 

המתחם מאופיין בתכנון מוקפד ובמפרט טכני עשיר של בנייה ירוקה – החל מהלובי המעוצב, דרך הדירות המרווחות, מטבח מודרני, קירות בטון מבודדים תרמית ואקוסטית, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר ומרפסות מרווחות. במקום פיתוח סביבתי עשיר וחניון תת קרקעי. 

 

צילום: קבוצת "אשטרום" בע"מ.

 

פרויקט "אשטרום קריית היובל" ממוקם בסמוך לגן המפלצת בשכונת קריית היובל המתחדשת בירושלים ובמרחק נגיעה מעין כרם הציורית. הפרויקט צמוד לקו החדש של הרכבת הקלה, אשר יופעל בשבועות הקרובים, והתחנה ממוקמת בפרויקט עצמו. במרחק הליכה לפארקים רחבי ידיים ומוסדות חינוך מובילים.

 

ישי אשלגי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק, "אשטרום מגורים": "אשטרום קריית היובל הוא פרויקט מרשים ויוצא דופן בנוף הירושלמי. לא מפתיע שהביקוש אליו גדול כל כך. הדירות האחרונות שנותרו הן דירות ייחודיות, ובקרוב עוד 5 משפחות תצטרפנה ל 127 המשפחות שכבר רכשו דירות בפרויקט. הרוכשים, אשר מרביתם כבר קיבלו את הדירות, נהנים מחוויית מגורים ירושלמית עם נוף מושלם, שכנים נהדרים, חיי קהילה עשירים ומגוונים, מרכזי חינוך מתקדמים ובקרוב גם ייפתח סמוך לפרויקט מתחם קניות, תרבות, חדשנות ופנאי".

 

אודות קבוצת "אשטרום"

קבוצת "אשטרום" הינה אחת מחברות הבנייה והנדל”ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של כ 60 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות. מאז הקמתה מהווה "אשטרום" ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן. החברה מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילותה בארץ ובעולם. כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות האמינות המקצועיות, מקיימת קבוצת "אשטרום" מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת "אשטרום" פועלת על פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך. כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.