כותרות אחרונות
Search

חברת "אלוני" פתחה אולם תצוגה חדש השואב את השראתו מהעולם האדריכלי ומעוצב כגלריה לאומנות

 

סניף דגל חדש לחברת "אלוני"

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים משיקה סניף דגל ברחוב הלח"י 9 בני ברק. הסניף החדש עוצב כגלריה לאומנות

בהקמת אולם התצוגה החדש הושקעו כ –  2.5 מיליון ₪

aloni 5

אולם תצוגה הדגל של חברת אלוני ברחוב הלחי 9 בבני ברק . צילום שי אפשטיין

אולם התצוגה החדש והמרשים מאד, משתרע על פני שטח של כ – 1500  מ"ר. הסניף עוצב ע"י  המעצב והאמן הרב תחומי  צביקה חורש, בהשראת העיצוב המודרני בו החלל מהווה מעטפת הומוגנית להצגת האובייקטים כיצירות אמנות נכבדות. הצבע השחור מהווה סימבול ורקע ליצירת חוויה דרמטית החושפת באופן מכובד את האובייקטים הנבחרים ומבססת את מרכזיותם. התוכן הטיפוגרפי בתפאורת האולם יוצר נדבך נוסף של הקשרים המחברים בין חווית המוצרים לעולם תוכן העוסק בדיאלוג ובקשר בין ארכיטקטורה, עיצוב אנשים ואהבה לאסטתיקה.

באי המקום ימצאו בסניף החדש מגוון מוצרים מרתק של ריצופים וחיפויים של חברות איטלקיות מובילות, אווירה מכבדת ומכובדת. האולם הענק עטוף בתאורה מקצועית ובגופי תאורה דקורטיבית מאינדונזיה, המעניקים תחושה עמוקה של חום ואווירה ביתית. אופי התצוגות באולם ממקד את הלקוח בבחירת תוכן המוצרים הכולל לבית בהיבטים המתייחסים לגודל, צבע, טקסטורה, סטייל וחומר בחללים מגוונים.

בכניסה לאולם מוצבת תצוגה מרהיבה המכילה מקלחת עכשווית בה משולב הדפס גיאומטרי מודרני. העיצוב המקורי לוכד כבר בהתחלה את תשומת לב הצופה כיצירת אמנות בעלת ערך רב השואבת השראה מעולם האמנות העכשווית. בחזית האולם מוצבים משטחי עץ גולמי כבסיס פרקטי ועיצובי ליצירת תרחישי עיצוב משתנים וחיבור בין חומרים.

aloni 6

אולם תצוגה הדגל של חברת אלוני ברחוב הלחי 9 בבני ברק . צילום שי אפשטיין

דוד מטלון, מנכ"ל חברת אלוני: "האלמנט המשמעותי שינחה אותנו בעיצוב אולם התצוגה החדש הוא החשיבה על הלקוח . אנו יודעים שאין דבר אינטימי יותר מביתו של האדם. קנייה של מוצרים לבית היא משימה רגשית וטעונה , משום שאת המוצרים שבחר ,יודע הלקוח שיפגוש בכל יום מחדש ולאורך שנים. אנו עושים הכל על מנת להקל עליו את תהליך הקנייה והתאמתו לצרכים ,לרצונות וליכולות שלו…………כחלק מחשיבה על השירות האישי והמקצועי הניתן ללקוח הפרטי, לאדריכל, למעצב הפנים ,ליזם או לקבלן השקענו מחשבה רבה ומשאבים אדירים באולם החדש במטרה ליצור נקודת מפגש ידידותית ועשירה שבה יוכלו להיחשף ולחוות את עולם המוצרים שלנו תוך קבלת מענה למגוון הרחב והאיכותי של מוצרינו, הכולל שלל מותגים בינלאומיים וישראלים מובילים והעמקה של המגוון הקיים בקולקציות חדשות וטרנדיות מאיטליה וספרד". 

דוד מטלון מאמין שהנאמנות לסיסמת השירות שלהם "לאהוב את הבית, לאהוב את הדרך", היא זו שמביאה את התוצאות שהם רואים היום. אנשי המכירות של חברת "אלוני" עוברים סדנאות והדרכות מקצועיות לצורך שיפור רמת השירות, למתן מענה אדיב ולליווי הלקוח בכל תהליך הקנייה , תוך התייחסות למגמות החדשות בעולם העיצוב.

