כותרות אחרונות
Search

חברת אלוני משיקה מתחם חדש לאדריכלים, מעצבים ולקוחותיהם לפרויקטים רחבי היקף !

חברת אלוני משיקה מתחם חדש !

אלוני לופט   לאדריכלים, מעצבים  ולקוחותיהם לפרויקטים רחבי היקף.

הלופט נבנה בקומה השניה באולם התצוגה של אלוני ברחוב הלחי 9 בני ברק. 

ההשקעה במהלך כ- 2 מיליון שקל.  

 

חברת אלוני המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים, פותחת השבוע לופט המיועד למפגש בין האדריכלים, מעצבים ולקוחותיהם, המעורבים בפרויקטים רחבי היקף.

 

צילום: ישראל כהן

 

המתחם החדש יאפשר מפגש מקצועי בין כל הגורמים המעורבים בפרויקטים רחבי היקף לדוגמא מבנים ציבוריים או בתים פרטיים רחבי מידות. בפרויקטים אלו מעורבים גורמים רבים המלווים את הפרויקט וקשורים לחלקים השונים שלו. הקשר בין הגורמים הוא חשוב מאין כמוהו ומאפשר דיוק בהגדרה הקונספטואלית של הפרויקט ובבחירת החומרים והמוצרים שיאפיינו אותו. אופן העבודה המתבקש הוא עבודה בהתאמה אישית, הנתפרת למידות הפרויקט, לצרכים ולקונספט שגובש.

 

 ציון גניש סמנכ"ל מכירות קבלנים בחברת חברת אלוני: " הלופט הייחודי מהווה נדבך חשוב נוסף במעטפת השירות שמעניקה אלוני ללקוחותיה, במטרה להעניק חווית משתמש מתקדמת. זהו שילוב של רמה פונקציונאלית גבוהה, לצד רמה ארגונומית מוקפדת וקו עיצובי, אסתטי, היוצרים קונספט מזמין וייחודי."

 

והוא מוסיף: קומת הלופט מאפשרת ללקוחות לבנות את החזון העיצובי של הפרויקט, בין אם מדובר במבנה ציבור ובין אם בבית הפרטי. הליווי הצמוד מאפשר הבנת הצרכים ברזולוציות הגבוהות ביותר ומאפשר הזמנה מיוחדת של מוצרים במידת הצורך, גם כאלו שאינם במלאי."

 

צילום: ישראל כהן

 

במתחם הייחודי משולבים מסכים המאפשרים להעלות הדמיות ופרזנטציות שונות בנוגע לפרויקט ובסמוך ממוקם חלל ישיבות המאפשר ישיבה סביב שולחן בעת הצורך. קומת הלופט מציעה WIFI חופשי ומעבר לפגישות רבות משתתפים היא מהווה מקום למפגשים

 

אישיים, אינטימיים יותר, בהם למשל האדריכל יכול לעבור עם הלקוח על אלמנטים מסוימים שדורשים תשומת לב נוספת, ועוד…

 

הלופט החדשני באלוני מציע מרחב נוח וחווייתי, מעוצב ומגובש ועם זאת כזה המעניק תחושה חפה מרשמיות ונעימה לעבודה ולסיעור מוחות. הלופט תוכנן על ידי המעצב יובל סמואלוב ומציע פינת הסבה רחבה המעניקה תחושה של סלון רחב ידיים.

 

צילום: ישראל כהן

 

לדברי האדריכל יובל סמואלוב: "הלופט תוכנן כך שיעניק תחושה 'עסקית'- סלון מרווח, פינות ישיבה אינטימיות, חדר ישיבות לדיונים ומסכים גדולים לצפייה בפרטי הפרויקטים………צורת הישיבה היא אחרת, בהסבה בסלון רחב ידיים או בישיבה על בר. המטרה היא ליצור אינטראקציה פחות פורמאלית ויותר כיפית, שמתאימה לקהל המקצועי ולאורחים מכובדים. ישנה אפשרות לקיים פגישות גדולות עם הרבה אנשים, וגם הן באווירה לא פורמאלית לא סביב שולחן ישיבות. מטבע הדברים בפרויקטים ישנם בעלי עניין רבים, והאולם תוכנן לארח את כולם". 

 

ומוסיף: "שילוב מסכים בתצוגה לטובת מצגות מקצועיות הוא כלי בעל ערך ליזם או לאדריכל, שצריכים להציג את הפרויקט. האולם צמוד לחדר ישיבות גדול, מה שמאפשר זרימה טבעית בין בחינה מוצרים לבין ישיבה סביב שולחן במידת הצורך כמו כן, יש מקום של כבוד למגוון של קטלוגים מקצועיים, שמאפשרים חשיפה של אלפי מוצרים." …………….. " השפה העיצובית של ALONY LOFT שונה מזו של אולם התצוגה , ומציעה סביבה יוקרתית ומרגיעה, עם מגוון מוצרים ממוקד וענייני, המאפשר מיקוד ושמירה על פוקוס מקצועי. יותר רגוע ויותר מדויק מהאולם הגדול." 

 

 לרשת אלוני, 8 אולמות עיצוב והיא הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ובמכירת מוצרי גמר בניה.