כותרות אחרונות
Search

חברת אלפמדיקס הציגה את החידושים בליין מוצרי Radiesse – חומר המילוי היחודי המבוסס על סידן

באירוע השקה יוקרתי הציגה חברת אלפמדיקס את החידושים בליין מוצרי Radiesse – חומר המילוי  היחודי המבוסס על  סידן  מאות רופאים הגיעו לצפות בהדגמה של ד"ר טטיאנה פביצ'יץ' מגרמניה שהוזמנה במיוחד לאירוע.

חברת אלפאמדיקס בע"מ  ערכה אירוע השקה יוקרתי לרופאים, בו הציגה חידושים בליין מוצרי Radiesse. באירוע השתתפו מאות רופאים מתחומי דרמטולוגיה, כירורגיה פלסטית ואסתטיקה, שהגיעו להכיר את החידושים בחומר המילוי המהפכני מבוסס סידן (קלציום), ולצפות בהדגמה מעשית.

כבר שנים ש Radiesse הנו חומר המילוי המועדף בכל העולם למילוי נפחים גדולים ושחזור רקמות! מעל 5 מיליון הזרקות ברחבי העולם במהלך 10 שנות הצלחה, 190 מחקרים קליניים, עמידות לאורך זמן – 18 חודשים ומעלה, ועכשיו הוצג בכנס גם החידוש האחרון – שילוב לידוקאין  להפחתת כאב בזמן ההזרקה.  RADIESSE מאושר FDA – היחיד בעולם הייעודי למילוי וטיפול בכפות הידיים ומאושר לאינדיקציה ייחודית זו.

בכנס התקיימה הדגמה מעשית של פיסול פנים באמצעות Radiesse.  ד"ר טטיאנה פביצ'יץ' דרמטולוגית בכירה  העוסקת ברפואה אסתטית ממינכן, הוזמנה על ידי החברה לכנס זה, ובו הציגה את יתרונותיו ותכונותיו של Radiesse, את האינדיקציות לטיפול בו, וסיפקה טיפים מעשיים לרופאים בזמן ההדגמה המעשית. את תוצאות הטיפול ב Radiesse – רואים מיד לאחר ההזרקה !

מה ייחודי בחומר ה- Radiesse ולמה הוא מהפכני?

הרדיאס הינו חומר מילוי המבוסס סידן סינתטי ובעל פעולה משולשת: מילוי, הרמה והצערת העור. בין רכיביו הפעילים נמצא קלציום הידרוקסי אפטיט סינטטי המצוי בתוך ג'ל צמיגי, כשתפקידו למלא שטחים ונפחים גדולים ומשמעותיים יותר בגוף.

מטרת ההזרקה באמצעות רדיאס, הנה לדמות בנייה מחדש של האזור המטופל, כמו תחליף לעצם אמיתית- מה שמקנה הרמה של האזור באמצעות חומר מילוי יציב, אשר גם מעודד יצירת קולגן לאורך זמן.

האזורים השכיחים לשימוש ב Radiesse

מילוי קמטים באזור קנטים לצידי הפה , צידי האף , תיקון פגמים באף, בפרט לבעלי שקע באף, או תיקון לאחר ניתוח פלסטי. בנוסף, הדגשה ועיבוי  עצמות לחיים והסנטר לשימור מבנה הפנים והעלמת צלקות אקנה.  אידאלי לטיפול בגברים (בשל עובי העור)  וכן לשחזור סנטר וקו לסת.

יתרון חשוב ומשמעותי הוא תיקון קמטי המריונטה בצורה טבעית ומיידית , תיקון שקשה מאוד להשיג בעזרת חומרי מילוי המבוסיים על חומצה היאלרונית . בנוסף תיקון שקעים חלולים בלחיים לאנשים שסובלים מאובדן נפח חמור כמו לאחר הרזיה , חולי HIV  וכו.

radias 1

כנס השקת רדיאס לרופאים – צילום נמרוד ארונוב

חשוב לציין כי בארה"ב משרד הבריאות האמריקאי מממן לחולי איידס טיפולים שנתיים באמצעות רדיאס לטיפול באובדן נפח החמור הנוצר כתוצאה מהמחלה .

התוצאה הנה מיידית לאחר ההזרקה – מחזיק לתקופה של שנה עד שנתיים ויותר.

לרדיאס פרופיל בטיחותי הגבוה ביותר בשוק חומרי המילוי ומגובה בניסיון רב ובמחקרים וחשוב לציין כי ניסו לקום חקיינים בארץ ובעולם לטכנולוגיה היחודית של המוצר אך אף אחד לא הצליח ליצור מוצר המשתווה לפרופיל הבטיחו והאיכות של המוצר המקורי.

לכן חשוב לבקש מהרופא את הרדיאס המקורי ! לדעת שאת מקבלת את המוצר הטוב ביותר, הבטוח ביותר ושתוצאותיו נשמרות לתקופה ארוכה .

עוד בכנס, נכחו נציגי חברת מרץ (Merz) –   המייצרת את רדיאס ומשווקת אותו ברחבי העולם.

חברת מרץ הינה חברה בינלאומית הקיימת למעלה ממאה שנה ובסיסה בגרמניה. החברה הפכה בשנים האחרונות למובילה בתחום הרפואה האסתטית .

חברת "אלפאמדיקס" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום. בין המוצרים המשווקים בלעדית על ידי "אלפאמדיקס": סטילאג', חומר המילוי הפופולרי,  מגוון המכשור הרפואי של חברת VIORA  . מייקאפ רפואי מבית אוקסיג'נטיקס ומגוון מוצרים משלימים לתחום האסתטיקה  "אלפאמדיקס" 03-7589090. www.alphamedix.co.il