כותרות אחרונות
Search

בירושלים ממשיכים בתוכניות הפיתוח של מרכז "עדי ירושלים" לשנה הקרובה למרות הסגר.

 

 

בירושלים ממשיכים בתוכניות הפיתוח של מרכז "עדי ירושלים" לשנה הקרובה למרות הסגר.

 

אתמול אל תוך הסגר השלישי התקיימה פגישת זום בין ראש עיריית ירושלים מר משה לאון לבכירי מרכז "עדי ירושלים" לאנשים עם מוגבלויות מורכבות. ראש העיר זימן את הפגישה לטובת קידום תוכניות הפיתוח במקום לשנת  2021. במהלך הפגישה שיבח ראש העיר את התנהלות צוות "עדי ירושלים" ושמח להתעדכן שכל הצוות של המרכז התחסן .

 

בפגישה השתתפו: האלוף (במיל') וחתן פרס ישראל, יו"ר ומייסד עמותת עדי נגב נחלת ערן דורון אלמוג, שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים, משה סוויל סמנכ"ל רגולציה של רשת 'עדי', ישי סגל סמנכ"ל פיתוח של רשת 'עדי', נעה פחימה ממונה על החינוך המיוחד, יואל אבן מהנדס עיריית ירושלים, הצוות המסור של ראש העיר, ומר משה ליאון ראש עיריית ירושלים.

 

שלומית גרייבסקי מנכ"לית עדי ירושלים: " אנו מודים לראש העיר מר משה ליאון על התמיכה והנכונות לקדם את תוכניות הפיתוח של המרכז לשנה הקרובה. ובכלל על היותו קשוב ואכפתי לאורך כל הדרך. השנה האחרונה הייתה רצופה באתגרים לאור ההתמודדות עם מגפת הקורונה ,עיריית ירושלים ומשה לאון בראשה היוו פרטנר פעיל, תומך וקשוב לצרכי המרכז. במיוחד בימים אופטימיים אלה, עם התקדמות מבצע החיסון ברחבי הארץ, פנינו קדימה לחזרה לשגרה עבור דיירי המקום".