כותרות אחרונות
Search

כנס "סייברטק אמריקה הלטינית" ייערך בפנמה בין ה- 13 ל -14 למרץ 2024.

 

 

כנס "סייברטק אמריקה הלטינית" ייערך בפנמה בין ה- 13 ל -14 למרץ 2024.

האירוע הבינלאומי, עוסק בטכנולוגיות במרחב הסייבר ומציג את החידושים האחרונים בתחום.

פנמה רואה בשוק הישראלי שוק חשוב לשיתופי פעולה והשקעות בתחומים טכנולוגיים וכלכליים ובתחום היצוא ולביסוס מעמדה של פנמה בשווקים הבינלאומיים.

 

בשורה בקשרים המסחריים והכלכליים בין ישראל לפנמה: סייברטק אמריקה הלטינית שייערך בין ה-13 ל-14 למרץ 2024 בפנמה סיטי מהווה הזדמנות מצוינת לקידום ופיתוח קשרי המסחר והכלכלה בין המדינות. פנמה מעוניינת להפוך למרכז בר-קיימא להשקעות והיא מחפשת להגביר את שיתופי הפעולה עם מדינת ישראל בתחומים טכנולוגיים וכלכליים.

 

סייברטק אמריקה הלטינית נוסד בשנת 2017 והוא מהווה פלטפורמה לחיבור עולמות הסייבר, החדשנות והעסקים באמריקה הלטינית. באירוע שותפה בין השאר גם שגרירות ישראל בפנמה וחברת AIG וישתתפו בו תאגידים מרחבי העולם, חברות סטארט אפ דינאמיות, אנשי תעשייה וממשל בולטים. הכנס מהווה שילוב ייחודי של טכנולוגיה, תעשייה, ממשל ואקדמיה. הכנס הבינלאומי ממצב את מעמדה של פנמה כמארחת של אירוע בעל חשיבות עליונה בעולם הסייבר. לשכת פנמה לטלקומניקצייה וחדשנות פועלת להפיכתה של פנמה למרכז עולמי לטרנספורמציה דיגיטלית, המעצב את עתיד הטכנולוגיה. 

 

כנס "סייברטק אמריקה הלטינית" – צילום באדיבות רשות ההשקעות והיצוא של פנמה – www.propanama.gob.pa

 

גורמים בכירים בפנמה מסרו כי המטרה היא לקדם בכנס מיזמים כלכליים עם מדינת ישראל ולהציג את כל האפשרויות שפנמה יכולה להציע לשוק הישראלי. בין השאר, שיתופי פעולה עם חברות מישראל בתחומים של טכנולוגיות מזון, היי -טק, מסחר ותעשיית התרופות". יצוין, כי פנמה מעוניינת לקדם שיתופי פעולה עם התעשייה הישראלית שנחשבת למובילה עולמית בתחומים: אבטחת סייבר, ביוטכנולוגיה ובינה מלאכותית, חקלאות, חדשנות, ניהול מים ואנרגיה מתחדשת ועוד. הידוק שיתוף הפעולה יתרום לשתי המדינות ולמיצובה של פנמה כמובילה בחדשנות וכשחקנית מפתח בשוק העולמי.

 

 

 

לתאגידים גלובליים, במיוחד במגזר הדיגיטלי, ישנה מוטיבציה להקצות השקעות בפנמה בשל שילוב של מספר גורמים: מיקומה האסטרטגי של פנמה והתשתית הדיגיטלית המפותחת בה; סביבה רגולטורית ידידותית לעסקים; כוח עבודה מיומן; יוזמות ותריצים ממשלתיים; היותה של פנמה מרכז פיננסי; גישה לשווקים אזוריים באמצעות הסכמי סחר חופשי וכן העובדה שפנמה מציעה איכות חיים גבוהה.

 

כנס "סייברטק אמריקה הלטינית" – צילום באדיבות רשות ההשקעות והיצוא של פנמה – www.propanama.gob.pa

 

יצוין, כי הסכם סחר חופשי בין ישראל לפנמה נחתם בינואר 2020. ההסכם מעניק גישה מועדפת לכל צד ביצוא של מוצרים לשוק של הצד השני ומאפשר סביבה נוחה לסחר והשקעות בין שני הצדדים, לקידום פיתוח ושיתוף פעולה כלכלי.

 

היזם ומייסד "סייברטק", עמיר רפפורט: "לכנס חשיבות גדולה בהידוק הקשרים הכלכליים, הטכנולוגיים והמסחרים בין פנמה וישראל".