באולם התצוגה מוצגים מגוון רחב של קולקציות חדישות בכל הקטגוריות הקשורות לתחום מוצרי גמר בניה לבית, ביניהם: חיפויים מכל גודל, צבע, טקסטורה וסגנון, פרקטים, כיורים, מקלחונים, אסלות, ברזים, ארונות לחדרי רחצה, אמבטיות ושלל אביזרים של החברות הבינלאומיות המובילות ביניהם:  ROCA,GLOBO,GUGLIELMI,לצד חברות שיוצגו לראשונה ובבלעדיות, בהן EVERSTONE, FLORIM, REX כולל מוצרים שעוצבו ויוצרו במיוחד ובבלעדיות עבור אלוני לדוגמא:  CUSTOM MADE ליין כיורים מזכוכית צבעונית ייחודית ועוד, כאשר טווח המחירים יהיה רחב ומגוון ויאפשר עיצוב החלל בכל תקציב.

כמו כן, בהמשך למגמת היישום של האריחים במידות הגדולות, המכונה MAGNUM SIZE ניתן להתרשם באולם מקולקציה מרשימה ביותר של אריחים בכל ספקטרום הגדלים ועד גודל של 300X100 ס"מ(!)  

aloni 8

אולם תצוגה הדגל של חברת אלוני ברחוב הלחי 9 בבני ברק . צילום שי אפשטיין

ככה מעצבים המעצבים
צביקה חורש המתכנן והמעצב של אולם התצוגה: "המקום עוצב במטרה לאפשר ללקוח לחוות שילובים של חומרים, טקסטורות וצבע בתצוגות הממחישות את חוויית ה- TOTAL DESIGN . התצוגות נועדו לעורר השראה, להנגיש חוויית עיצוב אסתטית מעודכנת שאינה יומרנית ונועדה להנחיל עיצוב תכליתי"………
בעיצוב האולם הושם דגש על חווית הלקוח , האדריכל / המעצב באמצעות סיור הממחיש את חווית החללים כפי שאנו פוגשים אותם בבתים שלנו. התצוגה מציעה מוצרים משלימים לצד מוצרי ייסוד בעולם מוצרי הגמר לבית.  הקולקציה מעניקה מענה  מיטבי לצרכי המעצבים בהתאם לסגנונות ומגמות שוק בינלאומיים."

קונספט העיצוב החדש  של האולם עונה על קשת רחבה של צרכים ורצונות בהם: URBAN STYLE – סגנון המאופיין בטקסטורות רסטיק, SPA STYLE – המאופיין בטקסטורות בעלות מרקם צבע חם ואוטנטי, BLACK VISION – סגנון המאופיין בחוויית הצבע השחור, במגוון מרקמים וטקסטורות ליצירת חוויית חלל דרמטית,  LOFT NYC – אריחי דקור המדמים תצורת בניה של לבנים ועוד. ובנוסף, מחלקת הפרקטים מוקמה בחלל המרכזי ועוצבה מחדש. 

akoni 7

אולם תצוגה הדגל של חברת אלוני ברחוב הלחי 9 בבני ברק . צילום שי אפשטיין

אולם התצוגה חושף בפני הקהל הרחב תצוגות מתחלפות של מוצרים שעוצבו במיוחד עבור חברת "אלוני" ע"י קבוצת מעצבים ואדריכלים מהמובילים והמשפיעים על עולם העיצוב בישראל הנקראת Atelier G6  בראשה עומד צביקה חורש ועל חבריה נמנים:  מעצב הפנים ניצן הורוביץ, מעצבת הפנים ענת סודרי, האדריכלית דורית סלע, האדריכל ירון בייקר ומעצבת הפנים ורד שני.  קבוצת המעצבים מעוררת השראה בעיצוב חללים עכשוויים ומהווה נדבך מקצועי, משפיע, מוביל ותכליתי על האופן שבו מעצבים המעצבים היצירתיים בארץ.

באולם הוצב קיר דומיננטי, מרכזי המציג את האג'נדה המקצועית של חברי הקבוצה מתוך כוונה לחשוף את הקהל להמלצות ולמגמות העכשוויות איתם מזוהה קבוצת המעצבים מתוך רצון להנחיל ידע וסגנון לעיצוב בתים מעוררי השראה.

aloni 1

לרשת אלוני 7 אולמות עיצוב והיא הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ובמכירת מוצרי גמר בניה.