כותרות אחרונות
Search

חברת אלוני משיקה את סדרת MATERIAL STONE :אריחים ייחודיים במראה של אבן עם היתרונות של גרניט פורצלן

חברת אלוני משיקה  את סדרת MATERIAL STONE :אריחים ייחודיים במראה של אבן  עם היתרונות של גרניט פורצלן

 חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה סדרה חדשה ובלעדית של אריחי פורצלן במראה אבן מבוקעת עם גידים בשם: מטיראל סטון (MATERIAL STONE  ) מתוצרת איטליה.

האריחים במראה אבן מגיעים בעיצובים וטקסטורות מיוחדות של שברים וסדקים (CRUCELS)  הם אידאלים לאוהבי העיצוב המודרני ודמויי אבן טבעית. יש בהם נוסטלגיה לצד חדשנות, הם משתלבים בכל סגנונות העיצוב ומתאימים לשילוב עם ריהוט וינטאג' וגם עם ריהוט מודרני, גם לפנטהאוס או לופט וגם לבית פרטי …

aloni-10

צילום: יח"צ חו"ל

יתרונותיה הבולטים של סדרת מטיריאל סטון נעוץ בהיותה עשויה גרניט פורצלן, כך שכושר הספיגה שלה גבוה והיא לא סופגת כתמים כמו אבן טבעית ועם זאת נראית כמו אבן טבעית…

לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני :"הסדרה מתאימה עצמה לאדריכלות העכשווית : היא מגיעה במגוון רחב של גדלים ועוביים, כך שניתן לרצף ולחפות בשילוב גדלים וליצור משחק גרפי מעניין."

עוד הוסיפה מורנו ואמרה: " הסדרה מתאימה לפנים (כולל חללים רטובים) ולחוץ כך שניתן ליצור רצף ואחידות בין הבית לחוץ . בשימוש בסביבת החוץ יש לסדרה יתרון ייחודי – מגיעים בעובי של 20 מ"מ, אין צורך ביציקת בטון וניתן להניח את האריחים  ישירות על חצץ, דשא וכו."

 מידות בס"מ: 30/60, 60/120,30/120

מחיר: החל מ  286 ₪  ₪ למ"ר

להשיג בלעדית ברשת אלוני