כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "Wizz Air" משיקה קו ישיר בין תל אביב לאבו דאבי.

צילום: יח"צ וויז אייר

 

חברת התעופה "Wizz Air"  משיקה קו ישיר בין תל אביב לאבו דאבי.

החל מה-12 לפברואר 2021 תפעיל החברה קו ישיר בין אבו דאבי לתל אביב, שיכלול 4 טיסות בשבוע.

14 בינואר 2021, Wizz Air Abu Dhabi, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, מודיעה על השקת הקו בין אבו דאבי לתל אביב. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית WIZZ – החל מ-85 שקלים (99 דירהאם)*.

 

הקשר בין אבו דאבי לישראל יוצר אפשרויות חדשות למטיילים, והזדמנויות חדשות לתעשיות התיירות של אבו דאבי וישראל.

 

יו"ר Wizz Air, ג'וזף ווארדי: "אנחנו שמחים לתרום למאמציה של אבו דאבי להרחיב את היצע חוויות הביקור באמירויות ופועלים להרחבת  שיתוף הפעולה האסטרטגי בעתיד". 

 

 

צילום: יח"צ וויז אייר

 

החברה הכריזה לאחרונה על הקו הישיר הראשון מאבו דאבי לאתונה, שיחל לפעול ב-15 בינואר 2021 ועל הקו השני לסלוניקי שיחל ב-4 בפברואר 2021. הקו לתל אביב יחל לפעול כאמור ב-12 בפברואר 2021.

 

צי המטוסים בבסיס באבו דאבי מכיל את האיירבאס A321neo החדש – המטוס בעל השפעה הסביבתית הנמוכה ביותר מבין כל המתחרים באזור.

 

כמו כן, בשביל להציע לנוסעים ולצוות המטוס חוויה בטוחה, וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: כל הנוסעים מחויבים לעטות מסכות לאורך הטיסה, כמו גם צוות המטוס שמחויב אף לעטות כפפות; בעלייה למטוס הצוות מחלק מגבונים לחים; כל המגזינים הוסרו מן המטוס; רכישה בזמן הטיסה תעשה בתשלום ללא מגע; כלל הנוסעים מתבקשים להקפיד על כללי ההתרחקות הפיזיים החדשים הן בעת העלייה למטוס והן בירידה ממנו; בנוסף, החברה ממליצה לנוסעים לבצע צ'ק אין ורכישת תוספות כמו מזוודה נוספת מבעוד מועד כדי לצמצם את האינטראקציה בשדה התעופה.

 

Destination

Frequency

Starts

Fares from*

Abu Dhabi – Tel Aviv

4x Weekly;

Daily as of 1 March 2020

12 February 2021

AED 99

 

*כרטיס לכיוון אחד, כולל דמי ניהול. מזוודה אחת (20X30X40 סנטימטר) נכללת במחיר. טרולי או כל מזוודה נוספת תהיה חייבת בתשלום נוסף. המחיר הנ"ל הוא על רכישות המתבצעות באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

 

אודות וויז אייר:

*** Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 136 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

 

Follow us on Instagram: @wizzair

  Follow us on Facebook: @wizzair

Follow us on Twitter: @wizzair